Enig i din betragtning, Kent. For mig så Ilsø også flad ud, så jeg mener også at udskiftningen var helt på sin plads.Kent skrev:Uenig i din vurdering af Ilsø. Nu bemærkede jeg det mest i 2. halvleg, da han spillede i den ende jeg sad, men han tog overhovedet ikke del i det defensive arbejde. Kan være det var fordi han var flad, men han lavede intet fornuftigt defensivt, og mener bestemt ikke hans indsats kan kaldes fighterbetonet. Helt korrekt udskiftning af ham. Men Danny fik ikke meget ud af det.
At DO ikke får så meget ud af det, hænger i min optik også sammen med, at vi lod os "nøjes" med 2-0 føringen - hvilket er helt forståeligt og rent faktisk også en god taktisk beslutning. Der var ingen grund til at satse og få et kontramål imod os, når vi bare kunne trille den rundt i egne rækker og derved holde HB Køge fra fadet. Skidt med at det ikke var underholdende... det er sandt for dyden ikke det, det handler om pt.!
God fight fra drengene, det var det vi efterlyste, og det blev leveret. Lad os håbe, at holdet har set lyset og efterhånden fattet situationen...
/Cortez