Randers - FCM
-
bobar
Re: Randers - FCM
ja.. kan lyde som om at Danny o får en pause muligvis. Er vi ovre i en thyge på kanten måske? 
-
Martin
bobar Skrev:
-------------------------------------------------------
> ja.. kan lyde som om at Danny o får en pause
> muligvis. Er vi ovre i en thyge på kanten måske?
>
Jeg tror, at Danny rykker ud på bænken, og Cristopher rykkes frem, imens Juelsgaard får backen...
Og så er Frank formentlig tilbage på toppen, han skal benyttes ved standart situationer til at holde Marc Nygaard væk...
> ja.. kan lyde som om at Danny o får en pause
> muligvis. Er vi ovre i en thyge på kanten måske?
>
Jeg tror, at Danny rykker ud på bænken, og Cristopher rykkes frem, imens Juelsgaard får backen...
Og så er Frank formentlig tilbage på toppen, han skal benyttes ved standart situationer til at holde Marc Nygaard væk...
-
mancitydk
Hvad med:
Heinze
Kolja - Reid - Califf - Poulsen
Salami
Florescu Borring
Thygesen
Frank Fagerberg
Heinze
Salami
Florescu Borring
Thygesen
Frank Fagerberg
-
YahooSeeker [Bot]
Ja det bliver svært. Hvad er jeres bud? Randers har ikke tabt hjemme og os ude er.....afsindig elendigt, som bekendt. Hertil kommer den mentale tilstand, der vel ikke kan betegnes som overskudsagtig hos os??
Derudover ser det ud til de 3 tophold stikker af nu, desværre. Tror ikke FCK sætter noget til idag mod galehuset.
Derudover ser det ud til de 3 tophold stikker af nu, desværre. Tror ikke FCK sætter noget til idag mod galehuset.
-
Skippels
En udemærket opstlling, synes også at Danny har brug for en pause. Dog synes jeg, at vi skal spille med Kim oppe i front i stedet for Frank, der altså har vist´sig at være blevet for gammel.
-
Hausser
Noget skal der i hvertfald ske, det er helt sikkert.
For mig at se, så bør man ofre enten Thygesen eller Florescu, som i fællesskab byder ind med absolut ingenting i offensiven, ét mål i 23 kampe (eller 33 kampe hvis man indregner Salami) er helt igennem utilfredsstillende for den centrale/offensive midtbane og en af de primære grunde til at vi er lettere at læse end en pixibog. Når kantspillet ikke fungerer har vi næsten ingen strenge at spille på og da specielt når angriberne heller ikke byder ind. Statistikken viser det jo også, vi skaber bekymrende få chancer.
Lad os så i stedet få to angribere på banen, når presspillet alligevel ikke fungerer, så har jeg meget svært ved at se både Thyge og Florescus berettigelse på banen samtidigt.
Madsen måtte også gerne erstatte Danny O. som har været en katastrofe på det sidste. Personligt ville jeg gerne se Sivebæk i truppen, da han burde være tæt på holdet sådan som de præsterer p.t, noget tyder dog desværre på at gennembruddet udebliver.
Ville også meget gerne have set Oliseh i truppen. Han har noget uforudsigelighed i sit spil som ingen andre i truppen er i nærheden af at kunne matche og det kunne være særdeles interessant at se en FCMer sætte en spiller med andet end fart og råstyrke.
For mig at se, så bør man ofre enten Thygesen eller Florescu, som i fællesskab byder ind med absolut ingenting i offensiven, ét mål i 23 kampe (eller 33 kampe hvis man indregner Salami) er helt igennem utilfredsstillende for den centrale/offensive midtbane og en af de primære grunde til at vi er lettere at læse end en pixibog. Når kantspillet ikke fungerer har vi næsten ingen strenge at spille på og da specielt når angriberne heller ikke byder ind. Statistikken viser det jo også, vi skaber bekymrende få chancer.
