Velkommen til Arek Onyszko
Re: Velkommen til Arek Onyszko
NEJNEJNEJ....!". Det var min første tanke. Min anden tanke vil jeg ikke skrive, af hensyn til cencuren herinde.
Hvad er det for en holdning at smide frem for sig? At man accepterer vold?! Det er jo i bund og grund det FCM´s ledelse gør, når man ansætter en person med en dom for vold. Nu er der nok nogen der tænker "Jamen, han skal jo også have sin straf og så er det dét!". Nej sagu!!! De spillere der er på diverse storhold i Danmark og i udlandet er rollemodeller og forgangsmænd/damer for børn. Og så lader man en voldsmand ind på holdet?! Fy føj for en slemmer én!! Om han så har afsonet hele sin straf og mere til, vil det ikke ændre på hvad han er....en person med en simpel tankegang, som tilsyneladende kun kan bruge næver som argument!!
Ørgaard, det er en ommer!!!
Hvad er det for en holdning at smide frem for sig? At man accepterer vold?! Det er jo i bund og grund det FCM´s ledelse gør, når man ansætter en person med en dom for vold. Nu er der nok nogen der tænker "Jamen, han skal jo også have sin straf og så er det dét!". Nej sagu!!! De spillere der er på diverse storhold i Danmark og i udlandet er rollemodeller og forgangsmænd/damer for børn. Og så lader man en voldsmand ind på holdet?! Fy føj for en slemmer én!! Om han så har afsonet hele sin straf og mere til, vil det ikke ændre på hvad han er....en person med en simpel tankegang, som tilsyneladende kun kan bruge næver som argument!!
Og hvad så? Så burde Christian Poulsen, Zidan, David Nielsen vel heller ikke spille? Jeg kan på ingen måde se hvordan FCM går ind for vold, ved at ansætte en spiller som har en dom for vold? Det er jo noget som er sket og han har fået sin dom og det er ikke i forbindelse med fodbold... Så kom dog videre.viksfar skrev:NEJNEJNEJ....!". Det var min første tanke. Min anden tanke vil jeg ikke skrive, af hensyn til cencuren herinde.
Ifølge din tankegang, skal der godt nok være mange arbejdsløse
Vi kommer kun for roulade!
RL/UBM skrev:Og hvad så? Så burde Christian Poulsen, Zidan, David Nielsen vel heller ikke spille? Jeg kan på ingen måde se hvordan FCM går ind for vold, ved at ansætte en spiller som har en dom for vold? Det er jo noget som er sket og han har fået sin dom og det er ikke i forbindelse med fodbold... Så kom dog videre.viksfar skrev:NEJNEJNEJ....!". Det var min første tanke. Min anden tanke vil jeg ikke skrive, af hensyn til cencuren herinde.
Du har helt ret:)
Klasse indkøb i mine øjne
Vendelbob skrev:RL/UBM skrev:Og hvad så? Så burde Christian Poulsen, Zidan, David Nielsen vel heller ikke spille? Jeg kan på ingen måde se hvordan FCM går ind for vold, ved at ansætte en spiller som har en dom for vold? Det er jo noget som er sket og han har fået sin dom og det er ikke i forbindelse med fodbold... Så kom dog videre.viksfar skrev:NEJNEJNEJ....!". Det var min første tanke. Min anden tanke vil jeg ikke skrive, af hensyn til cencuren herinde.
Du har helt ret:)
Klasse indkøb i mine øjne
Det ser også ud til at han får en strammere kontrakt
Klubben stiller krav
Der findes en nærmest en obligatorisk paragraf i stort set alle fodboldspillers kontrakter, hvor spilleren forpligter sig til at opføre sig ordentligt som repræsentant for klubben.
Det gælder også for Arek Onyszko i FCM. Faktisk har han fået en strammere kontrakt end de øvrige spillere.
- Der står lidt andre ting, uden at det er helt vildt, men det har vi selvfølgelig taget højde for. Vi har snakket med Arek om det og har en klar forventning om, at han har lært af sine fejl, siger Claus Steinlein, der er leder af FC Midtjyllands fodboldakademi og vikar for sportschef Jens Ørgaard, der holder ferie.
/http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 190247.ece
- Colt Sivas
Han kan anke sin straf udmåling, men han er dømt som voldsmand.RL/UBM skrev:Han kan stadig nå at anke sin dom...
Havde regnet med at Arek ville finde en dansk klub. Havde dog ikke helt regnet med FCM. Men tillykke med en god målmand. For det er han immer væk.
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.
Det er fandme skandaløst!!!!
