FCK favoriseres på tv
-
Casper Søe
Re: Der er en naturlig sammenhæng
Din argumentation er jo overvælende HKP, du kan jo ikke komme med konkrete ting(Så som at de ikke vurdere hver eneste kamp), hvis du ikke har nogen form for kilde..
Selvfølgelig, går Viasat ind og ser hvilken kamp, som vil give flest seér. De har jo mange års erfaring med at vise diverse kampe, med danske klubber.
Tror ikke de køre med en hovedregel, som den du snakker om. De kigger på deres tidligere viste kampe og analysere, hvad der har givet mest.
En kamp mellem FCK-et ligegyldigt svensk hold, er en kamp som vil tiltrækker Hr. Jensen, som er FCK'er, men egentlig ikke "rigtigt" går op i det. og dem er der altså langt flere af end der er Hr. Jensen FCM'er.
Selvfølgelig, går Viasat ind og ser hvilken kamp, som vil give flest seér. De har jo mange års erfaring med at vise diverse kampe, med danske klubber.
Tror ikke de køre med en hovedregel, som den du snakker om. De kigger på deres tidligere viste kampe og analysere, hvad der har givet mest.
En kamp mellem FCK-et ligegyldigt svensk hold, er en kamp som vil tiltrækker Hr. Jensen, som er FCK'er, men egentlig ikke "rigtigt" går op i det. og dem er der altså langt flere af end der er Hr. Jensen FCM'er.
-
HKP
Poulsgaard Skrev:
-------------------------------------------------------
> Viasat favorisere ikke noget specielt hold. Hvad
> skulle deres motiv da være for det ??
>
> De har et produkt de sælger til deres annoncører,
> og det er klart jo bedre et produkt de har (flere
> seere) jo bedrer en pris kan de få for deres
> produkt.
>
> Ingen skal være i tvivl om at hvis Viasat
> vurderede at der var flere penge i at vise FCM så
> gjorde de det omgående.
>
> Der er altså efter min bedste overbevisning ikke
> tale om "københavneri" eller noget lignende, bare
> en konstatering af at der flere penge i at vise
> kampe fra FCK/FCM en der er fra Jylland.....
>
> Jeg ved ikke præcis hvordan fordelingsnøglen ser
> ud, men jeg mener det helt afgørende for de store
> penge er hvor klubben ender når sæsonen er slut.
> Forskellen mellem at blive vist og ikke blive vist
> er noget overvurderet...
øøøøh lyder som om VIASAT er din religion...! All right, jamen så læg dig dog ned og bed til den hellige og ufejlbarlige jomfru Werge og company. ALT hvad de gør er åbenbart genialt i dine øjne. Du har din mening, jeg har min, ok!
Jeg er normalt pisseligeglad med KBH/Jylland diskussionen om Viasat. Det interesserer mig ikke en bjælde! Mange i Jylland føler sig også forfulgt hvad det angår, men det her handler om fodbold! Set fra en objektiv fodboldfans synsvinkel er kæden bare hoppet helt af denne gang for Viaskvat... Nåh nej, jeg glemte jo lige at de ikke kan lave noget forkert derinde, beklager min fejlvurdering af ufejlbarlige VIASAT.
> Viasat favorisere ikke noget specielt hold. Hvad
> skulle deres motiv da være for det ??
>
> De har et produkt de sælger til deres annoncører,
> og det er klart jo bedre et produkt de har (flere
> seere) jo bedrer en pris kan de få for deres
> produkt.
>
> Ingen skal være i tvivl om at hvis Viasat
> vurderede at der var flere penge i at vise FCM så
> gjorde de det omgående.
>
> Der er altså efter min bedste overbevisning ikke
> tale om "københavneri" eller noget lignende, bare
> en konstatering af at der flere penge i at vise
> kampe fra FCK/FCM en der er fra Jylland.....
>
> Jeg ved ikke præcis hvordan fordelingsnøglen ser
> ud, men jeg mener det helt afgørende for de store
> penge er hvor klubben ender når sæsonen er slut.
> Forskellen mellem at blive vist og ikke blive vist
> er noget overvurderet...
øøøøh lyder som om VIASAT er din religion...! All right, jamen så læg dig dog ned og bed til den hellige og ufejlbarlige jomfru Werge og company. ALT hvad de gør er åbenbart genialt i dine øjne. Du har din mening, jeg har min, ok!
