FCM-VFF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hekler

Re: FCM-VFF

Indlæg af Hekler »

Jeg ser frem til Bhomaszz, at du gør det på den rigtige måde og hverver folk...

Hekler

Indlæg af Hekler »

Kasper_Nielsen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjae, det var ikke just den drejning på tråden jeg
> havde håbet og forventet :)

Hvafd havde du forventet?

> For lige at klargøre, som jeg også gjorde i mit
> andet indlæg; så var tråden ikke et krav eller en
> decideret opfordring til busudvalget, til at lave
> en tur.

øøøh hvad så??

> Sandt nok, som jeg selv siger, har jeg
> ikke intentioner om at tage byrden på min kappe,
> hvorfor i kan drage jeres konklusioner heraf.

Hvorfor vil du ikke gøre noget?
Hvilke konklusioner kan vi drage?

> Tråden var såmænd, som det også nævnes, kun for at
> se om der reelt er interesse for turen, hvorfra
> busudvalget kunne øjne, hvorvidt idéen havde
> potentiale eller ej.

Hvorfor skriver du på ulvegraven hvis beskeden er til busudvalget?
Hvad er din analyse af potentialet?

> Tråden var med andre ord,
> blot en lempelse af arbejdet.

ØØØh på hvilken måde er det en læmpelse af arbejdet, som jeg ser det forventer du et stykke arbejde som aldrig har været gjort før???

> Iøvrigt - Luk gerne tråden, da den tilsyneladende
> skader mere end den gavner.

Hvorfor mener du den skader mere end den gavner? Hvorfor vil du ikke længere være den bekendt?

Chap

Indlæg af Chap »

Sådan Hekler - det er simpelthen kanon skrevet det der! Det er fremragende at du stiller spørgsmålstegn ved ALT han har skrevet, og som han faktisk allerede har svaret på. Det medfører garanteret at flere kommer med gode idéer og melder sig til noget frivilligt arbejde, som du så gerne vil have. Godt gået!

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Hekler...

Du stiller en masser spørgsmål, omkring mine intentioner om tråden her. Egentlig synes jeg dine spørgsmål vidner om decideret dumhed, men skal da gerne skære tingene ud i bølgepap for dig.

Når jeg starter en tråd som denne, er det blot for at måle interessen omkring en eventuel tur til Viborg. Det er set mange gange før, ved andre emner, af andre folk; og ærlig talt kan jeg ikke se noget forkert i det?
Det har så ikke været muligt for mig, rent faktisk at måle interessen, idet folk som dig tilsyneladende blot kommer for at kaste smuds, fremfor at se det positive i, at nogle folk udover jer "garvede" BWer rent faktisk har nogle forslag af en udmærket standard.

Jeg ønsker ikke selv at varetage ansvaret for sådan en tur, og det er det, jeg mener du kan have din egen holdning til. Men for at sige det rent ud, har jeg hverken tid eller lyst til at stå for ansvaret for sådan en tur. Så kan du jo konkludere, at jeg ikke er 'værdig' nok til at starte tråden.

>>Hvorfor skriver du på ulvegraven hvis beskeden er til busudvalget?
Hvad er din analyse af potentialet?

Synes jeg har svaret, men du har tilsyneladende forståelsesproblemer. Formålet var, at få et indblik i den interesse, der eventuelt ville være for turen. Det får jeg ikke ved at skrive til busudvalget. Og lad mig gætte, havde jeg skrevet til busudvalget, uden selv at have gjort en aktiv indsats, var det vel heller ikke godt nok.
Hvad angår potentialet, har det jo netop ikke været mig muligt at analysere, fordi tråden er blevet smadret.

>>ØØØh på hvilken måde er det en læmpelse af arbejdet, som jeg ser det forventer du et stykke arbejde som aldrig har været gjort før???

Nu behøver det ikke være et omfattende stykke arbejde, for at man kan hjælpe folk. Du har selv klaget over folks manglende initiativgrad, og når man så forsøger at gøre bare lidt, er det sq også forkert.

>>Hvorfor mener du den skader mere end den gavner? Hvorfor vil du ikke længere være den bekendt?

Læg nu 2 og 2 sammen, trods det er svært for dig - Jeg har på ingen måder problemer med at stå ved, det jeg i tråden har skrevet, og for så vidt må admins gerne lade den stå åben. Men vil du ved din fulde fem mene, at denne tråd giver mening, i forhold til den hensigt den er ment? Tråden er for at måle interessen for en eventuel udebanetur, og 90% af svarene er ligegyldigt Off-topic snak.

- Kasper Nielsen, som mener

at Hekler og Thomas Lund ikke udgør BW alene.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Nu må vi holde fast i at hele denne tråd udevikler sig pga. det du konkret skriver.

Efter et par kække opfordringer til at komme igang med at arrangere tur, skriver du:
" Har ikke tænkt mig at arrangere noget, og ved da også godt hvad jeres indlæg bærer præg af. Vi har et busudvalg i BW, som sørger for den slags. "

Vi har et busudvalg i BW til den slags...