Først signer vi David Nielsen efter en skalde på Gaarde og en udsmidning i AaB, og nu tager vi fandme en spiller ind der har truet ex-konen med dit og dat og banket hende gul og blå.. NU MÅ DET FANDME HØRE OP, Midtjylland. !?!?!?
Jeg har enddog meget svært ved at se det moralske og etiske i sådan en handling, signingen skyldes ene og alene at fcm kan få ham for en slik og garanteret med en lønnedgang...
Jeg vil hurtigst muligt skaffe mig af med mine aktier i klubben - da jeg ikke, økonomisk, ønsker at støtte dette cirkus længere!
Jeg er dybt chokeret!!!!
BW #456
PUTA !!!!!
Først signer vi David Nielsen efter en skalde på Gaarde og en udsmidning i AaB, og nu tager vi fandme en spiller ind der har truet ex-konen med dit og dat og banket hende gul og blå.. NU MÅ DET FANDME HØRE OP, Midtjylland. !?!?!?
Jeg har enddog meget svært ved at se det moralske og etiske i sådan en handling, signingen skyldes ene og alene at fcm kan få ham for en slik og garanteret med en lønnedgang...
Jeg vil hurtigst muligt skaffe mig af med mine aktier i klubben - da jeg ikke, økonomisk, ønsker at støtte dette cirkus længere!
Jeg er dybt chokeret!!!!
BW #456
PUTA !!!!!
Ingen tvivl om at den skøre polak kommer til at dele vandene, det er den her tråd også et meget godt eksempel på.
Personligt er jeg heller ikke vild med Onyszkos mange kontroverser pga dumhed, stædighed eller hva nu, men man skal huske på at et af kardinalbegreberne i et velfungerede samfund, er at kunne tilgive og give mennesker en ny chance. Arek har trods alt ikke fået nogen livstidsdom og når manden har fået sin straf, så må det ligesom være det.
Tror også mange andre fodboldfans har fået en ekstra grund til at hade FCM, men personligt er jeg glad for at vores sportsdirektør er lidt pragmatisk, skaffer en billig forstærkning når nu pengene ikke er til mere og ikke lader sig påvirke af stemningen i medierne. "Gratis" forstærkninger hænger ikke på træerne længere, ikke med det niveau vi efterhånden har nået.
Og en forstærkning det mener jeg han er. På stregen tvivler jeg meget på at han er bedre end Heinze, men han udstråler simpelthen den autoritet og vildskab i feltet som den unge FCMer så desperat mangler og jeg tror på at Arek kan være løsningen på vores horrible indsats ved dødbolde, nu blir der ikke længere noget med at holdene spiller på vores lille målmand og slår ballonbolde ind i det lille felt som vores keeper ikke kan komme ud til. Netop det, har EfB og AGF gjort adskillige gange mod os, med succes.
Forhåbentlig tager Heinze handsker op og arbejder endnu hårdere til træning, så skal hans tid nok komme igen og måske også før end om to år.
Personligt er jeg heller ikke vild med Onyszkos mange kontroverser pga dumhed, stædighed eller hva nu, men man skal huske på at et af kardinalbegreberne i et velfungerede samfund, er at kunne tilgive og give mennesker en ny chance. Arek har trods alt ikke fået nogen livstidsdom og når manden har fået sin straf, så må det ligesom være det.
Tror også mange andre fodboldfans har fået en ekstra grund til at hade FCM, men personligt er jeg glad for at vores sportsdirektør er lidt pragmatisk, skaffer en billig forstærkning når nu pengene ikke er til mere og ikke lader sig påvirke af stemningen i medierne. "Gratis" forstærkninger hænger ikke på træerne længere, ikke med det niveau vi efterhånden har nået.
Og en forstærkning det mener jeg han er. På stregen tvivler jeg meget på at han er bedre end Heinze, men han udstråler simpelthen den autoritet og vildskab i feltet som den unge FCMer så desperat mangler og jeg tror på at Arek kan være løsningen på vores horrible indsats ved dødbolde, nu blir der ikke længere noget med at holdene spiller på vores lille målmand og slår ballonbolde ind i det lille felt som vores keeper ikke kan komme ud til. Netop det, har EfB og AGF gjort adskillige gange mod os, med succes.
Forhåbentlig tager Heinze handsker op og arbejder endnu hårdere til træning, så skal hans tid nok komme igen og måske også før end om to år.
Var det alt hvad du kunne skrive til min kommentar?RL/UBM skrev:Ha ha, ægte klub følelse
Jeg er ganske sikker på at klubben vil se nogle sponsorer stå af pga. klubbens seneste handling - i dagens Danmark tæller image, branding og et godt ry, og med denne handling får man endnu engang en ordentlig rids i lakken - og denne gang tror jeg ikke det går ubemærket hen...