Jeg er normalt pisseligeglad med KBH/Jylland diskussionen om Viasat. Det interesserer mig ikke en bjælde! Mange i Jylland føler sig også forfulgt hvad det angår, men det her handler om fodbold! Set fra en objektiv fodboldfans synsvinkel er kæden bare hoppet helt af denne gang for Viaskvat... Nåh nej, jeg glemte jo lige at de ikke kan lave noget forkert derinde, beklager min fejlvurdering af ufejlbarlige VIASAT.
-
HKP
Casper Søe Skrev:
> Din argumentation er jo overvælende HKP.
>
> Selvfølgelig, går Viasat ind og ser hvilken kamp,
> som vil give flest seér. De har jo mange års
> erfaring med at vise diverse kampe, med danske
> klubber.
>
> Tror ikke de køre med en hovedregel, som den du
> snakker om. De kigger på deres tidligere viste
> kampe og analysere, hvad der har givet mest.
>
> En kamp mellem FCK-et ligegyldigt svensk hold, er
> en kamp som vil tiltrækker Hr. Jensen, som er
> FCK'er, men egentlig ikke "rigtigt" går op i det.
> og dem er der altså langt flere af end der er Hr.
> Jensen FCM'er.
Nåh jamen så er der også lige Herr Nielsen, der har set onside i mange år samt tipslørdag i endnu flere år. Hvem tror du lige han foretrækker; Hammerby eller Man. City? Dem er der jo nok også lige et par stykker af...
> Din argumentation er jo overvælende HKP.
>
> Selvfølgelig, går Viasat ind og ser hvilken kamp,
> som vil give flest seér. De har jo mange års
> erfaring med at vise diverse kampe, med danske
> klubber.
>
> Tror ikke de køre med en hovedregel, som den du
> snakker om. De kigger på deres tidligere viste
> kampe og analysere, hvad der har givet mest.
>
> En kamp mellem FCK-et ligegyldigt svensk hold, er
> en kamp som vil tiltrækker Hr. Jensen, som er
> FCK'er, men egentlig ikke "rigtigt" går op i det.
> og dem er der altså langt flere af end der er Hr.
> Jensen FCM'er.
Nåh jamen så er der også lige Herr Nielsen, der har set onside i mange år samt tipslørdag i endnu flere år. Hvem tror du lige han foretrækker; Hammerby eller Man. City? Dem er der jo nok også lige et par stykker af...
-
jakobV
Det handler jo ikke om hvad man DU gerne vil se HKP, men hvad der er flest seere til. Jeg synes os det er mega træls at vi ikke kan se hele FCM's kamp, men der er ikke noget at gøre ved det. Og drop lige det der med at citere et helt indlæg hvis du alligevel ikke svarer på andet en to linjer.
Men lidt til dit forsvar kan vel siges at; Bw-665 hvordan kan du forestille dig at viasat ved hvor mange danske fodboldfans der gerne vil se City? Det kan de ikke vide , for det kan de sku ikke researche på, da City ikke har spillet mod et dansk mandskab i nyere tid. Jeg tror på at grunden til at de har valgt at vise FCK er fordi de vælger den sikre løsning, da der til kampen mellem Villa og Ob var et skuffende antal TV-seere.
Men lidt til dit forsvar kan vel siges at; Bw-665 hvordan kan du forestille dig at viasat ved hvor mange danske fodboldfans der gerne vil se City? Det kan de ikke vide , for det kan de sku ikke researche på, da City ikke har spillet mod et dansk mandskab i nyere tid. Jeg tror på at grunden til at de har valgt at vise FCK er fordi de vælger den sikre løsning, da der til kampen mellem Villa og Ob var et skuffende antal TV-seere.
-
Casper Søe
Please KHP, quote kun det du svare på, ellers bare tryk på besvar, eller skriv navnet, på den du besvarre. Det andet bliver uoverskueligt.
At du går til personangreb, viser jo kun at du ikke har flere argumenter.
Hverken du eller jeg ved på forhånd, hvilken kamp, der vil trække flest seér. Men helt ærligt, hvem tror du er bedst til at vurdere hvad folk vil se?
Dig, som er FCM fan og derfor nok har lidt farvede briller, men derimod ingen form for statistik, over samtlige kampe med FCM og FCK.