Hvis det ikke er en udtalt forventning om at få serveret en tur, bare fordi du galer op, så ved jeg godt nok ikke hvad det er???

Specielt synes jeg det klinger noget hult, at du nu har fået koblet en ny slut besked på:
" - Kasper Nielsen, som mener
at Hekler og Thomas Lund ikke udgør BW alene."

Ironisk nok er det jo pointen som er på spil lige her, nemlig at hvis der skal ske noget så må du selv deltage, i stedet for bare at kræve ind!

Esben

Indlæg af Esben »

Jeg kunne godt tænke mig at vide Hekler, om det ville have været frygteligt bare at lade tråden blive besvaret af forskellige mennesker uden du skulle opfordre til, at Kasper selv skulle have arrangeret turen.

Han ville jo gerne vide om der var interesse for turen, men nu er der vel næppe nogen der tør sige de gerne vil med på sådan en tur, hvis de ikke selv bestiller bussen osv.

Hvis man bare lige havde ventet lidt og set om der var interesse, kunne du også finde ud af om det i det hele taget var nødvendigt at komme med den opfordring.

Det ville have været fint, hvis bestyrelsen bare havde sagt, at busudvalget ikke arrangerede en tur, og så stoppe der. Så kunne det jo være folk af sig selv fandt på noget.

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Meget enig i det Esben siger, hvorfor må man ikke bruge graven til at poste sine idéer, man har betalt for at være med i BW, så må man også have forventninger?

Hvad er der galt i at poste et forslag, som kunne blive taget op til overvejelse i BW? Hvis det så hedder at det ikke kan lade sig gøre, kan du komme med den opfordring.
Synes det vil være synd at smadre samtlige tråde, på den måde, hver gang der kommer et forslag på, hvordan kan gøre tingene på...
Hvis det så lyder at det godt kan lade sig gøre, men i bare mangler hænder, kunne i vel sende Kasper en PM og spørge pænt, om han ikke kunne tænke sig at hjælpe, med det den idé han kom med? Det andet er for belastende og du kommer ikke nogen steder med det.

Så vil man samtidig se om der er interesse for idéen her på graven.

Kasper_Nielsen

Jeg vil gerne bede dig påpege, i hvilket indlæg jeg har krævet en tur. Så vidt jeg husker fra mit 2. indlæg, skriver jeg netop, at jeg intet forventer og kræver af busudvalget. Hele denne tråd er blot et forslag til, hvad der for BW kunne være interessant, men det må man ikke? Og så synes jeg iøvrigt ikke der er tale om en 'kæk' opfordring.

Nu skal det nævnes, at slut beskeden i mit forrige indlæg, ikke er en permanent besked, hvad end det er værd for dig. Herudover står jeg da ved det.
Jeg synes der er en generel tendens her på ulvegraven, at hvis de forslag, indlæg o. lign. som skrives, ikke er kongruente, med de af Jeres holdninger, er det ikke acceptable løsninger/forslag. Det ødelægger i den grad de unge BWers virkelyst, fordi folk er bange for at blive haglet ned på så dybt latterlige og barnagtige grundlage. Du må uddybe dig noget bedre, for jeg kan virkelig ikke i min vildeste fantasi forstå, hvad du kan have i mod denne tråd?

Iøvrigt skal det vel nævnes, at tråden udvikler sig som den gør, på det tidspunkt hvor du og Lund indtræder med jeres sædvanlige forudsigelige og negative kommentarer på alt.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Kasper_Nielsen Skrev:
> Hele denne
> tråd er blot et forslag til, hvad der for BW kunne
> være interessant, men det må man ikke?

Hvis du synes du har en ide som kunne være interessant for BW, så kan du jo henvende dig til Bestyrelsen, eller i dette tilfælde busudvalget.

Hvis du vil høre om der er andre der vil med til Viborg og se bold, så skriv det på ulvegraven, det er ofte muligt at aftale samkørsel med andre.

Hvis det du vil er, at BW skal lave en bustur til Viborg fordi du godt kunne tænke dig det, ja så har du et stykke arbejde foran dig. Og nej der sker ikke noget af sig selv ved at man skriver på ulvegraven.

> Du må uddybe dig noget
> bedre, for jeg kan virkelig ikke i min vildeste
> fantasi forstå, hvad du kan have i mod denne
> tråd?

Jeg har ikke noget imod tråden, jeg er bare lidt træt af at der konstant er en forventning om at BW på en eller anden måde er et serviceorgan der står tilrådighed, som om man kan betale et kontingent og bagefter kræve ind.

Jeg er ked af hvis du synes det kommer til at gå ud over dig.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Esben Skrev:
> Det ville have været fint, hvis bestyrelsen bare
> havde sagt, at busudvalget ikke arrangerede en
> tur, og så stoppe der. Så kunne det jo være folk
> af sig selv fandt på noget.

I mine øre lyder det som om du bestiller en tur, hvis du så ikke kan få den så kan du begynde at overveje selv at gøre noget.

Hekler

Indlæg af Hekler »

LOOFT Skrev:
> Meget enig i det Esben siger, hvorfor må man ikke
> bruge graven til at poste sine idéer.

