Vinter Transfervindue Part 5
-
Hausser
Re: Martin Christensen
Her er artiklen du sandsynligvis henviser til http://www.bold.dk/nyt/Nu-er-der-interesse-for-Polle
Jeg har selv nævnt Martin Christensen som en interessant spiller. Jeg har kun set Martin Christensen spille for u/21-landsholdet, men der har han til gengæld været blandt de bedste i flere af de kampe jeg har set og lignet en spiller med et spændende potentiale.
Det kommer dog meget an på hvordan trænerteamet opfatter Sivebæk, er han klar til suppen eller ej? Riddersholm har jo udtalt at Sivebæk skal holde sig klar i foråret fordi han vi få en masse chancer og derfor mener jeg også at man bør satse på Siv fremfor et talent fra en anden klub. Er Sivebæk ikke klar og vil man ikke give ham den spilletid der skal til, er sagen en anden..
Jeg har selv nævnt Martin Christensen som en interessant spiller. Jeg har kun set Martin Christensen spille for u/21-landsholdet, men der har han til gengæld været blandt de bedste i flere af de kampe jeg har set og lignet en spiller med et spændende potentiale.
Det kommer dog meget an på hvordan trænerteamet opfatter Sivebæk, er han klar til suppen eller ej? Riddersholm har jo udtalt at Sivebæk skal holde sig klar i foråret fordi han vi få en masse chancer og derfor mener jeg også at man bør satse på Siv fremfor et talent fra en anden klub. Er Sivebæk ikke klar og vil man ikke give ham den spilletid der skal til, er sagen en anden..
-
Davoos
Re: Wurtz lejes af Vejle
Jeg holder med på de folk der mener Vejle er ved at pisse i bukserne, panikknappen er trykket og de har nu 4 spillere der skal spilles ind til en 3 mdrs forårssæson, hvor der er press på fra alle sider. Det er ikke fordi de alle 4 kommer med succes i bagagen.
Havde det sket i starten af sæsonen havde jeg forstået det.
Eller det forlyder at Vejle har hentet en angriber i Duisburg, så har de 5 nye spillere der skal spilles ind. JESUS!
Havde det sket i starten af sæsonen havde jeg forstået det.
Eller det forlyder at Vejle har hentet en angriber i Duisburg, så har de 5 nye spillere der skal spilles ind. JESUS!
-
dalle
ja de må siges at være gået i panik. det er jo ikke som viborg gjorde hvor de hentede en masse billige lottokuponer men vejle har sku hentet spillere som priske,allan o,jimmy nielsen og wurtz og det er bare dem så formentligt får den største hyrre. ikke bare sportsligt ser det sort ud i øjeblikket men man begynder også at tvivle økonomisk eller det burde man da ihvertfald.
AAB fansene burde virkelige begynde at blive sure og så lidt loyalitet der er over tidligere aab spillere bare se på alle dem som er endt i vejle
AAB fansene burde virkelige begynde at blive sure og så lidt loyalitet der er over tidligere aab spillere bare se på alle dem som er endt i vejle
-
Davoos
Det er kun Würtz der realistisk over tiden kan komme på det nuværende AaB hold, jeg ser ingen grund til at svine tidligere, dog noget afdankede, spillere der er taget til pensionisttræf i Vejle
.
De har gjort det godt for AaB i den tid, men vi er ikke i 2004 mere.
De har gjort det godt for AaB i den tid, men vi er ikke i 2004 mere.
-
Davoos
Re: Martin Christensen
Nu vi er gået lidt OT med Sivebæk som jeg ikke har set så meget fra endnu de gange jeg har set ham, (er han virkelig så stort et talent?) vil jeg da egentlig gerne knytte en kommentar til Juelsgaard. Jeg så ham da i spillede i Randers, og jeg synes manden spillede en helt igennem fantastisk kamp, og set i forhold til hans alder talent burde man satse mere på ham. Dertil kan vel tilknyttes kommentaren om CP ikke skal afsted snart?
Det er dog tyndt at vurdere folk på en enkelt kamp, men selvom det er en FCM mand roser jeg der hvor der skal roses, og Juelsgaard så altså fremragende ud den kamp.
Det er dog tyndt at vurdere folk på en enkelt kamp, men selvom det er en FCM mand roser jeg der hvor der skal roses, og Juelsgaard så altså fremragende ud den kamp.
-
forzafcm
Salou til Vejle
Endu en spiller til Vejle: http://www.bold.dk/nyt/Salou-praesenteret-i-Vejle
-
Davoos
Re: Nyt om Prica
Sunderland/Sampdoria: Svenske Aftonbladet viderebringer rygter om, at Rade Prica er på vej til Sampdoria for at skrive under på en kontrakt. Prica, der har en fortid i AaB, har på rygteplan været på vej til både FCK og AaB, men begge klubber har hentet de angribere, der er behov for. Ifølge Aftonbladet skal Prica erstatte Cassano, som skulle være på vej væk
fra EB.dk
fra EB.dk
-
188
Der er link til det her: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article4308957.ab
Dog intet bekræftet
Dog intet bekræftet
-
forzafcm
Ja, han kigger på nogle forskellige klubber lige nu, og hvis han ikk finder en, så har han altid FCM som sidste priotet.
-
Ravnen
Vejle bliver vel også nødt til at gøre et eller andet drastisk, gad viden hvordan økonomien hvis de ryger ned, jeg tænker på det nye stadion.
Kan huske Ørgaard sagde det ville have været katatrofalt hvis vi var rykket ned det første år med det nye stadion i Herning, vi hang jo noget i vandskorpen en overgang.
Kan huske Ørgaard sagde det ville have været katatrofalt hvis vi var rykket ned det første år med det nye stadion i Herning, vi hang jo noget i vandskorpen en overgang.
-
Ravnen
Med de rygter tror jeg godt vi kan skyde en hvid pind efter Prica i denne omgang.
-
forzafcm
Spørgsmålet er om man skal tro på en svensk lorte-avis. Desværre tror jeg selv på den:(
-
fcm4ever
prica han skal komme til fcm. Ørgaard han siger intet om hvad der skal ske de næste mange timer i dette transfervindue. alt vil komme til dig selv. Prica skal komme!
-
Kent
Nu er det vist ikke den mest troværdige hjemmeside - den gengiver alle mulige og umulige rygter. Så jeg tror ikke man nødvendigvi skal tage den helt seriøst. Man kunne jo også overveje hvorfor Sampdoria skulle være interesseret i et flop fra Sunderland?