Eller Hr. Viasat medarbejder, som har en udførlig statistik, som sikkert strækker sig over 5 år tilbage. Derudover er en stor del af hans job, at vide på forhånd hvilke kampe, som vil tiltrække flest kampe, og hvis han vælger "forkert" alt for mange gange, bliver han nok ikke ved med at have det job.
At du går til personangreb, viser jo kun at du ikke har flere argumenter.
Hverken du eller jeg ved på forhånd, hvilken kamp, der vil trække flest seér. Men helt ærligt, hvem tror du er bedst til at vurdere hvad folk vil se?
Dig, som er FCM fan og derfor nok har lidt farvede briller, men derimod ingen form for statistik, over samtlige kampe med FCM og FCK.
Eller Hr. Viasat medarbejder, som har en udførlig statistik, som sikkert strækker sig over 5 år tilbage. Derudover er en stor del af hans job, at vide på forhånd hvilke kampe, som vil tiltrække flest kampe, og hvis han vælger "forkert" alt for mange gange, bliver han nok ikke ved med at have det job.
-
HKP
JakobV og Casper:
Nu var OB´s kamp for det første en runde tidligere. For det andet var det ferietid. For det tredje var det 28 grader varmt og sommerligt vejr. For det fjerde var SAS-ligaen ikke gået igang, da lå OB ikke på 1. pladsen... Den kamp kan du slet ikke sammenligne.
Men som du siger, Viasat vurderer aldrig forkert. De har nemlig både statistikker, eksperter, og undersøgelser etc. Har du nogensinde hørt om et program der er blevet rykket, fordi man har vurderet forkert?? Det har jeg ofte! Hvorfra har du at de er så geniale derinde hos Viasat? Har du noget insiderviden?
Nu var OB´s kamp for det første en runde tidligere. For det andet var det ferietid. For det tredje var det 28 grader varmt og sommerligt vejr. For det fjerde var SAS-ligaen ikke gået igang, da lå OB ikke på 1. pladsen... Den kamp kan du slet ikke sammenligne.
Men som du siger, Viasat vurderer aldrig forkert. De har nemlig både statistikker, eksperter, og undersøgelser etc. Har du nogensinde hørt om et program der er blevet rykket, fordi man har vurderet forkert?? Det har jeg ofte! Hvorfra har du at de er så geniale derinde hos Viasat? Har du noget insiderviden?
-
Casper Søe
HKP: Nu er der jo forskel på et program som vild med is, og så en fodbold kamp.
Et program som Vild med Is,havde man jo ikke prøvet helt før, derfor havde de ingen former for viden omkring det. Derudover, var mange af de seér, som skulle have set det, blevet sluget ind i et program som x-factor.
Begge programmer varede ved i længe, og man blev derfor nød til at flytte vild med is.
Fodbold er noget helt andet. Det kommer ikke hver fredag klokken 8. Der skifter tidspunkterne, og mange af dem som ser fodbold er fans af et hold, og er villige til at udsætte det ene afsnit af Horton sagaen, for at kunne se den ene kamp. næste uge kan de jo se Horton sagaen igen, fordi der er kampen om lørdagen.
Og til sidst, hvorfor skulle du have større chance for at ramme rigtigt end alle Viasata eksperter?
Et program som Vild med Is,havde man jo ikke prøvet helt før, derfor havde de ingen former for viden omkring det. Derudover, var mange af de seér, som skulle have set det, blevet sluget ind i et program som x-factor.
Begge programmer varede ved i længe, og man blev derfor nød til at flytte vild med is.
Fodbold er noget helt andet. Det kommer ikke hver fredag klokken 8. Der skifter tidspunkterne, og mange af dem som ser fodbold er fans af et hold, og er villige til at udsætte det ene afsnit af Horton sagaen, for at kunne se den ene kamp. næste uge kan de jo se Horton sagaen igen, fordi der er kampen om lørdagen.
Og til sidst, hvorfor skulle du have større chance for at ramme rigtigt end alle Viasata eksperter?
-
jakobV
HKP Skrev:
> JakobV:
>
> Nu var OB´s kamp for det første en runde
> tidligere.
Hvad gør det af forskel?
> For det andet var det ferietid.
øhh okay, derfor er det stadig noget de kan bruge som grundlag for hvor mange danskere der vil se et engelsk hold?
