Pokal: Brøndby IF vs FC Midtjylland
-
Hausser
Thyge definitivt ude.
http://forza.dk/index.php/news/show/id=150338
Hmm, meget irriterende når han nu lige har fundet formen. Spørgsmålet er så hvad det gør for vores starter, der er jo en del muligheder. Man kun smider Madsen, Bab eller Flinta ind på Thyges plads, eller også kan man spille med to deciderede angribere i form af en Fagerberg/Baba/Frank-konstellation.
Tror dog på de første alternativer, hvor jeg anser Flinta som favorit til at træde ind i starteren qua en større arbejdsradius end Madsen.
Hmm, meget irriterende når han nu lige har fundet formen. Spørgsmålet er så hvad det gør for vores starter, der er jo en del muligheder. Man kun smider Madsen, Bab eller Flinta ind på Thyges plads, eller også kan man spille med to deciderede angribere i form af en Fagerberg/Baba/Frank-konstellation.
Tror dog på de første alternativer, hvor jeg anser Flinta som favorit til at træde ind i starteren qua en større arbejdsradius end Madsen.
-
Rune
Re: Thyge definitivt ude.
Nej. Drop Flinta.. ved ikke lige hvem vi ellers skulle tage ind men bare ikk flinta
Men nu må vi vel formode at et nederlagt på 1 mål kun kan være acceptabel?
Men nu må vi vel formode at et nederlagt på 1 mål kun kan være acceptabel?
-
Bobby
Opstillingen hedder vej 4-3-3
Heinze
Kolja-Troest-Kjær-CP
Claus-Salami-Florescu
Danny-Ken-Furuseth
Jeg tror Claus erstatter Thyge, hvilket han har gjort tidligere. Samtidig kan hans rutine på holdet også være vigtig, specielt hvis Frank starter på bænken.
Ærgeligt at Thyge ikke er med, specielt med hans nuværende form, men det er trods alt vigtigere at han er med mod AaB
Heinze
Kolja-Troest-Kjær-CP
Claus-Salami-Florescu
Danny-Ken-Furuseth
Jeg tror Claus erstatter Thyge, hvilket han har gjort tidligere. Samtidig kan hans rutine på holdet også være vigtig, specielt hvis Frank starter på bænken.
Ærgeligt at Thyge ikke er med, specielt med hans nuværende form, men det er trods alt vigtigere at han er med mod AaB
-
Hausser
Opstillingen har faktisk ikke heddet 4-3-3 på det sidste, men derimod en 4-4-1-1, det udtalte Furuseth bl.a også var en af grundené til at han var blevet mere målfarlig, nu lå han jo mere centalt i banen, hvilket passede ham bedre.
-
803
Re: Thyge IKKE med i aften....
Det er sgu noget pis - havde virkelig håbet han blev klar til i aften, men modsat er der heller ingen grund til at risikere noget, da vi har så mange vigtige kampe der venter..
Med eller uden Thyge, tror jeg det blir en meget jævnbyrdig affære som vi selvfølgelig vinder 0-1, målscorer Ken Fagerberg!
Med eller uden Thyge, tror jeg det blir en meget jævnbyrdig affære som vi selvfølgelig vinder 0-1, målscorer Ken Fagerberg!
-
Bobby
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Opstillingen har faktisk ikke heddet 4-3-3 på det
> sidste, men derimod en 4-4-1-1, det udtalte
> Furuseth bl.a også var en af grundené til at han
> var blevet mere målfarlig, nu lå han jo mere
> centalt i banen, hvilket passede ham bedre.
Jeg tror stadig det er de samme spillere, der starter inde.
> Opstillingen har faktisk ikke heddet 4-3-3 på det
> sidste, men derimod en 4-4-1-1, det udtalte
> Furuseth bl.a også var en af grundené til at han
> var blevet mere målfarlig, nu lå han jo mere
> centalt i banen, hvilket passede ham bedre.
Jeg tror stadig det er de samme spillere, der starter inde.
-
Jydepower
Brøndby IF vs FC Midtjylland på Internettet?
Tænkte på om der var nogle der vidste om BIF-FCM blev sendt på internettet et sted?
-
Hoffmann
Re: Brøndby IF vs FC Midtjylland på Internettet?
Jydepower Skrev:
> Tænkte på om der var nogle der vidste om BIF-FCM
> blev sendt på internettet et sted?
Det tror jeg næppe, men prøv 3+
> Tænkte på om der var nogle der vidste om BIF-FCM
> blev sendt på internettet et sted?
Det tror jeg næppe, men prøv 3+
-
Jydepower
WTF, de viser ikke den bedste pokalkamp i en runde? dooh.
-
Jydepower
Den skulle gerne komme på 3+, men Livefooty plejer at vise de kampe der kommer på
3+ og den er altså ikke der inde.
3+ og den er altså ikke der inde.
-
Hausser
Overraskende starter
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Pyha bob bob, er det nu de rigtige tidspunkt at skifte 7 mand ud i forhold til sidst?
Pyha bob bob, er det nu de rigtige tidspunkt at skifte 7 mand ud i forhold til sidst?
-
Jydepower
Re: Overraskende starter
Maros, Ibrahim, Leon, Baba, Flinta (Ken) Det ser da hmm spændende ud ?
Enden ender det her HELT galt, ellers som en kæmpe succes!
Enden ender det her HELT galt, ellers som en kæmpe succes!