Brøndby - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hausser

Re: Brøndby - FCM

Indlæg af Hausser »

Dennis skrev: Kan afsløre at du har 6-7 spiller rigtigt, men nok ikke de 6-7 du tror det er. Det var en afsluttende træning med masser af intensitet og gejst. Der blev virkeligt gået til den. Men der er også et par spiller med store frustrationer over deres plads i morgen, den ene var Jude. Kan være være han bare trænger til en bedre madras så han kan få en ordenlig nattesøvn.

En ting er sikket og det er at Kent Nielsen ikke har luret start 11ren eller hvordan vi kommer til at stå. Og når han i morgen en time inden kampstart for de navne på de 11 startere har han stadig ikke luret hvordan vi stiller op.

TT og Glen ligner ikke folk der er bange for deres job og de er ivt ikke bange for at prøve noget nyt.
Det lyder spændende og godt der er noget konsekvens efter den skandaløse indsats mod Silkeborg. Har ikke mod på at gætte på startopstillingen, men det kunne måske tyde på at der er nogle spillere som kommer til at spille lidt ude af placering, måske Borring på top med Frank og Juelsgaard på venstre kanten? Tror bare jeg venter og ser, men spændende blir det.

Angående Jude så kan jeg godt forstå han er frustreret og mener helt ærligt det er en uværdig måde af FCM at håndtere problematikken, måden man agerer på står ihvertfald ikke i nogen ledelseshåndbog. Enten vil man beholde Jude eller ej, vi får ihvertfald intet ud af bare at fryse ham ude og gøre ham sur og arrig.

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Vinding skrev:
De kan jo næsten heller ikke andet.
Håber ikke at Riddersholm giver dommeren skylden, hvis vi taber, som det var tilfældet i foråret.

Vinding
Hvis de vil beholde deres arbejde, så nej. Mener dog der er forskel på hvordan man går ned med skibet og mener der bør være plads til at beholde ens selvrespekt og ære og ikke bare lukke noget virkelighedsfjernt BS ud.

Vinding

Indlæg af Vinding »

Dondy skrev:Jeg tror jeg ville lave en Thygesen - Albæk på midten da det efter min mening er vores to mest boldstræke midtbanespillere. Derudover så tror jeg ikke på at Jude kommer med i truppen pga. den stadigvæk eskalerende konflikt imellem Ørgaard og Jude.
http://www.bold.dk/nyt/Jude-vraget-paa- ... raktpostyr

Sådan Ørgaard. Kør hårdt mod hårdt... Syntes bare det er synd for knægten. Han virker til at have været lidt naiv med den agent.

Vinding

Jesper75

Indlæg af Jesper75 »

Start-11

------------Arek-----------

Marcic---Ipsa---Reid---Jessen

Thygesen----Salami---Florescu---Borring

----------Danny ---Frank--------

3 udskiftninger i forhold til SIF kampen hvoraf den ene var nødtvunget(C. Poulsen skadet), men den udskiftning havde måske været der alligevel.

Ikke den "storvask" på holdet jeg havde håbet på, kunne godt tænke mig at have set Sivebæk, Juelsgaard og Albæk starte inde.

Håber sgu det duer, ellers tror jeg der kommer "storvask" på trænerbænken :roll:

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Jesper75 skrev:Start-11

------------Arek-----------

Marcic---Ipsa---Reid---Jessen

Thygesen----Salami---Florescu---Borring

----------Danny ---Frank--------

3 udskiftninger i forhold til SIF kampen hvoraf den ene var nødtvunget(C. Poulsen skadet), men den udskiftning havde måske været der alligevel.

Ikke den "storvask" på holdet jeg havde håbet på, kunne godt tænke mig at have set Sivebæk, Juelsgaard og Albæk starte inde.

Håber sgu det duer, ellers tror jeg der kommer "storvask" på trænerbænken :roll:
Gider vi heller ikke score mål idag? Syntes efterhånden vi har fået så meget syn for sagen og at 5-mandsmidtbanen er dumpet med et brag. Vi skal han en mand mere op ved siden af Frank, ikke det her defensive fimseri.

I øvrigt skidt at Danny Olsen og Florescu begge er med i starteren ovenpå deres uacceptable indsats mod SiF.

Onside-studiet tror ikke meget på os og tvivler på vi kan rejse os ovenpå sidste weekends ydmygelse. Lad os håbe at de tar fejl selv om jeg må indrømme at jeg godt nok er skeptisk..

Cortez

Live

Indlæg af Cortez »

Er der nogen der ser kampen live, der gider skrive et par ord om, hvordan vi spiller. Har desværre ikke mulighed for selv at se kampen.

