Frank kan tage hjem efter kampen og tage et fodbad.. han skal spille mod Horsens og mod BIF hvis han skal spille på vores hold
Jeg synes mit argument med at Ken ikke spillede godt pga. han ikke havde en med angriber holdte stik. Jeg ser UTROLIG gerne at Ken får en makker igen, og Ken
er nok klar til resten af årets kamp så med ham og Frank i toppen så scorer frank 4 mål mere, samt Ken scorer 5 mere (:
fcm-fan-4ever Skrev:
-------------------------------------------------------
> Anders Rasmussen har afløst Jonas Løssl i truppen
> til i morgen,,, flinta er gledet ud af truppen...
>
> Det var aftenens overraskelse..
Ja det var noget af en overraskelse, men jeg er glad for at have ham med igen.
Synes han gjorde det godt i de kampe han spillede i Viborg. God 3. Målmand !
Målet var 100% ufortjent.. dårlig opdækning i feltet og den røg lige igennem feltet hvor Hansen stod en stykke i den ene side af feltet og så fyrrede den ind..
Men Vi har alt spillet.. spillet er blevet mere fordelt nu.
Salami og Fagerberg spiller helt vildt godt..
Hvor imod Danny Olsen spiller så det stinker af 2. div.
Spillet har sådan set aldrig været bedre, Spillerne ser ud til at kende hinandens løbebaner osv., forsvaret er som en mur, salami og florescu styrer midtbane med verdensklasse, fagerberg viser nu noget af sit store potientale... MEN .. man vinder desværre kun guld ved at vinde kampene :\ - Ved simpelthen ikke hvad der går galt, men ind vil bolden altså ikke..
Man kan ikke rigtig tillade sig at kritisere holdet for indsatserne, men alligevel er det så pishamrende ærgerligt at vi ikke liiige får det afgørende mål i kampene mod de små hold især.
Kan simpelthen ikke rigtigt se hvad der er galt? uheld? - eller hvad mener i?
viborg + horsens delt med 187 min spilletid = 2 Point = FIASKO = NUL GULD.
Igen knækker vi under pres. så snart vi skal vinde kampene for at følge med i toppen så flopper vi.
kan sgu ikke lade være med at sidde med en føgelse af at havde vi bare tabt til ob fck så kunne vi måske have været i en pokal finale. istedet for at nu sidde med ZIPO.
eyyyhyghghgh hvor er det dog TYPISK os. vi har fået 2 point i denne sæson mod dem vi engang kaldte FCZULU. nå lad os da håbe vi overhovdet vinder bare lidt meatl i denne sæson selv om det godt nok ser lidt øv ud nu...
havde vi haft FCK OB AAB ja alle top hold så havde jeg troet på det.
men det "såkaldte" gode program er jo en ren skræk butik for os, sådan som vi spiller imod de lavere hold..
Jeg mener helt klar vi efter aftenens kamp skal gå efter sølv, og lade være med at snakke guld for en stund. Vi er bare ikke stabile nok i år, hold kæft hvor er jeg skuffet.
Lige kommet hjem efter kampen, godt skummet af raseri.
Det er mig en gåde at man gang på gang (Raseriet skinner selvfølgelig igennem) skal se en flok FCM spillere uden tænding og gejst.
De 2. bolde vi vinder på midten kan vel nærmest tælles på en hånd, og efter min overbevisning havde vi vel kun Salami og Heinze på banen.
Vi får det perfekte afsæt til 2. halvleg med udligningen, men kommer igen ud til kampen uden at være klar overhovedet.
Man sidder virkelig med følelsen af at samtlige spillere fra kampens start går på banen med indstillingen om at Horsens på SAS Arena kan vi da sagtens køre hjem. Det kan vi også, men ikke med den manglende vilje og gejst.
Det er for mig skræmmende at der skal sidde 10000 + på lægterne før "kongerne" yder en god og figthende indsats.
Bevares en kollektiv offday rammer alle hold, synes bare vi efterhånden i FCM ser det i kampe mod modstandere hvor vi på papiret er bedre på ALLE pladser.
Hmm et surt opstød herfra, og humøret er allerede bedre, dejligt at kunne læsse en omgang lort af her.
Jeg er meget enig.. Det var forfærdeligt at være vidne til sådan en gang ynk i dag, især når det gælder DM-guldet. Guldet burde i sig selv være motivation nok, men det var åbenbart ikke tilfældet.
Det er virkelig skuffende at vi ikke "kan" når det gælder mod de lavere rangerede hold. Det er disse kampe hvor de 3 point bare skal sættes ind på kontoen. Vi skal virkelig lære at besejre svagere modstandere, hvis vi vil gøre os forhåbningerne om at vinde DM-guld...
Egebjerg Skrev:
-------------------------------------------------------
> Man sidder virkelig med følelsen af at samtlige
> spillere fra kampens start går på banen med
> indstillingen om at Horsens på SAS Arena kan vi da
> sagtens køre hjem.
Lige præcis den tanke jeg sidder med, og så bliver jeg sgu rasende når jeg nu sidder og kigger tilbage på noget jeg læste imorges: http://www.bold.dk/nyt/?vis=82726
Øv, øv, øv, men som Kildentoft ville have sagt det, så må man betegne dagens kamp som: "No'et rigtig pezz mand!" !