> For det tredje var det 28 grader varmt og sommerligt vejr.
Hva så om det er 28 grader (tvivler på det da kampen blev spillet kl 20.)? Det ændrer da ingenting.
> For det fjerde var SAS-ligaen ikke gået igang, da
> lå OB ikke på 1. pladsen... Den kamp kan du slet
> ikke sammenligne.
Den almene dansker er da ligeglad med hvad nummer det danske hold ligger, han/hun vælger at se kampen fordi det er et storhold.
> Men som du siger, Viasat vurderer aldrig forkert.
> De har nemlig både statistikker, eksperter, og
> undersøgelser etc. Har du nogensinde hørt om et
> program der er blevet rykket, fordi man har
> vurderet forkert?? Det har jeg ofte! Hvorfra har
> du at de er så geniale derinde hos Viasat? Har du
> noget insiderviden?
Mener ikke jeg har snakket om det der?
> JakobV:
>
> Nu var OB´s kamp for det første en runde
> tidligere.
Hvad gør det af forskel?
> For det andet var det ferietid.
øhh okay, derfor er det stadig noget de kan bruge som grundlag for hvor mange danskere der vil se et engelsk hold?
> For det tredje var det 28 grader varmt og sommerligt vejr.
Hva så om det er 28 grader (tvivler på det da kampen blev spillet kl 20.)? Det ændrer da ingenting.
> For det fjerde var SAS-ligaen ikke gået igang, da
> lå OB ikke på 1. pladsen... Den kamp kan du slet
> ikke sammenligne.
Den almene dansker er da ligeglad med hvad nummer det danske hold ligger, han/hun vælger at se kampen fordi det er et storhold.
> Men som du siger, Viasat vurderer aldrig forkert.
> De har nemlig både statistikker, eksperter, og
> undersøgelser etc. Har du nogensinde hørt om et
> program der er blevet rykket, fordi man har
> vurderet forkert?? Det har jeg ofte! Hvorfra har
> du at de er så geniale derinde hos Viasat? Har du
> noget insiderviden?
Mener ikke jeg har snakket om det der?
-
Kasper_Nielsen
Re: FCK favoriseres på tv
Ja, det er grotesk man vælger at vise FCK-Lillestrøm og BIF-Haka, og så ikke vise FCM, danmarks bedstspillende mandskab. Mod Manchester City - Need i say more?
Som et lille supplement. Efter at være kommet hjem fra Herning i Søndags, ville jeg gerne se kampen på TV, og kiggede forventningsfuldt efter en genudsendelse. TV2sport valgte at genudsende SAS Liga kampe 2 gange i løbet af ugen. F***me ikke, om de begge gange vælger at genudsende FCK-AGF - Hvordan hænger det sammen?
Som et lille supplement. Efter at være kommet hjem fra Herning i Søndags, ville jeg gerne se kampen på TV, og kiggede forventningsfuldt efter en genudsendelse. TV2sport valgte at genudsende SAS Liga kampe 2 gange i løbet af ugen. F***me ikke, om de begge gange vælger at genudsende FCK-AGF - Hvordan hænger det sammen?
-
HKP
Casper Søe Skrev:
> HKP: Nu er der jo forskel på et program som vild
> med is, og så en fodbold kamp.
>
> Et program som Vild med Is,havde man jo ikke
> prøvet helt før, derfor havde de ingen former for
> viden omkring det. Derudover, var mange af de
> seér, som skulle have set det, blevet sluget ind i
> et program som x-factor.
> Begge programmer varede ved i længe, og man blev
> derfor nød til at flytte vild med is.
>
> Fodbold er noget helt andet. Det kommer ikke hver
> fredag klokken 8. Der skifter tidspunkterne, og
> mange af dem som ser fodbold er fans af et hold,
> og er villige til at udsætte det ene afsnit af
> Horton sagaen, for at kunne se den ene kamp.
> næste uge kan de jo se Horton sagaen igen, fordi
> der er kampen om lørdagen.
>
> Og til sidst, hvorfor skulle du have større chance
> for at ramme rigtigt end alle Viasata eksperter?
Nå, lyder til at du kender Horton sagaen ret godt...
