Synes det er en ok ide, men jeg så hellere vores meget lukkede og indespiste forum åbnet mere op, herunder med en NEM indgang for udenlandske fans på engelsk.
Vi sender efterhånden spillere ud i det meste af europa: Vores eget hold i UEFAcuppen, spillere til Tyskland, Holland osv.
Hvorfor ikke inddrage engelstalende mod-fans i debatten?. Hver gang vi spiller UEFA bold eller intl. venskabskamp eller sælger en spiller hører man kun et enkelt pip fra en eller 2 fans der kommer igennem hele processen med brugeroprettelse o.s.v.
Det kunne også være en fornuftig kilde til at høre lidt om de hold vi skal møde i UEFA-cuppen etc.
PS: Ros til FCM for reportagen og billederne fra Wales. Det er simpelt men meget interessant at se og læse om holdets tur til Wales.
BW # 163
Internationalisering af Black Wolves.
-
Esben
Re: Internationalisering af Black Wolves.
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jydepower Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Slap dog af Hekler ?!?! Det var et godt
> forslag,
> > og bare fordi man forslår noget så behøves man
> jo
> > ikke altid selv at gøre tingene ?! Du forslår
> at
> > FCM spiller 4-3-3 gør noget ved det, sådan kan
> man
> > altid sige. ;S
>
>
> Pointen er at hvis der ikke er nogen der melder
> sig til at gøre så sker det ikke.
> Tror du jeg sætter mig ned og oversætter det fordi
> du foreslår det???
>
> Jeg fatter simpelthen ikke at du stadig ikke har
> fundet ud af, at det er en forening der bygger på
> frivilligt arbejde.
>
> Men det finder du jo nok ud af når nu du møder op
> til tifo i morgen?
Hvis der er nogen der kan klare det tekniske af det skal jeg hjertens gerne oversætte det der skal oversættes.. Hvis altså nogen tror der er interesse for det..
-------------------------------------------------------
> Jydepower Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Slap dog af Hekler ?!?! Det var et godt
> forslag,
> > og bare fordi man forslår noget så behøves man
> jo
> > ikke altid selv at gøre tingene ?! Du forslår
> at
> > FCM spiller 4-3-3 gør noget ved det, sådan kan
> man
> > altid sige. ;S
>
>
> Pointen er at hvis der ikke er nogen der melder
> sig til at gøre så sker det ikke.
> Tror du jeg sætter mig ned og oversætter det fordi
> du foreslår det???
>
> Jeg fatter simpelthen ikke at du stadig ikke har
> fundet ud af, at det er en forening der bygger på
> frivilligt arbejde.
>
> Men det finder du jo nok ud af når nu du møder op
> til tifo i morgen?
Hvis der er nogen der kan klare det tekniske af det skal jeg hjertens gerne oversætte det der skal oversættes.. Hvis altså nogen tror der er interesse for det..
-
BW # 163
Ro på Hekler - du behøver ikke gøre det til et større projekt end det behøver at være.
Det kræver:
Et union jack flag i hjørnet og "in english"
History:
5-8 linier på engelsk (uhhhhhhh) om klubbens historie, evt. beskrivelse af logo etc. Opdateres 1 gang årligt med en linie om forrige sæson.
Squad:
Link til truppen på www.fcm.dk
Forum:
Direkte link til Ulvegraven, + 3 linier på engelsk.om hvordan man kom komme til at skrive der.
Pictures:
Link til BWs galleri.
Max 2 timers arbejde plus 1-2 timers webbehandling - eller tager jeg fejl?
Eller der skal måske allokeres en projektorganisation bestående af projektleder, kooridnator, referencegruppe, projektgruppe samt projektejer (Ørgaard) for dette?. OK FCM skal spørges om linkningen til fcm.dk men ellers....?
Efter en sæson kunne man jo se mængden af hits og om det var noget at gå videre med - kvalitetsmæssigt forståes.
Det skulle ikke være for egne fans men snarere for at forbedre kommunikationen i forhold til andre holds fans og øvrige ikke-dansktalende interesserede.
