Stor ros af stemningen på Nordea
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Stor ros af stemningen på Nordea
Det er faktisk den samme mand..
-
Altoriso
Og helt ærligt, så er han da enormt pænt klædt på
med tryk under enormt...
-
Altoriso
Re: angående nye sange
igen synes jeg ikke at du definerer ordet I ?
Det er altså ikke særligt nemt at indføre nye sange, og hvis du læser noget af den problematik der er, vil du nok bedre kunne forstå det !
Men måske det var noget for dig at hjælpe lidt til med sangene fremover - din hjælp kan med garanti godt bruges !
Og jeg kan kun give dig ret i at vi skal forsøge os med vores egne sange !
Jan
Det er altså ikke særligt nemt at indføre nye sange, og hvis du læser noget af den problematik der er, vil du nok bedre kunne forstå det !
Men måske det var noget for dig at hjælpe lidt til med sangene fremover - din hjælp kan med garanti godt bruges !
Og jeg kan kun give dig ret i at vi skal forsøge os med vores egne sange !
Jan
-
YahooSeeker [Bot]
Dreng, og han er den værste hool du finder... Altid oppe at slås, altid pisse-stiv og har allerede været tæt på at blive smidt ud af fanklubben ti gange (mindst).
Har engang tæsket fire små drenge fordi de sagde de var fra Viborg.
Han har også taget stoffer.
Alt det gør han fordi hans kamptrøje er blevet væk, og han derfor har noget andet tøje på til kamp...
i.a.
Har engang tæsket fire små drenge fordi de sagde de var fra Viborg.
Han har også taget stoffer.
Alt det gør han fordi hans kamptrøje er blevet væk, og han derfor har noget andet tøje på til kamp...
i.a.
-
YahooSeeker [Bot]
Att: Alakazam & Altoriso...
Slap nu af drenge
Absolut ikke ment som en kritik.. da jeg selv er en del af det miljø, så synes jeg da det er fedt at se det så småt begynder at dukke op på heden
Slap nu af drenge
Absolut ikke ment som en kritik.. da jeg selv er en del af det miljø, så synes jeg da det er fedt at se det så småt begynder at dukke op på heden
-
YahooSeeker [Bot]
Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> igen synes jeg ikke at du definerer ordet I ?
>
> Det er altså ikke særligt nemt at indføre nye
> sange, og hvis du læser noget af den problematik
> der er, vil du nok bedre kunne forstå det !
>
>
> Men måske det var noget for dig at hjælpe lidt til
> med sangene fremover - din hjælp kan med garanti
> godt bruges !
>
> Og jeg kan kun give dig ret i at vi skal forsøge
> os med vores egne sange !
>
>
>
> Jan
Må indrømme at en del af den kritik jeg har ang. BW er møntet på sangene.
I bund og grund stjæler alle fra alle. Men synes det er rigtig dårlig stil når i tager en FCK, OB, eller BuIF sang og laver teksten om. Selvfølgelig er der mange sange der kører på den samme melodi, i de forskellige klubber. Men der findes også nogle som nogle klubber i DK, er de eneste der bruger. Har i overvejet at kigge mod udlandet?? Der har vi (FCK) hentet nogle fede, og smidt dansk tekst på.
Ecstatic
> igen synes jeg ikke at du definerer ordet I ?
>
> Det er altså ikke særligt nemt at indføre nye
> sange, og hvis du læser noget af den problematik
> der er, vil du nok bedre kunne forstå det !
>
>
> Men måske det var noget for dig at hjælpe lidt til
> med sangene fremover - din hjælp kan med garanti
> godt bruges !
>
> Og jeg kan kun give dig ret i at vi skal forsøge
> os med vores egne sange !
>
>
>
> Jan
Må indrømme at en del af den kritik jeg har ang. BW er møntet på sangene.
