Man må YDE, for at NYDE ?!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jydepower

Re: Man må YDE, for at NYDE ?!

Indlæg af Jydepower »

Nu skal jeg fortælle dig noget.

Vi forventer at de spiller som de gjorde mod City, og dengang vi vandt 4-0 over OB? Og selv da vi vandt 2-0 over vejle, var der mange folk som buuede.. Det er jo for slap og ynkeligt?

Vi kan ikke forvente at spillerne spiller fremragende, hvis de føler at de står alene om det,DERFOR SKAL VI VÆRE DER - uanset om vi er bagud 3-0, mod et hold som FCK.

Og en anden ting der ligger i det er, at MANGE fans dovner den. Hvem tror du der har nemmest ved at løft niveauet? En fodboldspiller som forhåbentlig gør hvad han kan,

eller en mand på 25 år som drikker kakao hele kampen igennem?

- Jeg spørger bare ?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jydepower Skrev:
> Peter Ross, lad være med at rose den indsats på
> tribunen, i store dele af første halvleg var vi
> også helt væk, og i anden var der kun meget få der
> sang med, altså MEGET få. Dette er ikke et
> personligt angreb, men du stod, om nogen, bare med
> en øl i hånden og armene over kors? Det var godt
> nok meget lidt man hørte fra dig ..

Hvem fanden er du? Jeg gav den så meget gas, som min hals tillod i de første 45 minutter, selvom jeg har gået syg i 1½ uge med forkølelse + halsbetændelse, mens jeg efter 3-0 scoringen simpelthen ikke gad fucke min stemme helt op for resten af ugen. At du mener, jeg stod med en øl i hånden og armene over kors, kan jeg ikke genkende, da jeg hverken drikker øl, eller ynder at stå med armene over kors.

Skriv dog en PM, hvis du vil mig noget, ellers bare luk!

Peter Ross

dalle

Indlæg af dalle »

Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvem fanden er du? Jeg gav den så meget gas, som
> min hals tillod i de første 45 minutter, selvom
> jeg har gået syg i 1½ uge med forkølelse +
> halsbetændelse, mens jeg efter 3-0 scoringen
> simpelthen ikke gad fucke min stemme helt op for
> resten af ugen. At du mener, jeg stod med en øl i
> hånden og armene over kors, kan jeg ikke genkende,
> da jeg hverken drikker øl, eller ynder at stå med
> armene over kors.

> Skriv dog en PM, hvis du vil mig noget, ellers
> bare luk!
>
> Peter Ross

Nu spørger jeg nok dumt men, er det peter ross som stod nede og råbte folk op??
for ham syntes jeg gjorde et fint arbejde han så lidt opgivende ud til tider men hvem gjorde ikke det..

peter ross prøv nu lige at slappe lidt af du er af hvad man høre en kendt person i fcm fan regi og en af dem som man ser lidt op til. med halsbetændelse og forkølese så kan jeg godt forstå at du ikke ville gøre halsen være men, derfor er da heller ingen grund til at skrive...

> Hvem fanden er du? og
> Skriv dog en PM, hvis du vil mig noget, ellers
> bare luk!

kom nu ind i kampen:)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

dalle Skrev:
> Nu spørger jeg nok dumt men, er det peter ross som
> stod nede og råbte folk op??
> for ham syntes jeg gjorde et fint arbejde han så
> lidt opgivende ud til tider men hvem gjorde ikke
> det..

Nej, han hedder Morten.

> peter ross prøv nu lige at slappe lidt af du er af
> hvad man høre en kendt person i fcm fan regi og en
> af dem som man ser lidt op til. med halsbetændelse
> og forkølese så kan jeg godt forstå at du ikke
> ville gøre halsen være men, derfor er da heller
> ingen grund til at skrive...

Jeg er da fløjtendes ligeglad med, om jeg er "en kendt person i fcm fan regi". Jeg betaler min billet selv, og kommer på stadion af egen fri vilje, derfor skal folk ikke pege fingre af en efterfølgende! Måske jeg også synes, jeg så folk, der ikke præsterede helt vildt, men føler absolut intet behov for, at fremhæve mig selv på deres bekostning.

> > Hvem fanden er du? og
> > Skriv dog en PM, hvis du vil mig noget, ellers
> > bare luk!
>
> kom nu ind i kampen:)

Det er ca. til ingen folks interesse, hvad Jydepower mener at vide om min indsats i går, derfor burde han ordne det via en personlig meddelelse.

