Nedtælling til nyt site

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

Re: Er den helt oppe at køre?

Indlæg af Hausser »

Okay så, men det var faktisk også det jeg gjorde tidligere idag. Der loggede jeg ind med mit BW-nummer og kode og ændrede mit brugernavn til Hausser.

Siden hen loggede jeg så ind igen og bad siden om at huske min bruger, hvilket så resulterede i at jeg pludselig loggede ind under den profil som jeg brugte da vi testede siden. Kan også se at Hekler pludselig har et andet profilbillede end den havde tidligere idag, nemlig det billede han brugte da han testede siden.

Hvordan logger jeg forresten ud, kan ikke finde den funktion?

Hausser

Indlæg af Hausser »

Hmm og ligesom jeg skriver det og surfer over på BW igen, så skal jeg pludselig logge ind igen og når jeg så gør det, er jeg tilbage ved den profil som jeg oprettede tidligere idag. Jeg er rundforvirret?

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Alle test-profiler er blevet slettet for længst, så det burde ikke være muligt. Kan du eventuelt prøve at slette dine cookies/midlertidige filer. Så luk browser og log ind igen.

Man skal lige huske at hvis man ændre sit brugernavn til fx "JensJens", så skal man benytte det fremover til at logge ind med - og ikke sit medlemsnr.

Det er altid éns brugernavn, man benytter til at logge ind med.

Du logger ud samme sted som du logger på, nemlig ved at klike på "medlemszonen".

Der kommer som sagt en brugermanual, der beskriver alt det her i detaljer.

Det er naturligivs nyt og der er mange nye elementer, så det tar lige lidt tid før man vænner sig til det. Så snart det er gjort, så skal det nok blive meget nemt at komme rundt ;)

Besvar