Transfers for danske klubber

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Arff

Re: Transfers for danske klubber - OPDATERET

Indlæg af Arff »

Her er den med de seneste handler som er blevet gjort.
Som det ser ud lige nu synes jeg faktisk ikke kun det er de forskellige hold som er blevet forstærket, jeg synes det er SAS-Ligaen som er blevet forstærket.
Jeg mener når de hold som har ligget i bunden og kæmpet har hentet profiler, gør at det hæver det.

Listen er her:
FC København
De kom: Niclas Jensen (Fulham), Ailton Almeida (Örgryte), Morten Bertolt (tilbage fra HamKam), Nathan Coe (PSV Eindhoven)
De gik: Martin Bergvold (Livorno), Martin Bernburg (FC Nordsjælland)

FC Midtjylland
De kom: Martin Raska (Banik Ostrava), Sergey Dadu (CSKA Moskva), Danny Olsen (FC Nordsjælland)
De gik: Mark Hjort (Esbjerg), Akeem Agbetu (Kolding), Mikkel Thygesen (Borussia Mönchengladblach), Nicolai Jørgensen (Fri transfer), Ola Tidman (Kontraktudløb), Christian Traoré (Hammarby)

OB
De kom: Nenad Novakovic (Køge), Thomas Helveg (Borussia Mönchengladbach), Srdjan Radonjic (Partizan Beograd), Jonas Troest (Hannover 96)
De gik: Alexander Aas (Strømsgodset), Magne Sturød (Horsens), Nenad Novakovic (Reggina), Michael Larsen (SønderjyskE)

AaB
De kom: Jose Mota (Viborg)

FC Nordsjælland
De kom: Martin Bernburg (FCK), Henrik Bødker (Roskilde), Bajram Fetai (Silkeborg).
De gik: Bosun Ayeni (SønderjyskE). Joseph Kamwendo (Fri transfer), Danny Olsen (FC Midtjylland), Emil Sørensen (Frem)

Brøndby
De kom: Stephan Andersen (Charlton), Mikkel Bischoff (Manchester City), Chris Katongo (Jomo Cosmos).
De gik: Casper Ankergren (Leeds), Stefan Schmidt (Silkeborg)

Esbjerg
De kom: Jonas Bjurström (Trelleborg), Igors Stepanovs (Fri transfer), Tally Hall (Fri transfer), Mark Hjort (FCM)
De gik: Jan Hoffmann (Vejle), Martin Jensen (Sandefjord), Tommy Løvenkrands (SønderjyskE)

Randers FC
De kom: Jan Frederiksen (Herfølge), Casper Abildgaard (AB), Dormushali Saidhodzha (Botev Plovdiv)
De gik: Emil Antonsen (Aarhus Fremad), John Sandberg (HIK)

Viborg FF
De kom: Tom Reidar Haraldsen (Moss)
De gik: Chris Sharpe (Køge), Raoul Kouakou (fri transfer), Jose Mota (AaB), Kingsley Onynekwe (Thisted)

AC Horsens
De kom: Henrik Hansen (SønderjyskE), Magne Sturød (OB), Nick Christensen (Næstved), Ali Gerba (IFK Göteborg), Henrik Bundgaard (AGF)

Vejle
De kom: Pablo Pinones-Arce (Hammarby), Klebér Saarenpää (Hammarby), Rodolfo dos Santos Soares (Fluminense), Jan Hoffmann(Esbjerg), Suguru Hashimoto (Fri transfer)
De gik: Kenneth Knudsen (Mandalskammeraterne), Jakob Bresemann (Lyngby), Kristoffer Johannsen (FC Fredericia), Thomas G. Christensen (Herfølge), Henrik Toft (Herfølge), Mads Torry (Fri transfer), Stig Olsen (Aarhus Fremad)

Silkeborg
De kom: Steven Lustü (FC Lyn), Anton Smedegaard (LFA), Casper Henningsen (Slagelse), Hassan Mubiru (Express FC), Stefan Schmidt (Brøndby), Antti Okkonen (Landskrona)
De gik: Lasse Ankjær (Skive)

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

endnu en opdatering:

Grahn til Gimnastic (ifølge den spanske avis AS)

Jesper BW1100

Re: Fandme god handel af OB!!

Indlæg af Jesper BW1100 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=65094

12 mil!?!? Det er jo absurd... Fandme godt gået af OB... Men det lyder da som en dyr lodseddel.. Han har ikke spillet én eneste kamp på højeste niveau og så smider de 12 mil efter ham... Lettere tåbeligt.. Men ok.. Det kan ikke ændre ved at OB har lavet en superhandel!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Det er jo latterligt. Intet under mange italienske klubber kører med bragende underskud, der får FCM til at ligne PSE mht. godt købmandsskab :)

Peter Ross

Jesper BW1100

Hahahha.. Nej det tror da fanden.. Men piller stadigvæk ikke ved OB's handel.. Men fuck vi kan da ærgre os over at det ikke var os der hentede Nenad... Vi var vidst med i kampen om ham.. Men ok.. Men græder ikke over spildt mælk, som en eller anden tåbe engang sagde ;)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Men vi skal da til at sælge spillere til Italienske klubber med de priser de vil betale :D

