Hvordan kan det være, man ikke kan melde sig ind i fanklubben for et løbende år, i stedet for som det er nu, hvor medlemsskabet udløber den 31. december uanset hvornår indbetalingen er sket? Det forekommer en smule amatør agtigt!
Peter
Medlemslisten opdateret
-
Thomas Lund
Re: Medlemslisten opdateret
Du har fuldstændig ret Peter. Det er en smule amatøragtigt. Det er nemlig frivillige der laver alt arbejdet i Black Wolves.
Bestyrelsen har pt. ikke planer om at ændre kontingentet til at være løbende. Foruden at kontingentet er meget lavt, 125 kr. så er det kun det første år man får en lille besparelse ved at betale kontingent løbende.
Lund
Bestyrelsen har pt. ikke planer om at ændre kontingentet til at være løbende. Foruden at kontingentet er meget lavt, 125 kr. så er det kun det første år man får en lille besparelse ved at betale kontingent løbende.
Lund
-
BW # 163
Okay.. det lyder positivt. Det virkede bare som om det var lidt op ad bakke her i starten af året, og jeg må indrømme jeg løftede et øjenbryn da antal medlemmer var faldet til langt under 500....
I øvrigt synes jeg ulvehylet i sig selv er kontingentet værd ( også selvom udgivelsesantallet falder ).
ikke at "noget for noget princippet" bør gælde mht. at støtte FCM - men mere en konstatering af det overraskende i at medlemstallet ikke er langt over 3000 når man bla. får så fedt et blad.
BW # 163
I øvrigt synes jeg ulvehylet i sig selv er kontingentet værd ( også selvom udgivelsesantallet falder ).
ikke at "noget for noget princippet" bør gælde mht. at støtte FCM - men mere en konstatering af det overraskende i at medlemstallet ikke er langt over 3000 når man bla. får så fedt et blad.
BW # 163
-
YahooSeeker [Bot]
Undskyld mit ordvalg det skal jeg beklage. Har stor respekt for alle, som laver et stykke frivilligt arbejde til gavn og glæde for os dovne sofavælgere! Men jeg kender bare til fanklubberne i såvel AaB som AGF (gennem bekendte) og her kan man godt melde sig ind løbende, hvor medlemskabet gælder et år frem fra indemeldingsdagen. Derfor tænkte jeg om ikke der var et eller andet computer program, som kunne bidrage til at gøre det overskueligt for os at gøre det også.
Venlige hilsner
Peter
PS! Endnu engang undskyld de uheldige ord. I stedet stor tak til alle omkring BW, som gør det underholdende at gå til fodbold i Herning!
Venlige hilsner
Peter
PS! Endnu engang undskyld de uheldige ord. I stedet stor tak til alle omkring BW, som gør det underholdende at gå til fodbold i Herning!
-
YahooSeeker [Bot]
Faktisk er metoden BW anvender med at man fra engang i efteråret får resten af det pågældende år, samt hele næste, bedre for den enkelte betaler.
Det kunne sikkert klares med et computerprogram, men da der er tale om frivilligt arbejde er jeg sikker på at det er bedre at der er en stor pukkel i januar, i stedet for at de frivillige dagligt eller ugentligt har en del indmeldelser og så også fornyelser at se til, i stedet for at samle fornyelerserne i en bunke i januar. Tiden det tager for at lave 10 fornyelser i ny og næ er sikkert også længere end det tager for 10 fornyelser ud af 1300 der gøres på en gang.
Det kunne sikkert klares med et computerprogram, men da der er tale om frivilligt arbejde er jeg sikker på at det er bedre at der er en stor pukkel i januar, i stedet for at de frivillige dagligt eller ugentligt har en del indmeldelser og så også fornyelser at se til, i stedet for at samle fornyelerserne i en bunke i januar. Tiden det tager for at lave 10 fornyelser i ny og næ er sikkert også længere end det tager for 10 fornyelser ud af 1300 der gøres på en gang.
-
YahooSeeker [Bot]
En vigtig grund er også at man kan få nye medlemskort på en gang, så det er til at finde ud af om det er et gyldigt et af slagsen.