BW # 163
Det kræver:
Et union jack flag i hjørnet og "in english"
History:
5-8 linier på engelsk (uhhhhhhh) om klubbens historie, evt. beskrivelse af logo etc. Opdateres 1 gang årligt med en linie om forrige sæson.
Squad:
Link til truppen på www.fcm.dk
Forum:
Direkte link til Ulvegraven, + 3 linier på engelsk.om hvordan man kom komme til at skrive der.
Pictures:
Link til BWs galleri.
Max 2 timers arbejde plus 1-2 timers webbehandling - eller tager jeg fejl?
Eller der skal måske allokeres en projektorganisation bestående af projektleder, kooridnator, referencegruppe, projektgruppe samt projektejer (Ørgaard) for dette?. OK FCM skal spørges om linkningen til fcm.dk men ellers....?
Efter en sæson kunne man jo se mængden af hits og om det var noget at gå videre med - kvalitetsmæssigt forståes.
Det skulle ikke være for egne fans men snarere for at forbedre kommunikationen i forhold til andre holds fans og øvrige ikke-dansktalende interesserede.
BW # 163
-
Hekler
Hvis det er så nemt, hvorfor gør du så ikke bare det?
Uanset hvor nemt DU synes det er, så er det arbejde DU har opfundet som JEG skal lave.
Jeg har nok arbejdet i at lave de opgaver jeg har allerede, og fælles for dem alle er at det handler om at få medlemmer til at lave nogget arbejde, for at der sker noget.
Du træder på foreningens aller ømmeste punkt, alt ville være rosenrødt hvis der bare var frivillige nok. Organisationen er udbygget og økonomien solid der er bare lige det problem, et det som der skulle understødtes, nemlig det frivillige arbejde...ja det fejler pga. for få villige.
Uanset hvor nemt DU synes det er, så er det arbejde DU har opfundet som JEG skal lave.
Jeg har nok arbejdet i at lave de opgaver jeg har allerede, og fælles for dem alle er at det handler om at få medlemmer til at lave nogget arbejde, for at der sker noget.
Du træder på foreningens aller ømmeste punkt, alt ville være rosenrødt hvis der bare var frivillige nok. Organisationen er udbygget og økonomien solid der er bare lige det problem, et det som der skulle understødtes, nemlig det frivillige arbejde...ja det fejler pga. for få villige.
-
Hekler
Er det ikke bare at have en knap der hedder Forum på forsiden, og et forum der hedder English?
Som jeg ser de så lykedes det da altid for os at finde ind på modstandernes forums, hvis de ellers har noget.
Som jeg ser de så lykedes det da altid for os at finde ind på modstandernes forums, hvis de ellers har noget.
-
Lauth
Jeg synes det er meget intresant og høre jeres meninger om det, men det er nok rigtig som Peter Ross siger. Vi har ikke brug for en engelsk side når modtagerne lige pt. ligger på 8. Men med en internationalisering af BW ved at skrive lidt info om hvordan du melder dig ind og bliver en del af det, så tror jeg os det må tage effekt på et eller andet punkt.
Med hensyn til ham Ian så er det jo lige sådan en gut man skal have med, hvis han ikke allerede er medlem. Ska' jeg ikke ikk' ku' sige . Men han er da en rigtig fan når manden kører 3 timer for at se en kamp med FC Midtjylland. Det er altså for fedt
.
Så det jeg prøver på at sige er, at det kunne være fedt med lidt bredere info til til folk over grænsen, hvis de skulle lyste at joine Black Wolves.
Og Hekler jeg vil da gerne lave en lille infoblok til hvad man kan gøre for at blive medlem af BW
. Eller så tror jeg Jones vil. Det eneste det kræver er et tekst styk' på 200 ord.
Med hensyn til ham Ian så er det jo lige sådan en gut man skal have med, hvis han ikke allerede er medlem. Ska' jeg ikke ikk' ku' sige . Men han er da en rigtig fan når manden kører 3 timer for at se en kamp med FC Midtjylland. Det er altså for fedt
Så det jeg prøver på at sige er, at det kunne være fedt med lidt bredere info til til folk over grænsen, hvis de skulle lyste at joine Black Wolves.
Og Hekler jeg vil da gerne lave en lille infoblok til hvad man kan gøre for at blive medlem af BW