I bund og grund stjæler alle fra alle. Men synes det er rigtig dårlig stil når i tager en FCK, OB, eller BuIF sang og laver teksten om. Selvfølgelig er der mange sange der kører på den samme melodi, i de forskellige klubber. Men der findes også nogle som nogle klubber i DK, er de eneste der bruger. Har i overvejet at kigge mod udlandet?? Der har vi (FCK) hentet nogle fede, og smidt dansk tekst på.
Ecstatic
-
Amby
Ecstatic FCK skrev:
> Att: Alakazam & Altoriso...
>
> Slap nu af drenge
> Absolut ikke ment som en kritik.. da jeg selv er
> en del af det miljø, så synes jeg da det er fedt
> at se det så småt begynder at dukke op på heden
>
>
Den eneste grund til, at han går i tern er, at han er for stor til spillertrøjen..
> Att: Alakazam & Altoriso...
>
> Slap nu af drenge
> Absolut ikke ment som en kritik.. da jeg selv er
> en del af det miljø, så synes jeg da det er fedt
> at se det så småt begynder at dukke op på heden
>
>
Den eneste grund til, at han går i tern er, at han er for stor til spillertrøjen..
-
YahooSeeker [Bot]
Amby skrev:
> Den eneste grund til, at han går i tern er, at han
> er for stor til spillertrøjen..
Haha..
> Den eneste grund til, at han går i tern er, at han
> er for stor til spillertrøjen..
Haha..
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg synes ikke det er fedt, og jeg håber da at mit indlæg bliver ved med at være ironi, selvom man da kunne blive i tvivl, hvis der er mange der vil efterligne de fraktioner andre fanklubber har...
-
YahooSeeker [Bot]
Vores sang på O Tannebaum har vi da hentet i udlandet.
Forza "et eller andet" og nogle klap er sgu ikke skide unikt, så den tror jeg alle kan forsvare at bruge.
Klassikere som "her reger", "vi ligger nummer 1", "dem der ikke hopper" osv. osv. ser jeg også som standard-repertoire for alle klubber (og derfor ret slidt iøvrigt, og heldigvis ikke så brugt i BW) og de melodier der anvendes til disse, kan man derfor ikke klandre nogen for at bruge.
For så kan vi jo nå frem til at det der med at bruge en tromme, synge sit klubnavn og at klappe som en del af sangene er lidt at kopiere de andre.
Iøvrigt er jeg personligt ret ligeglad med om FCK'ere, GF'ere, BIF'ere eller nogen andre fangrupper imponeres af vores sange, eller synes vi synger højt, lavt eller noget andet. Vores spillere roser igen og igen den støtte de får, både hjemme og ude, og det er ligesom det vigtige. Vi gør det for at bære vores drenge frem, ikke for at kunne hævde os overfor nogle fans som alligevel (heller?) ikke kan se andet end deres eget som det bedste.
Forza "et eller andet" og nogle klap er sgu ikke skide unikt, så den tror jeg alle kan forsvare at bruge.
Klassikere som "her reger", "vi ligger nummer 1", "dem der ikke hopper" osv. osv. ser jeg også som standard-repertoire for alle klubber (og derfor ret slidt iøvrigt, og heldigvis ikke så brugt i BW) og de melodier der anvendes til disse, kan man derfor ikke klandre nogen for at bruge.
For så kan vi jo nå frem til at det der med at bruge en tromme, synge sit klubnavn og at klappe som en del af sangene er lidt at kopiere de andre.
Iøvrigt er jeg personligt ret ligeglad med om FCK'ere, GF'ere, BIF'ere eller nogen andre fangrupper imponeres af vores sange, eller synes vi synger højt, lavt eller noget andet. Vores spillere roser igen og igen den støtte de får, både hjemme og ude, og det er ligesom det vigtige. Vi gør det for at bære vores drenge frem, ikke for at kunne hævde os overfor nogle fans som alligevel (heller?) ikke kan se andet end deres eget som det bedste.
-
flødenæbet
Altoriso skrev:
> Du kan altså ikke bare tage én person og lade ham
> stå til regnskab for alle fansene....
Vil nu nok også mene, at hvis man gjorde, ville den stakkels fyr da være groft overmatchet..
