Hved godt jeg måske bliver upopulær....
-
Kent
Re: Hved godt jeg måske bliver upopulær....
BW#11 skrev:
-------------------------------------------------------
> Har hørt rygter om at det ene romerlys blev tændt
> af et bestyrelsesmedlem af BW.
>
> (Kun et rygte), MEN hvis det er rigtig, så burde
> der ihvertfald skrides ind over
>
> for sådan noget.
Det er såmænd ganske korrekt at den første der tændte et romerlys (og efterfølgende blev eskorteret ud af stadion) var et af de nyvalgte bestyrelsesmedlemmer. Eftersom formanden stod lige foran mig (og 2 meter bagved omtalte bestyrelsesmedlem), og derfor ikke kunne undgå at se episoden, går jeg da også ud fra at det får konsekvenser for vedkommende - Eller hvad Thomas Lund?
Kent
> Har hørt rygter om at det ene romerlys blev tændt
> af et bestyrelsesmedlem af BW.
>
> (Kun et rygte), MEN hvis det er rigtig, så burde
> der ihvertfald skrides ind over
>
> for sådan noget.
Det er såmænd ganske korrekt at den første der tændte et romerlys (og efterfølgende blev eskorteret ud af stadion) var et af de nyvalgte bestyrelsesmedlemmer. Eftersom formanden stod lige foran mig (og 2 meter bagved omtalte bestyrelsesmedlem), og derfor ikke kunne undgå at se episoden, går jeg da også ud fra at det får konsekvenser for vedkommende - Eller hvad Thomas Lund?
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Pimpong smædesang
smørtyven skrev:
> Måske de sang at de hadede pingpong, fordi de er
> bordtennis-fans... hvem ved...
>
> Keep the faith
> Smørtyven - Som ælllsker PiMpong
Ja undskyld, PiMpong selvfølgelig
Hvem kan stave efter sådan en kamp?
> Måske de sang at de hadede pingpong, fordi de er
> bordtennis-fans... hvem ved...
>
> Keep the faith
> Smørtyven - Som ælllsker PiMpong
Ja undskyld, PiMpong selvfølgelig
-
Kent
Re: ved godt jeg måske bliver upopulær....
Amby skrev:
>
> Som du kan se her bliver de personer, som ikke
> kunne opføre sig ordentligt udelukket fra kampe på
> SAS-Arena indtil 14. oktober. Det er vel en
> passende straf eller hvad?
Det synes jeg egentlig ikke. Det er altid på udebane vi har problemer, så de burde også udelukkes fra at deltage i BW's busture i samme periode.
Kent
>
> Som du kan se her bliver de personer, som ikke
> kunne opføre sig ordentligt udelukket fra kampe på
> SAS-Arena indtil 14. oktober. Det er vel en
> passende straf eller hvad?
Det synes jeg egentlig ikke. Det er altid på udebane vi har problemer, så de burde også udelukkes fra at deltage i BW's busture i samme periode.
Kent
-
Altoriso
nu var det jo så også Ambys tolkning af karantænen 
Der står jo rent faktisk at de har karantæne frem til d. 14 okt, så det kunne jo sagtens indbefatte busture også..
Der står jo rent faktisk at de har karantæne frem til d. 14 okt, så det kunne jo sagtens indbefatte busture også..
-
Tapia
Kent skrev:
> Amby skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Som du kan se her bliver de personer, som
> ikke
> > kunne opføre sig ordentligt udelukket fra
> kampe på
> > SAS-Arena indtil 14. oktober. Det er vel en
> > passende straf eller hvad?
>
> Det synes jeg egentlig ikke. Det er altid på
> udebane vi har problemer, så de burde også
> udelukkes fra at deltage i BW's busture i samme
> periode.
>
> Kent
Jeg er helt på linie med Kent. Hvis folk ikke kan opføre sig ordentligt må de føle konsekvenserne - bestyrelsesmedlem eller ej. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at en lille gruppe skal ødelægge det for alle andre i flokken.
> Amby skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Som du kan se her bliver de personer, som
> ikke
> > kunne opføre sig ordentligt udelukket fra
> kampe på
> > SAS-Arena indtil 14. oktober. Det er vel en
> > passende straf eller hvad?
