Black-wolves.com

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Persian_Wolf

Re: Black-wolves.com - kan ikke logge ind

Indlæg af Persian_Wolf »

Har du prøvet at få tilsendt nyt kodeord?

Det gør du her: http://black-wolves.com/index.php/compo ... sword.html

Såfremt du har tilmeldt dig med en e-mail da du oprettede dig i bw, så får du kodeord tilsendt til din e-mail.

Ellers kan du angive dit medlemsnr , så kan jeg prøve slå det op.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvis man har ændret til et kaldenavn, så er det tilsyneladende det man skal logge ind med fremover, i stedet for medlemsnummeret.

Genialt side! Vi mangler kun at få forumet og den nye side samordnet så brugerprofilen dækker begge steder :-)

Anni

Indlæg af Anni »

Når jeg går ind på dit link og skriver mit brugernavn, så skriver den, jeg ikke eksisterer, snøft :o)

Mit BW nr. er 2023 og min mail, mener jeg I har, ellers kommer den lige i en pm til dig.

/Anni

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Men har du da selv ændret dit brugernavn, for ellers er brugernavnet jo dit medlemsnr. til at starte med - lige som på den gamle login del på bw-siden

Anni

Indlæg af Anni »

Glem det bare, jeg er inde. Det er mig, der er fattesvag og har for mange brugernavne :o)

/Anni - nu også fattesvag

Hausser

Spillerarkiv

Indlæg af Hausser »

Inde på http://black-wolves-com.cust.webname.dk/ har jeg nu oprettet en gruppe som forhåbentlig skal starte samarbejdet omkring udbyggelsen af et spillerarkiv, noget som kun bliver en realitet hvis mange giver en hånd. Det kræver ikke særligt meget at være en del af gruppen, bare man i ny og næ kan hive 5-10 minutter ud af kalenderen til at søge på en enkelt tidligere spiller, det tror jeg godt de fleste kan overkomme.

Derfor, meld jeg under fanene og hjælp hinanden med at gøre BWs ny side bedre og mere indholdsrig, det vil være til gavn for os alle. Alle som kan finde ud af at søge en smule (og hvem kan ikke det?) kan være med, så kom rask!

Spørgsmål til dig Persian_Wolf: Kan ikke uploade et såkaldt bitmap billede til gruppen, er det noget du kan gøre noget ved, eller ved du om jeg på en eller anden måde kan konvertere billede?

Den skriver at et billede maksimalt må fylde 150 KB, er det ikke lige i underkanten? Det billede jeg vil uploade, fylder 191 KB og er altså kun i en 230*284 opløsning.

Hausser

Re: Spillerarkiv

Indlæg af Hausser »

Gruppen er også for dem som bare kan bidrage med nogle spillerbilleder eller lignende. Der sættes pris på al hjælp, så kom frisk!

Persian_Wolf

Re: Gruppe-logo

Indlæg af Persian_Wolf »

Jo, jeg sætter lige begrænsningen op. Men bmp fil er ikke gode og fylder en del. Åbn billedet i paint og vælg "Save as"/"gem som", og vælg JPG i rullemenuen.

Prøv også at vælge "billede" i paint og derefter "Tilpas størrelse". I første 2 felter, skriv 60 og 60. Så bliver billedet mindre.

Det er bedst at billedet er omkring 150x150, således billedet ikke fyldr for meget i gruppens side.

forzafcm

Nedtælling

Indlæg af forzafcm »

Nedtælleren passer ikke helt.

Nicolai Kammersgaard

Forbedringsforslag

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Hej først super fed side og fedt at du gider at bruge så meget tid på det og retter vores ønsker så hurtigt ind.

Men kan du ikke lave det sådan at man kan søge på postnummer når man skal finde andre BWer i området?

Nicolai Kammersgaard

Hausser

Re: Gruppe-logo

Indlæg af Hausser »

Super det dur, som JPEG fylder det samme billede kun 8,25 KB, modsat de 191 tidligere.

De har billeder er til spillerarkivet og blir fyldt ind i forum i gruppen.

Persian_Wolf

Re: Søg medlemmer efter postnr

Indlæg af Persian_Wolf »

Ang postnummeret så er det desværre ikke muligt pt.

Det skyldes at der er nogle regler for en forening i Danmark. Man må ikke opgive oplysninger, medmindre personen selv ønsker det.

Postnummer er et af de oplysninger som BW tilmeldingen kræver, og derfor ikke af medlemmets "egen vilje". Vi kan derfor ikke tage udgangspunkt i at medlemmet ønsker at denne oplysning delt ud i community.

MEN
Derfor har vi oprettet et felt der hedder "by". Dette felt skal brugeren SELV udfylde og derved erkende at han/hun ønsker denne oplysning delt med andre i community. Netop dette felt kan du søge medlemmer efter, ved at klikke på søg brugere i "medlemsliste".

Håber det var svar nok

Persian_Wolf

Re: Upload af filer i gruppeforum

Indlæg af Persian_Wolf »

ah til gruppe-forummet. Det skal jeg nok sætte op.
I øvrigt kan man også uploade doc, docx, pdf, og film formater op i gruppeforummet. Dette kan blandt andet benyttes til at dele/uploade indhold til fan-til-sektionen.

Persian_Wolf

Re: Nedtælling til næste kamp

Indlæg af Persian_Wolf »

Har du fuldstændig ret i :)

Mig som havde tastet 30 min forkert. Det er rettet nu, tak for det

Hausser

Re: Upload af filer i gruppeforum

Indlæg af Hausser »

Jep jeg sidder lige og nørkler lidt med det, har lige uploadet en profil af Femi. Kan man tilføje flere billeder til det samme indlæg i gruppen, syntes kun jeg kan finde ud af at vedhæfte en enkelt?

En genial feature til spillerarkivet - og galleri-sektionen, kunne måske være at man kunne tagge en spiller i nogle billeder, sådan arkivet henviser til billeder og billederne kunne henvise til spillerarkivet, ligesom på Facebook :)

Besvar