)
> Du kan altså ikke bare tage én person og lade ham
> stå til regnskab for alle fansene....
Vil nu nok også mene, at hvis man gjorde, ville den stakkels fyr da være groft overmatchet..
-
Fisker K
Jeg synes du har et mærkeligt ejerforhold til nogle sange som du godt ved er stjålet andet steds fra.
Alle stjæler sange fra alle og det er da fuldstændig ligegyldigt hvor sangen er stjålet fra. Det vigtige er blot at man synger og derved støtter sit hold.
så stop med det der barnlige "æv bæv, vi sang bare melodien først, så nu må i ikke synge den" og syng hvad det passer jer. så gør vi det samme.
Kenneth (som er træt af folk der føler de ejer melodier de ikke har skrevet)
-
Jesper / BW #2261
Ja det kan du have ret i..! Men FCK osv. henter deres sange i udlandet!
-
YahooSeeker [Bot]
sange
Ecstatic FCK skrev:
>
> Må indrømme at en del af den kritik jeg har ang.
> BW er møntet på sangene.
> I bund og grund stjæler alle fra alle. Men synes
> det er rigtig dårlig stil når i tager en FCK, OB,
> eller BuIF sang og laver teksten om. Selvfølgelig
> er der mange sange der kører på den samme melodi,
> i de forskellige klubber. Men der findes også
> nogle som nogle klubber i DK, er de eneste der
> bruger. Har i overvejet at kigge mod udlandet??
> Der har vi (FCK) hentet nogle fede, og smidt dansk
> tekst på.
Nu er det jo ofte sådan at man sidder og bakser med en sang, hvor man har hugget melodien fra fx Milan, og når man så begynder at bruge den, så opdager man at andre også har den. Man har bare aldrig lagt mærke til det.
Iøvrigt har vi jo også prøvet at sange vi har brugt i årevis, pludseligt slår an i fx. BIf og derefter kommer der så en eller anden unge der aldrig selv har fået en sang op at køre og beskylder os for tyveri.
Vi fik en ny sang op at køre så småt netop til Silkeborg kampen, men da den er ny er det naturligvis ikke noget særligt mange lægger mærke til. Normalt tager det flere måneder at få en sang op at stå for alvor.
Men nu skal vi til Herfølge, og det plejer at være en meget god prøveklud for nye sange og deres holdbarhed.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om du Ecstatic FCK, har fået en sang op at stå så den bliver brugt? Jeg tvivler, oge der er en grund, det er pisse svært at få en ny sang op at køre. Bl.a. derfor stjæles der så meget fordi det der virker i KBH, Milano og Lyon også virker i Midtjylland!
Jeg har ikke nogle problemer med at stjæle med arme og ben, men der er sange som jeg ikke kunne drømme om at bruge, fordi jeg betragter dem som en så stor del af en bestemt klubs repetoare, at det for mig klinger hult. Der er ingen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til, man kan nøjes med at pynte den lidt i kanten, så at sige.
>
> Må indrømme at en del af den kritik jeg har ang.
> BW er møntet på sangene.
> I bund og grund stjæler alle fra alle. Men synes
> det er rigtig dårlig stil når i tager en FCK, OB,
> eller BuIF sang og laver teksten om. Selvfølgelig
> er der mange sange der kører på den samme melodi,
> i de forskellige klubber. Men der findes også
> nogle som nogle klubber i DK, er de eneste der
> bruger. Har i overvejet at kigge mod udlandet??
> Der har vi (FCK) hentet nogle fede, og smidt dansk
> tekst på.
Nu er det jo ofte sådan at man sidder og bakser med en sang, hvor man har hugget melodien fra fx Milan, og når man så begynder at bruge den, så opdager man at andre også har den. Man har bare aldrig lagt mærke til det.
Iøvrigt har vi jo også prøvet at sange vi har brugt i årevis, pludseligt slår an i fx. BIf og derefter kommer der så en eller anden unge der aldrig selv har fået en sang op at køre og beskylder os for tyveri.