Du siger eksperter...?? Hvordan afgør du at de er eksperter? Har du nogensinde set en fodboldspiller spille en elendig kamp? Ja det har du vel... Til trods for at de træner flere gange dagligt, kan de sagtens hugge bolden langt over målet, ikke sandt. Det er også helt i orden. Man har også set eksperterne i FCK lave et fejlindkøb. Hvordan kan det lade sig gøre, når de scouter hver eneste dag og er store eksperter??? Det du siger er vel egentligt, at de ikke kan gøre noget forkert inde på Viasat, fordi de er eksperter, men det kan de godt...
Lige et spørgsmål til sidst:
Hvad vil du helst se: Aab - Barcelona eller Brøndby - HAKA? Og det var så svaret på dit spørgsmål.
> HKP: Nu er der jo forskel på et program som vild
> med is, og så en fodbold kamp.
>
> Et program som Vild med Is,havde man jo ikke
> prøvet helt før, derfor havde de ingen former for
> viden omkring det. Derudover, var mange af de
> seér, som skulle have set det, blevet sluget ind i
> et program som x-factor.
> Begge programmer varede ved i længe, og man blev
> derfor nød til at flytte vild med is.
>
> Fodbold er noget helt andet. Det kommer ikke hver
> fredag klokken 8. Der skifter tidspunkterne, og
> mange af dem som ser fodbold er fans af et hold,
> og er villige til at udsætte det ene afsnit af
> Horton sagaen, for at kunne se den ene kamp.
> næste uge kan de jo se Horton sagaen igen, fordi
> der er kampen om lørdagen.
>
> Og til sidst, hvorfor skulle du have større chance
> for at ramme rigtigt end alle Viasata eksperter?
Nå, lyder til at du kender Horton sagaen ret godt...
Du siger eksperter...?? Hvordan afgør du at de er eksperter? Har du nogensinde set en fodboldspiller spille en elendig kamp? Ja det har du vel... Til trods for at de træner flere gange dagligt, kan de sagtens hugge bolden langt over målet, ikke sandt. Det er også helt i orden. Man har også set eksperterne i FCK lave et fejlindkøb. Hvordan kan det lade sig gøre, når de scouter hver eneste dag og er store eksperter??? Det du siger er vel egentligt, at de ikke kan gøre noget forkert inde på Viasat, fordi de er eksperter, men det kan de godt...
Lige et spørgsmål til sidst:
Hvad vil du helst se: Aab - Barcelona eller Brøndby - HAKA? Og det var så svaret på dit spørgsmål.
-
Casper Søe
HKP Skrev:
> Nå, lyder til at du kender Horton sagaen ret
> godt...
Nu bare for et eksempel.
> Du siger eksperter...?? Hvordan afgør du at de er
> eksperter?
Det er skam ikke noget jeg afgøre. du kan lære lidt om ordets betydning her http://da.wikipedia.org/wiki/Ekspert
>Har du nogensinde set en fodboldspiller
> spille en elendig kamp? Ja det har du vel... Til
> trods for at de træner flere gange dagligt, kan de
> sagtens hugge bolden langt over målet, ikke sandt.
Jeg har os sagt, at der selvfølgelig laves fejlskøn.
Tror slet ikke du læste hvad jeg skrev i sidste indlæg. En, som lever af at forudse, hvad der vil tiltrække seér, har vel en lavere fejlprocent end både dig og mig.
Eller du er måske et naturtalent inden for det?
> Det du siger er vel
> egentligt, at de ikke kan gøre noget forkert inde
> på Viasat, fordi de er eksperter, men det kan de
> godt...
Det et altid nemmere at diskutere, når du må lægge ord i munden på folk. læs hvad jeg skriver og ikke hvad du tror jeg skriver.
Jeg siger at jeg mener de har en størst chance, for at vælge den kamp med højeste seér potentiale.
> Lige et spørgsmål til sidst:
> Hvad vil du helst se: Aab - Barcelona eller
> Brøndby - HAKA? Og det var så svaret på dit
> spørgsmål.
Er ikke interesserede i at snakke om hvilken kamp jeg helst ville se, da jeg ikke kan se hvad det har med det hele at gøre.
> Nå, lyder til at du kender Horton sagaen ret
> godt...
Nu bare for et eksempel.
> Du siger eksperter...?? Hvordan afgør du at de er
> eksperter?