Det må man hjertens gerne.
Du kan jo selv se hvor fornemt det går når man samles om at tage til Ikast og se bold, som vi gør idag.

Jeg poster en besked med mine intentioner så andre kan være med-
Du er med på ideen og tilbyder et lift.
Ledige pladser bliver tilbudt til folket.

Synes det er stjerneeksemplet på en tur.

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Kasper_Nielsen Skrev:
> Når jeg starter en tråd som denne, er det blot for
> at måle interessen omkring en eventuel tur til
> Viborg. Det er set mange gange før, ved andre
> emner, af andre folk; og ærlig talt kan jeg ikke
> se noget forkert i det?

Altså nu skriver du ordret:

"FCM spiller venskabskamp ude mod Viborg d. 1/7, hvad med at arrangere en udebanetur? "

Hvis du nu havde skrevet. "Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor stor interesse der er for at deltage i sådan en tur" Så havde jeg troet på hvad du skriver. Jeg kan ike tolke det som ande end at du opfordrede "nogen" til at arrangere en tur. Stå nu bare ved hvad du har skrevet. Det er ikke nogen katastrofe.

> fremfor at se det positive i, at nogle folk udover
> jer "garvede" BWer rent faktisk har nogle forslag
> af en udmærket standard.

At foreslå en bustur til en træningskamp er fint nok, jeg har aldrig sagt andet.

> Jeg ønsker ikke selv at varetage ansvaret for
> sådan en tur, og det er det, jeg mener du kan have
> din egen holdning til. Men for at sige det rent
> ud, har jeg hverken tid eller lyst til at stå for
> ansvaret for sådan en tur.

Det gider jeg heller ikke. Derfor foreslog jeg at du gjorde det. Hvad er der galt i det?

> Tråden er for
> at måle interessen for en eventuel udebanetur, og
> 90% af svarene er ligegyldigt Off-topic snak.

Ja, folk har svært ved at holde sig til emnet, når der samtidig skal deles verbale øretæver ud, til dem der tillader sig at kræve lidt initiativ og arbejde fra medlemmerne, uden at gøre det i en "please - vil du ikke nok være sød at hjælpe stakkels os" tone

> - Kasper Nielsen, som mener
>
> at Hekler og Thomas Lund ikke udgør BW alene.

Nemlig!
Så jeg skal igen opfordre nogle til at arrangere en tur (da Kasper ikke har lyst).

Lund

Kasper_Nielsen

Thomas Lund Skrev:

> Altså nu skriver du ordret:
>
> "FCM spiller venskabskamp ude mod Viborg d. 1/7,
> hvad med at arrangere en udebanetur? "
>
> Hvis du nu havde skrevet. "Jeg kunne godt tænke
> mig at vide hvor stor interesse der er for at
> deltage i sådan en tur" Så havde jeg troet på hvad
> du skriver. Jeg kan ike tolke det som ande end at
> du opfordrede "nogen" til at arrangere en tur. Stå
> nu bare ved hvad du har skrevet. Det er ikke nogen
> katastrofe.

Det er jo ordkløveri. Husk på, at det er tekstbeskeder, og derfor kan være svært at tyde trykket. Der var vitterligt udelukkende tale om et forslag, og ingen opfordring eller krav. Det tydeliggør jeg også i mit andet indlæg.

> Det gider jeg heller ikke. Derfor foreslog jeg at
> du gjorde det. Hvad er der galt i det?

Det er der ikke noget galt i, såfremt det fremkommer af positiv tone. Men jeg mener ikke der var noget konstruktivt i hvad du sagde, men mere et frustrationsudbrud om, hvad du synes er et dårligt indlæg.

> Ja, folk har svært ved at holde sig til emnet, når
> der samtidig skal deles verbale øretæver ud, til
> dem der tillader sig at kræve lidt initiativ og
> arbejde fra medlemmerne, uden at gøre det i en
> "please - vil du ikke nok være sød at hjælpe
> stakkels os" tone

Hvad?

jeppe o

Indlæg af jeppe o »

Hold da kæft hvor er i bare "modsatte" og negative mange gange.. Man må fandme kede sig, hvis man ka skrive så meget ævl, bare fordi Kasper spørger om der er interesse for at se en kamp mod fodsvederne.. Og ja han skrev noget med en bus, men det var sku da tydeligt at se, at han skrev for at undersøge om folket var intereseret.. prøv nu lige at give os andre en chance, selvom vi ikke altid mener det samme.. Undskyld de mange bandeord.. Man bliver fandme bare så gal nogle gange.. Ses på Stadion.. Og go Sommer..

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Hold kæft hvor "i" tuder meget over at ikke alle altid er enige. Det er da for helvede et debatforum!

og gu fanden var det da ej tydeligt at han undersøgte om der var interesse. Enhver idiot kan sguda se, at han for helvede da opfordrede en eller anden til at arrangere en bustur, fordi han ikke selv gad at lette sin røv og gøre arabejdet. Læs da hvad han skriver i sit første indlæg.

Undskyld, at der er en smule bandeord, men som man råber i skoven får man svar.

Lund

Besvar