Peter Ross

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Som sagt Peter, det er intet angreb. Og at du har halsbrænd eller hvad F*** du nu har, står jo ikk på ryggen af dig. Men som sagt synes jeg ikke du har belæg for at sige stemningen var god taget i betrakning af det var KAMPEN, som højt sandsynlig har ødelagt vores sæson nu, mod FCK. - Men what ever, sender pm så (:

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Når jeg ser på, hvor mange nydere der plejer at være til FCK-kampe, og samtidig kigger på stemningen til de seneste hjemmekampe, så synes jeg sagtens man kan tillade sig, at mene stemningen i går var godkendt i 1. halvleg. Jeg siger ikke, den ikke kan blive bedre, for det kan den sagtens, men små fremskridt er også en slags fremskridt.

Mht. til min halsbetændelse, der ikke "stod noget om på min ryg", så beviser det vel netop bare, at man ikke skal kritisere enkelt personers indsats på tribunen?

Peter Ross

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Tiltider var der gang i den i første halvleg, men man kunne sagtens hører og se nedtrapningen af fans som sang med. Men når folk sang med, var det primært for at råbe noget negativt eller buu'e.

Angående den "anklage", som du ser er rette mod dig, så skal den ikke forståes sådan, da alt hvad der forgår på tribuenen er en helhed - Så det er korrekt at man ikk kan kritisere en persons præstation! Men skræmende at man i store dele af hele anden halvleg kun kunne hører 10 mennesker stå og synger!

fcm4ever

Indlæg af fcm4ever »

jeg sys vi havde en ok tifo. men det var ikke særlig godt at tabe 0-3 i herning, var der oppe og se kampen, mega god stemning.

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

fcm4ever Skrev:
> jeg sys vi havde en ok tifo. men det var ikke
> særlig godt at tabe 0-3 i herning, var der oppe og
> se kampen, mega god stemning.

En ok tifo? Du har ekstreme standarter.

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Ja det var ikke det mest opfindsomme, men nu er tifo-gruppen i gang igen. dejligt at se

Anni

Indlæg af Anni »

Jydepower Skrev:
>-Men skræmende at man i store dele af
> hele anden halvleg kun kunne hører 10 mennesker
> stå og synger!

Nu er jeg godt nok så langt nede økonomisk, at jeg ikke engang kan få råd til at lappe min cykel, så jeg kan cykle til sas arena,så jeg kan komme til fodbold, men der er sq da ikke noget nyt og skræmmende i,at der kun er 10 mennesker, der står og synger.

Hvis du vidste, hvor mange gange Amer, Bente og jeg har stået som de eneste 3 idioter nede foran capo tårnet og sunget, så kan du snakke om "skræmmende".

/Ulvemor

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Slet

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Anni Skrev:

> Hvis du vidste, hvor mange gange Amer, Bente og
> jeg har stået som de eneste 3 idioter nede foran
> capo tårnet og sunget, så kan du snakke om
> "skræmmende".
>

Det er jo direkte løgn, det der?
Jeg har aldrig været på stadion, uden at synge/hoppe og danse igennem hele kampen. Med mindre vi er bagud 0-3 imod FCK med 10min igen:s

Men at sige, at der ofte bare står "3 idioter". Det er løgn. Det er faktisk direkte pis og papir. Jeg fremhæver ikke mig selv her, men alle dem, som jeg ved der synger!

Anni

Indlæg af Anni »

Nu snakker jeg om alle de gange, hvor folk holder op med at synge, og vi så har stået der og lydt som "idioter", fordi vi var de eneste, der sang videre, indtil vi så også går i stå, fordi vi selv kan høre, hvor dumt det lyder, når der ikke er flere, der synger.

Jeg betvivler slet ikke, at du hopper og danser gennem hele kampen, når vi ikke er bagud 0-3, men du har så tilfældigvis ikke hoppet og danset ved siden af os, når vi har opført vores trio sang :o)

/Ulvemor

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Anni Skrev:
> Nu snakker jeg om alle de gange, hvor folk holder
> op med at synge, og vi så har stået der og lydt
> som "idioter", fordi vi var de eneste, der sang
> videre, indtil vi så også går i stå, fordi vi selv
> kan høre, hvor dumt det lyder, når der ikke er
> flere, der synger.
>

Og her gentager jeg bare: At det ofte sker , at det kun er Jer tre der står og synger, er dybt godnat at sige. Det er det værste ævl jeg har hørt- og ja, det er i det hele taget jeg mener!

Men det gider jeg ikke at diskutere og fylde denne ellers fine debat med. Jeg kan bare sige, at det ganske enkelt ikke er sandt.

Besvar