Vi fik en ny sang op at køre så småt netop til Silkeborg kampen, men da den er ny er det naturligvis ikke noget særligt mange lægger mærke til. Normalt tager det flere måneder at få en sang op at stå for alvor.
Men nu skal vi til Herfølge, og det plejer at være en meget god prøveklud for nye sange og deres holdbarhed.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om du Ecstatic FCK, har fået en sang op at stå så den bliver brugt? Jeg tvivler, oge der er en grund, det er pisse svært at få en ny sang op at køre. Bl.a. derfor stjæles der så meget fordi det der virker i KBH, Milano og Lyon også virker i Midtjylland!
Jeg har ikke nogle problemer med at stjæle med arme og ben, men der er sange som jeg ikke kunne drømme om at bruge, fordi jeg betragter dem som en så stor del af en bestemt klubs repetoare, at det for mig klinger hult. Der er ingen grund til at opfinde den dybe tallerken en gang til, man kan nøjes med at pynte den lidt i kanten, så at sige.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: sange
Hekler skrev:
> Nu er det jo ofte sådan at man sidder og bakser
> med en sang, hvor man har hugget melodien fra fx
> Milan, og når man så begynder at bruge den, så
> opdager man at andre også har den. Man har bare
> aldrig lagt mærke til det.
Det er sådan noget man ved hvis man bare holder sig en smule orienteret om den danske fanscene.
> Iøvrigt har vi jo også prøvet at sange vi har
> brugt i årevis, pludseligt slår an i fx. BIf og
> derefter kommer der så en eller anden unge der
> aldrig selv har fået en sang op at køre og
> beskylder os for tyveri.
Og fankulturen i FC Midtjylland er hvor gammel??
> Vi fik en ny sang op at køre så småt netop til
> Silkeborg kampen, men da den er ny er det
> naturligvis ikke noget særligt mange lægger mærke
> til. Normalt tager det flere måneder at få en sang
> op at stå for alvor.
Det kommer så an på hvordan den den bliver "markedsført", og om det er en sang folk mener er noget værd.
> Jeg kunne godt tænke mig at høre om du Ecstatic
> FCK, har fået en sang op at stå så den bliver
> brugt? Jeg tvivler, oge der er en grund, det er
> pisse svært at få en ny sang op at køre. Bl.a.
> derfor stjæles der så meget fordi det der virker i
> KBH, Milano og Lyon også virker i Midtjylland!
Nej det har jeg ikke, og det mener jeg heller ikke jeg har påstået nogle steder?!
> Nu er det jo ofte sådan at man sidder og bakser
> med en sang, hvor man har hugget melodien fra fx
> Milan, og når man så begynder at bruge den, så
> opdager man at andre også har den. Man har bare
> aldrig lagt mærke til det.
Det er sådan noget man ved hvis man bare holder sig en smule orienteret om den danske fanscene.
> Iøvrigt har vi jo også prøvet at sange vi har
> brugt i årevis, pludseligt slår an i fx. BIf og
> derefter kommer der så en eller anden unge der
> aldrig selv har fået en sang op at køre og
> beskylder os for tyveri.
Og fankulturen i FC Midtjylland er hvor gammel??
> Vi fik en ny sang op at køre så småt netop til
> Silkeborg kampen, men da den er ny er det
> naturligvis ikke noget særligt mange lægger mærke
> til. Normalt tager det flere måneder at få en sang
> op at stå for alvor.
Det kommer så an på hvordan den den bliver "markedsført", og om det er en sang folk mener er noget værd.
> Jeg kunne godt tænke mig at høre om du Ecstatic
> FCK, har fået en sang op at stå så den bliver
> brugt? Jeg tvivler, oge der er en grund, det er
> pisse svært at få en ny sang op at køre. Bl.a.
> derfor stjæles der så meget fordi det der virker i
> KBH, Milano og Lyon også virker i Midtjylland!
Nej det har jeg ikke, og det mener jeg heller ikke jeg har påstået nogle steder?!