BW #456
- FCM Fan nr. 1
Den er mega svær denne her. Som person virker han som lidt af en klaphat. I privaten har han ageret som en mega klaphat. Men på banen er han outstanding.
Det er helt klart en forstærkning. FCM kunne ikke inden for tidsrammen vinde DM med Heinze - no offence - han løftede sit spil men ikke op på mesterligt niveau.
Det jeg er lidt nervøs for med denne signing er at vi udvikler os til en slags AGF hvor rollemodellerne bliver voldsmænd eller vice versa.
Omvendt kan Arek måske bringe holdet den fanden-i-VOLDsk-hed der skal til for at tage trofæeer ? Klubledelsen har nok følt at de måtte lave dette sats.
Bliver spændende at følge.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Så er det godt at det er fodbolden det handler om! Jeg tror ærlig talt ikke at der er særlig mange der skrider.
Når manden har taget sin straf, er han fri igen, hvorfor skal han sættes i bås resten af livet? Jeg forstår virkelig ikke denne holdning. Ja han har lavet noget dumt, men derfor skal han vel ikke rammes for livet?
Det er da meget bedre at få aktiveret en, hjælpe ham op igen, i stedet for at udstille ham til bespottelse resten af livet.
Når manden har taget sin straf, er han fri igen, hvorfor skal han sættes i bås resten af livet? Jeg forstår virkelig ikke denne holdning. Ja han har lavet noget dumt, men derfor skal han vel ikke rammes for livet?
Det er da meget bedre at få aktiveret en, hjælpe ham op igen, i stedet for at udstille ham til bespottelse resten af livet.
Vi kommer kun for roulade!
det eneste positive ved denne signing er at vi nu ved hvem der slog per krøldrup ned i herning
Helt aldeles håbløs og pinlig handel. Man skulle næsten tro, at Steinlein har hørt forkert, da Ørgaard fortalte ham, hvem han skulle hente, før han selv rejste på ferie? 
- Colt Sivas
Nå så i gør faktisk endnu en god gerning? Det er lidt søgt ik'? Kald dog en spade for en spade. Ulvefar lugtede et godt tilbud og slog til. Misforstå mig ikke. Har intet imod at Arek er skiftet til jer. Og har intet mod Arek's målmands kvaliteter. Er bare tilfreds med at han ikke er i OB længere.RL/UBM skrev:Det er da meget bedre at få aktiveret en, hjælpe ham op igen, i stedet for at udstille ham til bespottelse resten af livet.
Når Arek HAR afsonet sin straf, så er det ude af verden i min bog. Men derfor burde Arek vide bedre. Han burde vide at hans "eskapader" uomtvisteligt ville få konsekvenser. At han skal være et godt eksempel følger med jobbet. Og det er ikke kun i fodbold det gør sig gældende. Havde Jes Dorph smækket konen en var han nok også fortid på tv. Havde Anders Fogh smækket konen en var han færdig i politik. Det er et ansvar der følger med jobbet. Det er så Areks held, at man i FCM er ligeglad med det, så længe han kan bruges på holdet. Hvordan tror du det havde været hvis det var Kim Christensen der havde smækket konen en?
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.
-
Kent Pedersen
Min sympati er hos Heinze. Når han har været bedst, har han reddet holdet. I mine øjne har han løftet holdet, mens andre har spillet under niveau. Spørgsmålet er også om ikke FCM risikerer at blive jaget vildt for den her handling. Jeg mener, fans omkring på stadion vil være ekstra opstemte, og har Onyzko psyke til det her? Han er af mange beskrevet som en følsom gut, som bl.a. derfor gik over stregen.
Nu venter jeg så at FCM skiller sig af med Raska, og hvem køber man så som angriber? Morten Nielsen som er fritstillet, som måske er fremtidens mand, og som kan spille på venstrekanten, eller har man mod til at købe Bernburg.
Så vil jeg blive ekstremt glad hvis man gik efter den svenske u21 kaptajn Bjärsmyr, han ville lave en drømmecenter med Ried.
Hvem skal ud:
Raska, Macic, C. Poulsen (hvis man kan få en transfer), Akilu,Kim Christensen + 1 nigeriansk angriber.
Nu venter jeg så at FCM skiller sig af med Raska, og hvem køber man så som angriber? Morten Nielsen som er fritstillet, som måske er fremtidens mand, og som kan spille på venstrekanten, eller har man mod til at købe Bernburg.
Så vil jeg blive ekstremt glad hvis man gik efter den svenske u21 kaptajn Bjärsmyr, han ville lave en drømmecenter med Ried.
Hvem skal ud:
Raska, Macic, C. Poulsen (hvis man kan få en transfer), Akilu,Kim Christensen + 1 nigeriansk angriber.