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Og så er der denne her:
(synes nu de generelle transfers hører til i "ALT DET ANDET")

http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,43005

Jesper BW1100

Var det forresten ikke Reggina som ville have Salami?!
Jo tak... Smid i da bare lige 40 mil for ham ;)

Glen

Indlæg af Glen »

Det er sq uhyggelig at tænke på at OB har forstærket sig markant, samtidig med at de har fået flere penge i kassen. Det er sq stærkt gået. Jeg tror vi går et rigtig spændende sasliga forår imøde.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Glen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er sq uhyggelig at tænke på at OB har
> forstærket sig markant, samtidig med at de har
> fået flere penge i kassen. Det er sq stærkt gået.

Hvordan ved du at de fået flere penge i kassen ?

Er det noget du bare konkluderer fordi de har solgt ham målmanden ( tror nu til dels at du har ret...det var jo en lidt vild pris.. )

MEN

Hvad kan det have kostet at få Jonas Troest til at skrive med netop OB ?

Helveg har måske ikke været så dyr, da han måske har skiftet lidt meget med hjertet

Ham montenegrineren er altså KØBT fri, og jeg har da ikke lige set for hvad - ved ud det ?

> Jeg tror vi går et rigtig spændende sasliga forår
> imøde.

DET tror jeg sgu også og jeg glæder mig helt vildt til vi kommer i gang :-)

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Ja det bliver fantastisk at se.

Glæder mig at se det ikke kun er FCK og BIF der pludselig samler et vildt hold. Nu er der virkelig flere kandidatere til medaljerne i de kommende sæsoner

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Altoriso Skrev:
> Glen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det er sq uhyggelig at tænke på at OB har
> > forstærket sig markant, samtidig med at de har
> > fået flere penge i kassen. Det er sq stærkt
> gået.
>
> Hvordan ved du at de fået flere penge i kassen ?
>
> Er det noget du bare konkluderer fordi de har
> solgt ham målmanden ( tror nu til dels at du har
> ret...det var jo en lidt vild pris.. )
>
> MEN
>
> Hvad kan det have kostet at få Jonas Troest til at
> skrive med netop OB ?
>
> Helveg har måske ikke været så dyr, da han måske
> har skiftet lidt meget med hjertet
>
> Ham montenegrineren er altså KØBT fri, og jeg har
> da ikke lige set for hvad - ved ud det ?
>
>
> > Jeg tror vi går et rigtig spændende sasliga
> forår
> > imøde.
>
> DET tror jeg sgu også og jeg glæder mig helt vildt
> til vi kommer i gang :-)

Pengene kan de ikke rigtig bruge til noget foreløbig, så det skræmmer mig såmænd ikke...

Nu hvor Tobias Grahn (vist nok) er røget til Gimnástic, så har OB vel ikke rigtig nogen der for alvor kan skabe noget offensivt, måske med undtagelse af Mads Timm, hvis han kommer op i gear (som jeg endnu ikke synes han rigtig har været). Ham den nye er jo efter eget udsagn en klassisk angriber, altså bare én der står på de rigtige steder (tag Ruud van Nistelrooy eller Søren Larsen som eks.). Det synes jeg er fantastisk, for det bør faktisk svække OB en del offensivt, da de nok vil komme frem til en del færre chancer.

Til gengæld er deres defensiv så blevet forstærket (om ikke andet, så har de i hvert fald stærke alternativer til forsvarspladserne nu), så de måske lukker endnu færre mål ind end de har gjort foreløbig.

Men jeg glæder mig i hvert fald til foråret. Det bliver uhyggeligt spændende! ;)

Godnat...

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Glen Skrev:
> Det er sq uhyggelig at tænke på at OB har
> forstærket sig markant, samtidig med at de har
> fået flere penge i kassen. Det er sq stærkt gået.
> Jeg tror vi går et rigtig spændende sasliga forår
> imøde.

Defensivt var OB jo rigtig stærke i forvejen, så det ændrer ikke så meget. Selvfølgelig er Helveg en spiller som kan få de andre til at spille mere stabilt.
Dybest set tror jeg de er svækket. Grahn har virkelig været Mr. Offensiv for OB, og deres nye angriber er et ubeskrevet blad. Så alt andet lige er de svækket offensivt, og det var deres svageste punkt i forvejen.
Så alt i alt har de styrket deres i forvejen bedste punkt, defensiven, og svækket det forvejen svageste, offensiven. Spændende hvad det kaster af sig :-)

Kent

Indlæg af Kent »

Så blev det lige nedjuster til 7.5 mio, men det er stadigvæk en absolut god handel: http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=15628

Jakob Jensen

Indlæg af Jakob Jensen »

Jeps, har fået det bekræftet at prisen er ca. 7 mio kroner.

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Besvar