Simon forlænger til 2011!!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Re: Simon forlænger til 2011!!

Indlæg af Altoriso »

Jon Damsgaard Skrev:
-------------------------------------------------------
> Du har det jo ikke på skrift nogle steder, men det
> er da ligeså logisk som at der skal mælk på dine
> havregryn! ;-)
>
> /Damsgaard

Jo jo og det får jeg da også, har lige købt et par liter idag :-)

Men nu plejer vi jo gerne at sætte pris på dokumenterede udsagn, også fra Kents side ;-)

Jeg undrede mig bare lidt over at det blev meldt ud, og så tænkte jeg at Kent måske havde nogle tal evt

Er godt klar over at det selvfølgelig i hans tilfælde forholder sig som en positiv lønstigning, selv om det modsatte jo trods alt også eksisterer :-)

Kent

Indlæg af Kent »

Altoriso Skrev:
> Men nu plejer vi jo gerne at sætte pris på
> dokumenterede udsagn, også fra Kents side ;-)
>
> Jeg undrede mig bare lidt over at det blev meldt
> ud, og så tænkte jeg at Kent måske havde nogle tal
> evt

Jeg har ingen tal ;-)

Den primære årsag til at jeg skrev det, var logisk tænkning: Simons gamle kontrakt blev underskrevet, da han kom hertil som en ung breddespiller. I dag er han vores måske største profil og salgsobjekt. Ergo er det ret logisk at han er steget i løn - mon ikke der min. er tale om en fordobling + et ikke helt lille sign-on fee.

Efterfølgende har Simon så også udtalt til dagens Herning Folkeblad, at der er tale om en lønforhøjelse. Så på den måde er jeg dækket ind ;-)

Men tal har jeg ingen af. Et gæt vil dog være, at han ryger i top5 hvad angår lønninger (sammen med Frank, Thyge, Klimpl, Dadu og Raska).

j3pq3

Indlæg af j3pq3 »

vil helst ikke tænke på, at simon ryger til næste transfervindue, eller til næste sommer for den sags skyld. han sætter tempo e vores spil, han bryder igennem ude på venstre hver gang, og lægger så et suverænt indlæg. simon ser jeg som vores vigtigste spiller, og jeg mener at hvis vi sælger ham, kræver det noget af en erstatning for, at fcm kan komme op på det niveau.

desuden ville jeg også frygte at det vil gå ham lidt som thyge hvis han tager afsted (gør jeg sådan set med alle fcm'ere der tager afsted inden de er 25).

men super at simon forlænger helt til 2011. :D

Alagoas

Indlæg af Alagoas »

Jeg er så enig i det du skriver, Hausser. Det ville ikke være til at holde ud at sælge flere spillere til spot-pris (Dennis Sørensen) eller stå i den mærkværdige situation, som vi gjorde med Thyge, hvis far (sikkert med rette) beskyldte klubben for løftebrud, da vi ikke ville slippe ham til Aachen (tror jeg det var) for et aftalt frikøbs-beløb, der var væsentligt mindre end hans værdi efter hans helt igennem fantastiske 06-efterår, som stadig giver mig kuldegysninger, og som gav ham en kæmpe andel i sølvmedaljerne, som primært må tilskrives 06-efteråret.
Jeg har stadig ondt i røven over, at Dennis Sørensen røg for et beløb, som forlød at være det samme som Regginas helt uforståelige Tulberg-køb og noget mindre end det ligeså uforståelige Stadsgård-køb).

En sidste ting (som godt nok hører til i en anden tråd): Jeg tror desværre savnet af Thyge de næste uger bliver større en folk forestiller sig, eftersom hans spil de sidste måneder har været bedre end folk gør det til (måske fordi der sammenlignes med hans stjerne-spil på Babas plads i efteråret 06)

klemme

Indlæg af klemme »

Altoriso Skrev:
> Kent Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > Samtidig en velfortjent lønforhøjelse til
> Simon,
> > der hvis han fortsætter sin udvikling og undgår