>
> Det synes jeg egentlig ikke. Det er altid på
> udebane vi har problemer, så de burde også
> udelukkes fra at deltage i BW's busture i samme
> periode.
>
> Kent
Jeg er helt på linie med Kent. Hvis folk ikke kan opføre sig ordentligt må de føle konsekvenserne - bestyrelsesmedlem eller ej. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at en lille gruppe skal ødelægge det for alle andre i flokken.
-
Amby
Altoriso skrev:
> nu var det jo så også Ambys tolkning af karantænen
>
>
> Der står jo rent faktisk at de har karantæne frem
> til d. 14 okt, så det kunne jo sagtens indbefatte
> busture også..
Ja.. det var bare lige sådan jeg læste det. Men ja det kunne da godt tænkes det også gjaldt busture. Der er i hvert fald før nogen, som er blevet udelukket fra busture. Så det bliver de to her jo nok også...
> nu var det jo så også Ambys tolkning af karantænen
>
>
> Der står jo rent faktisk at de har karantæne frem
> til d. 14 okt, så det kunne jo sagtens indbefatte
> busture også..
Ja.. det var bare lige sådan jeg læste det. Men ja det kunne da godt tænkes det også gjaldt busture. Der er i hvert fald før nogen, som er blevet udelukket fra busture. Så det bliver de to her jo nok også...
-
YahooSeeker [Bot]
Man må jo ligge nogle regler for hvad der ska for dem som ikke overholder reglerne...
Kan ikke se hvorfor de "kun" er blevet udelukket fra sas arena til d. 14 okt. når jeg er blevet udelukket frem til d. 11 nov. for det jeg lavede oppe i Aab plus jeg ikke kan komme med på bus ture med BW
Så jeg går stærkt ud fra at "de" to får samme tur som mig fra BW's side..
Wonder
Kan ikke se hvorfor de "kun" er blevet udelukket fra sas arena til d. 14 okt. når jeg er blevet udelukket frem til d. 11 nov. for det jeg lavede oppe i Aab plus jeg ikke kan komme med på bus ture med BW
Så jeg går stærkt ud fra at "de" to får samme tur som mig fra BW's side..
Wonder
-
Altoriso
Kan ikke rigtigt se hvad disse regler skulle være nødvendige for !!!
Der er ting der ikke er tilladt på de danske stadions, og det bør den enkelte selv stå inde for at overholde..
Stod det til mig så skulle karantænen gælde mindst et år
Der er ting der ikke er tilladt på de danske stadions, og det bør den enkelte selv stå inde for at overholde..
Stod det til mig så skulle karantænen gælde mindst et år
-
YahooSeeker [Bot]
Det er jo også det jeg siger de ska... det gør de da for mig
Jeg mener bare at hvis en person har fået et års udelukkelse så skal de andre også have det
Selvom jeg godt lige vil sige at jeg ikke helt kan forstå hva folk fare sådan op for... bare min mening
Wonder
Jeg mener bare at hvis en person har fået et års udelukkelse så skal de andre også have det
Selvom jeg godt lige vil sige at jeg ikke helt kan forstå hva folk fare sådan op for... bare min mening
Wonder
-
BW#3340
Ikke for at være blødsøden - men hvis man fuldstændig unuanceret udelukker folk måneder eller år, så får man helt naturligt skabt grobund for fraktioner, som består af alle de udelukkede, og så kan de mødes og bekræfte hinanden i, at alle vi andre er nogle irriterende typer.
I resten af samfundet har man fundet ud af, at information og samtale skal supplere en straf, så derfor skal vi også gøre det samme. Vi vil jo gerne have folk med, der kan lære af deres fejl - det er jo i virkeligheden stort.
Når de så er med og f.eks. har en ikke-udløst straf hængende over hovedet, vil de kloge vel sørge for at holde deres sti ren i den "betingede" periode. Når de så er kommet ind i folden igen, er de mindre skadelige end hvis de danner en ikke-sympatisk fraktion (voldelig, racistisk osv.). Resten - de ikke kloge, dem der ikke griber chancen - må for min skyld blive udelukket for bestandig, de står ikke til at redde alligevel.
Hilsen BW#3340.