Det er skam ikke noget jeg afgøre. du kan lære lidt om ordets betydning her http://da.wikipedia.org/wiki/Ekspert
>Har du nogensinde set en fodboldspiller
> spille en elendig kamp? Ja det har du vel... Til
> trods for at de træner flere gange dagligt, kan de
> sagtens hugge bolden langt over målet, ikke sandt.
Jeg har os sagt, at der selvfølgelig laves fejlskøn.
Tror slet ikke du læste hvad jeg skrev i sidste indlæg. En, som lever af at forudse, hvad der vil tiltrække seér, har vel en lavere fejlprocent end både dig og mig.
Eller du er måske et naturtalent inden for det?
> Det du siger er vel
> egentligt, at de ikke kan gøre noget forkert inde
> på Viasat, fordi de er eksperter, men det kan de
> godt...
Det et altid nemmere at diskutere, når du må lægge ord i munden på folk. læs hvad jeg skriver og ikke hvad du tror jeg skriver.
Jeg siger at jeg mener de har en størst chance, for at vælge den kamp med højeste seér potentiale.
> Lige et spørgsmål til sidst:
> Hvad vil du helst se: Aab - Barcelona eller
> Brøndby - HAKA? Og det var så svaret på dit
> spørgsmål.
Er ikke interesserede i at snakke om hvilken kamp jeg helst ville se, da jeg ikke kan se hvad det har med det hele at gøre.
-
Kriek/Alex
Re: FCK favoriseres på tv
Jep. Det er fordi de sælger mere og har større popularitet.
Det ses aller mest tydeligt med kampen på torsdag, hvor et norsk lortehold har større prioritering end selveste city.
Det ses aller mest tydeligt med kampen på torsdag, hvor et norsk lortehold har større prioritering end selveste city.
-
BW - 665
Seriøst HKP...
HKP Skrev:
> Med andre ord tror du at VIASAT laver en
> markedsundersøgelse før hver kamp, der vises???
> Dammned, de må bruge mange penge på research!!!
Selvfølgelig gør de ikke det, d'oh! Men de laver formodentligt løbende fokusgruppe-undersøgelser, field research, desk research og andre former for kortlægninger af forbrugeradfærd efter nogle kriterier man kan passe enkelte kampe under.
Og nej, det ved jeg ikke, men det er typiske metoder enhver anden virksomhed bruger til at analysere sin målgruppes købs- og forbrugsadfærd, og naturligvis også Viasat.
> Nej, de vurderer åbenbart ikke hver kamp, men
> tænker som hovedregel at en FCK-kamp giver flere
> seere, basta!!
... Hvor er du dog dum at høre på. De vurderer jo netop hver kamp efter nogle kriterier, og hvilken kamp der er mest relevant, og vi (især du) må bare erkende at det er mest rentabelt for dem at vise den pågældende FCK kamp! Også selvom det tydeligvis har svært ved at fise ind på din lystavle...
> Ergo, de tænker ikke!
Ergo, DU tænker ikke!
> Og vær nu helt ærlig: Hvem vil du helst se: BIF -
> Liverpool eller FCK - Tromsø?
Det er jo ikke dét det handler om, argh! Stop nu med at tro DU har nogen anelse om hvad flertallet helst vil se, det ved Viasat bedre end dig! Er det virkelig så svært at erkende og acceptere?
Og dine hjernedøde argumenter ændrer ikke på det faktum at DU VED INTET (om det)!
Gider du i øvrigt godt genoverveje din argumentations-teknik, eller mangel på samme, da du bringer absolut intet faktuelt til bordet, men kun kæfter op om hvad DU er sikker på, og hvad VI ikke kan vide noget om, og en masse uholdbare teorier som er mindre værd end en kasse med fladlus... Du er virkelig trættende, og medmindre du rent faktisk kan bidrage med andet end egne formodninger, uden noget at have det i, kan du så ikke holde dine klager for dig selv? Tak.
> Med andre ord tror du at VIASAT laver en
> markedsundersøgelse før hver kamp, der vises???
> Dammned, de må bruge mange penge på research!!!
Selvfølgelig gør de ikke det, d'oh! Men de laver formodentligt løbende fokusgruppe-undersøgelser, field research, desk research og andre former for kortlægninger af forbrugeradfærd efter nogle kriterier man kan passe enkelte kampe under.
Og nej, det ved jeg ikke, men det er typiske metoder enhver anden virksomhed bruger til at analysere sin målgruppes købs- og forbrugsadfærd, og naturligvis også Viasat.