Lad os så i stedet få to angribere på banen, når presspillet alligevel ikke fungerer, så har jeg meget svært ved at se både Thyge og Florescus berettigelse på banen samtidigt.
Madsen måtte også gerne erstatte Danny O. som har været en katastrofe på det sidste. Personligt ville jeg gerne se Sivebæk i truppen, da han burde være tæt på holdet sådan som de præsterer p.t, noget tyder dog desværre på at gennembruddet udebliver.
Ville også meget gerne have set Oliseh i truppen. Han har noget uforudsigelighed i sit spil som ingen andre i truppen er i nærheden af at kunne matche og det kunne være særdeles interessant at se en FCMer sætte en spiller med andet end fart og råstyrke.
-
MadsBS
Jeg kunne godt tænke mig at se den således:
Heinze
Salami
Thyge - Florescu - Borring
Kim - Fagerberg
Heinze
Salami
Thyge - Florescu - Borring
Kim - Fagerberg
-
Administrator
Temmelig indholdsløst indlæg. Hvis du nu selv gav dit bud, ville der da være lidt indhold i, og indlægget ville ikke være i fare for at blive slettet.
-
YahooSeeker [Bot]
Spis nu brød til. jeg har ikke noget bud og er nervøs for kampen. Det er vel ikke underkastet den strenge censur? Hvad er dit eget? Jeg konstaterer blot, at Randers er stærke hjemme og vi det modsatte ude og generelt pt.
-
MadsBS
Re: Randers - FCM - Lidt positvt!
http://www.bold.dk/nyt/Profiler-tvivlsomme-for-Randers
Det kan vel kun være en fordel, HVIS de ikke bliver klar, det er klart.
Det kan vel kun være en fordel, HVIS de ikke bliver klar, det er klart.
-
HauG
Angribet?
Vil det være helt i vejret at spille med både Kim C og Frank på samme tid. Jeg tænker bare at vi med Danny O og Borring kan komme til en del indlæg og vi så måske skulle udnytte at vi har to ret hovedstødsstærke angribere.
Ville vi på denne måde pille for meget ved vores koncept og derved skade vores spil? Vil det være bedre på sigt at holde fasst i at spille med en hurtigere/hængende angriber i form af thyge, baba, Ken eller jude?
Ville vi på denne måde pille for meget ved vores koncept og derved skade vores spil? Vil det være bedre på sigt at holde fasst i at spille med en hurtigere/hængende angriber i form af thyge, baba, Ken eller jude?
-
Ravnen
Re: Angribet?
HauG Skrev:
> Vil det være helt i vejret at spille med både Kim
> C og Frank på samme tid. Jeg tænker bare at vi med
> Danny O og Borring kan komme til en del indlæg og
> vi så måske skulle udnytte at vi har to ret
> hovedstødsstærke angribere.
Ja for min skyld så kan vi spille norsk på udebane, og bare hamre dem op til Kim og Frank. Vi skal ihverfald spille mere primitivt og stå stærkere bagud på udebane.
Så kan vi brilliere med teknisk spil hjemme.
> Vil det være helt i vejret at spille med både Kim
> C og Frank på samme tid. Jeg tænker bare at vi med
> Danny O og Borring kan komme til en del indlæg og
> vi så måske skulle udnytte at vi har to ret
> hovedstødsstærke angribere.
Ja for min skyld så kan vi spille norsk på udebane, og bare hamre dem op til Kim og Frank. Vi skal ihverfald spille mere primitivt og stå stærkere bagud på udebane.
Så kan vi brilliere med teknisk spil hjemme.
-
mancitydk
Re: Randers - FCM HVAD I Hede hule H????
http://www.onside.dk/node/21354
Undskyld men hvad satan har Poulsen gang i? den mærkeligste undskyldning ever.... de andre er bedre end os???
Undskyld men hvad satan har Poulsen gang i? den mærkeligste undskyldning ever.... de andre er bedre end os???