/Cortez

Brugeravatar
Hausser

Re: Live

Indlæg af Hausser »

Cortez skrev:Er der nogen der ser kampen live, der gider skrive et par ord om, hvordan vi spiller. Har desværre ikke mulighed for selv at se kampen.

/Cortez
Spillemæssigt absolut godkendt, men rigtig god energi og løbevillighed på holdet, tydeligt at spillerne vil have pletten fra Silkeborg vasket af.

Kampen har været lige, med største mulighed i kampen til Florescu, efter en sekvens hvcor han afdribler to mand og sparker godt på mål, men stor redning af S. Andersen.

Leon Jessen og Thyge har været vores absolut bedste og virkelig gjort det godt. Marcic har været meget skidt kørende og har både store placeringsvanskeligheder og problemer med at skille sig af med bolden. Danny Olsen har heller ikke været nok med i kampen.

pow21

Indlæg af pow21 »

Nej nej nej nej nej!

det er ligesom at skære gennem blødt smør

Brugeravatar
Hausser

Re: Live

Indlæg af Hausser »

Argh så indkasserer vi lige en lige før pausen, efter et dumt boldtab af Salami og skidte markeringer af bl.a Borring som blot ser på at Holmen løber sig helt fri. Øv..

Der skal skiftes ud i pausen. Florescu og Salami har begge kort og ligner begge spillere som snildt kan ende med rødt. Ved ikke hvem der bedst kan holde hovedet koldt, men ud med den ene og så kan man enten skifte Albæk ind, eller omrokere. Foretrækker helt klart at man omrokerer, rykker Thyge derind, skubber en anonym Danny ud på kanten og så skifter Oliseh ind. Vi skal have en angriber mere på banen, nu har vi noget der skal indhentes.

Ellers en rigtig fin første halvleg hvor spillerne giver den god gas, løber og ofrer sig for hinanden, nu skal den sidste skarphed foran mål bare lige komme og så skal vi også skabe lidt mere..

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ufortjent at Brøndby fik den scoring, vi har haft en overvægt i 1 halvleg med flere gode chancer. Særligt Leon Jessen har været fremragende, men også Florescu har været god og har taget en masse ansvar på midten. Desværre kniber det gevaldigt med skarpheden.

Thygesen, han har slet ikke evnen til at slå et godt indlæg, det virker helt forkert at have ham derude. Faktisk er jeg snart ved at være lidt i tvivl om hans kvaliteter generelt, han er enormt energisk men det er vel også hans spidskompentance? Han er hverken god til indlæg, langskud, afslutninger eller tacklinger. Egentlig synes jeg han er en kæmpe skuffelse, og har været det lige siden hans mislykkede tur til Tyskland. Hva siger I?

pow21

Indlæg af pow21 »

Brøndby har fisse mike til at ligge inde centralt, ikke engang ham kan vi kyse, salami og florescu har begge snuppet en ostemad også, offensivt er der flere gode actioner, men Daddy cool er en hæmsko, han ved simpelthen ikke hvor han skal løbe hen.

Vi har 3-4 halve chancer, og bif cirka det samme. De har blot mere kvalitet i afslutningsfasen. De rammer undersiden af overliggeren som er et par mm fra at gå ind.

Håber vi kan ligge trenden med at snuppe mange advarsler væk også, det er ikke sundt når man har en så smal trup.
Senest rettet af pow21 2. aug 2009, 18:57, rettet i alt 1 gang.

Jesper75

Indlæg af Jesper75 »

Indstilling, vilje, løbevillighed er godkendt hos spillerne.

Men Thomasberg, hvor er ideerne der skal skabe målchancer?

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Ravnen

Du er da helt forkert på den mht. Thygesen, han har da været en af de bedste i 1. halvleg. Han har skabt mindst lige så meget som de andre offensive spillere, og så kan han finde ud af at erobre bolden tilbage, så lige netop i denne kamp - på dette tidspunkt, kan du ikke tage mere fejl.

Var det Hausser der foreslog, at tage en af ostemads indehaverne ud? Godt forslag - tror jeg - ind med Albæk istedet, og ryk på et tidspunkt Thyge ind som hængende angriber, og smid Siv ind på kanten.

Der må være nogle af jer kloge hoveder der ved noget om hvilke ungdomsspillere der er ved at være modne til at blive prøvet af i midterforsvaret, for her er det imo. efterhånden kun Ipsa der er god nok.

Aaaargh endnu et pismål til brombåø

pow21

Indlæg af pow21 »

skal onyko ik ha den der? - heinze havde sikkert haft speed nok til at få den

vi sejler

Brugeravatar
PS

Indlæg af PS »

Jaaaaaaaaaah godt Danny

Besvar