> Nej, de vurderer åbenbart ikke hver kamp, men
> tænker som hovedregel at en FCK-kamp giver flere
> seere, basta!!
... Hvor er du dog dum at høre på. De vurderer jo netop hver kamp efter nogle kriterier, og hvilken kamp der er mest relevant, og vi (især du) må bare erkende at det er mest rentabelt for dem at vise den pågældende FCK kamp! Også selvom det tydeligvis har svært ved at fise ind på din lystavle...
> Ergo, de tænker ikke!
Ergo, DU tænker ikke!
> Og vær nu helt ærlig: Hvem vil du helst se: BIF -
> Liverpool eller FCK - Tromsø?
Det er jo ikke dét det handler om, argh! Stop nu med at tro DU har nogen anelse om hvad flertallet helst vil se, det ved Viasat bedre end dig! Er det virkelig så svært at erkende og acceptere?
Og dine hjernedøde argumenter ændrer ikke på det faktum at DU VED INTET (om det)!
Gider du i øvrigt godt genoverveje din argumentations-teknik, eller mangel på samme, da du bringer absolut intet faktuelt til bordet, men kun kæfter op om hvad DU er sikker på, og hvad VI ikke kan vide noget om, og en masse uholdbare teorier som er mindre værd end en kasse med fladlus... Du er virkelig trættende, og medmindre du rent faktisk kan bidrage med andet end egne formodninger, uden noget at have det i, kan du så ikke holde dine klager for dig selv? Tak.
-
BW - 665
Att: JakobV
jakobV Skrev:
> Men lidt til dit forsvar kan vel siges at; Bw-665
> hvordan kan du forestille dig at viasat ved hvor
> mange danske fodboldfans der gerne vil se City?
> Det kan de ikke vide , for det kan de sku ikke
> researche på, da City ikke har spillet mod et
> dansk mandskab i nyere tid.
Det behøver man heller ikke vide noget konkret om, for at undersøge den slags? Ved ikke om du har studeret noget om marketing osv., men kan fortælle dig at man sagtens kan lave forudseende research på det område ved at kigge på præcedens for lignende tilfælde, gammel statistik, men også vha. indsamling af primær data fra fokus grupper osv., det er jo også det man gør inden man søsætter en stor marketings kampagne (DSB-Harry f.eks.) for at finde ud af om det bliver en succes på forhånd - man har jo heller aldrig set en lilla dukke i en reklame før, vel? (;
> Jeg tror på at grunden
> til at de har valgt at vise FCK er fordi de vælger
> den sikre løsning, da der til kampen mellem Villa
> og Ob var et skuffende antal TV-seere.
Jeg skal ikke afvise at det også er en faktor! Men tror nærmere grunden skal findes i at interessen for FCK i mennesketal, er vel ca. 20 gange større end for FCM. (Et gæt naturligvis) Og det opvejer den mere attraktive modstander, og mere til...
> Men lidt til dit forsvar kan vel siges at; Bw-665
> hvordan kan du forestille dig at viasat ved hvor
> mange danske fodboldfans der gerne vil se City?
> Det kan de ikke vide , for det kan de sku ikke
> researche på, da City ikke har spillet mod et
> dansk mandskab i nyere tid.
Det behøver man heller ikke vide noget konkret om, for at undersøge den slags? Ved ikke om du har studeret noget om marketing osv., men kan fortælle dig at man sagtens kan lave forudseende research på det område ved at kigge på præcedens for lignende tilfælde, gammel statistik, men også vha. indsamling af primær data fra fokus grupper osv., det er jo også det man gør inden man søsætter en stor marketings kampagne (DSB-Harry f.eks.) for at finde ud af om det bliver en succes på forhånd - man har jo heller aldrig set en lilla dukke i en reklame før, vel? (;
> Jeg tror på at grunden
> til at de har valgt at vise FCK er fordi de vælger
> den sikre løsning, da der til kampen mellem Villa
> og Ob var et skuffende antal TV-seere.
Jeg skal ikke afvise at det også er en faktor! Men tror nærmere grunden skal findes i at interessen for FCK i mennesketal, er vel ca. 20 gange større end for FCM. (Et gæt naturligvis) Og det opvejer den mere attraktive modstander, og mere til...