Ola og Arvid er begge skadet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brian

Re: Hvorfor så mange skader skader ???

Indlæg af Brian »

Vi kan heller ikke konkludere at der er noget galt med ER's træning.

Men Claus M, Nicolaj J, Thyge, Morten P, Femi, Ola T, Rasmus D, Frank K, er jo ikke lige frem stabile startere (på grund af diverse skader).

Vi mangler lidt stabilitet, og er nødt til at rykke meget rundt på holdet. Deraf mangler vi lidt et fast spilekoncept. Det samme gjorde sig gældende i efteråret, men der var så en fiks egypter som kunne afgøre kampene for os.

El Corsa

Indlæg af El Corsa »

vi har to glimrende målmænd, og selvfølgelig skulle vi hente en erstatning for Peter Skov men et eller andet sted håbede jeg egentlig de ville give Lasse Heinze chancen i sin tid.

Glæder mig til at se ham i aktion. Sikker på han nok skal vise format.

Hvorfor i øvrigt ikke smide Leon i startopstillingen istedet for Rathe!!!

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

Jeg vil nu ikke mene, at I kørte AGF over pga. formen i går, men snarere fordi AGF gik i opløsning (men nok om det) :-)

Den fysiske træning reducerer risikoen for mange skader, mens der er nogen skader, man bare ikke kan gardere sig imod. F.eks. havde vi Tomek ude på grund af en mystisk lammelse i ansigtet.
Der er dog ingen tvivl om, at jo bedre fysisk form spillerne er i, jo færre skader vil man få over en længere periode, men omvendt så vinder man ikke kampe af den grund.
Så det handler nok om en balancegang. ER er jo modsætningen til Hamrén og Åkeby. Hvem der har ret, er jo svært at svare på. Det går godt for AaB, og skidt for FCM og AGF.

Besvar