I resten af samfundet har man fundet ud af, at information og samtale skal supplere en straf, så derfor skal vi også gøre det samme. Vi vil jo gerne have folk med, der kan lære af deres fejl - det er jo i virkeligheden stort.
Når de så er med og f.eks. har en ikke-udløst straf hængende over hovedet, vil de kloge vel sørge for at holde deres sti ren i den "betingede" periode. Når de så er kommet ind i folden igen, er de mindre skadelige end hvis de danner en ikke-sympatisk fraktion (voldelig, racistisk osv.). Resten - de ikke kloge, dem der ikke griber chancen - må for min skyld blive udelukket for bestandig, de står ikke til at redde alligevel.
Hilsen BW#3340.
-
Altoriso
Tror mange farer op fordi de ikke ønsker at blive sat i bås med dem som laver alle unoderne...
Der er ting som der er lavet regler for, fordi det ellers ville blive det rene ragnarok - det gælder både i samfundet og på stadions !
Hvis du løber over græsplænen hjemme i din have med et tændt romerlys i hånden; Ja så er der såmænd nok ikke så mange som vil reagere, ( med andet end en hovedrysten.. ) !
Men gør du det på et stadion, så bliver folk sgu sure !
Der er ting som der er lavet regler for, fordi det ellers ville blive det rene ragnarok - det gælder både i samfundet og på stadions !
Hvis du løber over græsplænen hjemme i din have med et tændt romerlys i hånden; Ja så er der såmænd nok ikke så mange som vil reagere, ( med andet end en hovedrysten.. ) !
Men gør du det på et stadion, så bliver folk sgu sure !
-
YahooSeeker [Bot]
Nu gider jeg ikke til at diskutere (igen) hvad jeg gjorde oppe i Aalborg men fakta er hvis de ikke er glade for rommerlys/nødblus kan man sq bare sige "se den idiot der" og ikke fare hjem og ind på ulvegraven og skrive side op og ned om at det er for dårlig at man kan komme i tænke om at gøre det o.s.v
Tag nu lige en kold øl og så lige slappe lidt af..
Wonder
Tag nu lige en kold øl og så lige slappe lidt af..
Wonder
-
Altoriso
Jeg tror nu at der er forskel i dette tilfælde på samfund og fodbold i FCM regi..
Der skal her sendes et signal om at det IKKE er acceptabelt at skade BW og FCM´s omdømme med utilbørlig optræden !
FCM er et privat ærinde, hvorimod samfundet har et større ansvar for at "genskabe" folk der har været i problemer af den ene eller anden art.
Selvfølgelig er vi jo alle en del af samfundet, og skal alle derfor yde vores hjælp, men i dette tilfælde mener jeg at udelukkelse er et must !
Og et år mener jeg godt kunne være passende for en direkte ulovlig handling på et dansk stadion !
Om de så skifter klub og holder med et andet hold for at lave yderligere ballade, må jo så være en anden sag..
Jan
Der skal her sendes et signal om at det IKKE er acceptabelt at skade BW og FCM´s omdømme med utilbørlig optræden !
FCM er et privat ærinde, hvorimod samfundet har et større ansvar for at "genskabe" folk der har været i problemer af den ene eller anden art.
Selvfølgelig er vi jo alle en del af samfundet, og skal alle derfor yde vores hjælp, men i dette tilfælde mener jeg at udelukkelse er et must !
Og et år mener jeg godt kunne være passende for en direkte ulovlig handling på et dansk stadion !
Om de så skifter klub og holder med et andet hold for at lave yderligere ballade, må jo så være en anden sag..
Jan
-
Altoriso
Vi må formode at det er dig der giver øl, ikke sandt 
Det er altså meget normalt at der debatteres forskellige emner på et debatforum, også de negative oplevelser..
Det er altså meget normalt at der debatteres forskellige emner på et debatforum, også de negative oplevelser..
-
Ravnen
Romerlyset
Kent skrev:
> Det er såmænd ganske korrekt at den første der
> tændte et romerlys (og efterfølgende blev
> eskorteret ud af stadion) var et af de nyvalgte
> bestyrelsesmedlemmer. Eftersom formanden stod lige
> foran mig (og 2 meter bagved omtalte
> bestyrelsesmedlem), og derfor ikke kunne undgå at
> se episoden, går jeg da også ud fra at det får