Thomas Lund skrev:Heklers tone er hård ja, men at nogle af jer er rystede over den tvivler jeg stærkt på er sandt, med mindre i ikke i forvejen kender ham (og det ved jeg at i gør).
Jeg undrer mig blot, når man ser en udmelding som "Hvad fanden er vi her for?". Der søger man folk, til at engagere sig i foreningen, men folk kommer sgu ikke, hvis de får et nakkedrag, når man ikke møder frem.
Jeg ved ikke, hvad der blev sagt på det møde, der åbenbart har været mellem BW Tifo og UBM, men at fare sådan i kridthuset efter én forlist tifo-dag, det virker sgu lige påtaget nok. Kig i stedet på kommunikationen, der har sandsynligvis været et brist et eller andet sted. Med de forskellige udmeldinger i den her tråd fra BWs side, slår man nærmere kommunikationen ihjel. Ingen gider finde sig i den række tilsvininger.
På trods af I sikkert tvivler på det, så er folk fra UBM også mennesker med et liv ved siden af fodbolden. Men det er åbenbart mere acceptabelt, at ikke én af BWs 1000 medlemmer kunne i lørdags, i forhold til at ingen af UBMs ca. 50 aktive ikke kunne (hvoraf langt fra alle er BW-medlemmer...)?
Jeg er hverken på den ene eller den anden side i den her sag, men kig dog for guds skyld på kommunikationen grupperne i mellem, i stedet for at sidde i hver sin skyttegrav og bekrige hinanden. Det hjælper ingenting. Det graver blot kløften mellem grupperne større. Vi er her for en fælles sag, som er maksimal opbakning til FCM, så hjælper det ca. 0,00 % at levere en kollektiv sviner som "
Jo det skal jeg sige dig, fordi i ikke har styr på en skid, fordi i ikke kan tage ansvar for en skid, og fordi I er nogle narrøve der snakker, men hver eneste gang i skal forpligte jer så kan i ikke finde ud af det." mod UBM. Hvis der ikke var styr på en skid, så tvivler jeg på, der var blevet sendt bus afsted til en del kampe efterhånden, og hvis ingen tog ansvar, så var bussen heller ikke blevet bestilt. Den med at UBM er nogle narrøve, er blot så pinlig, at den ikke fortjener en kommentar.