Niclas Jensen - en mulighed?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Re: Niclas Jensen - en mulighed?

Indlæg af Peter Ross »

Nu har Gravesen heller ikke just være den bedste Herfølge-spiller i denne sæson, så det vil ikke være en nævnefærdig forbedring i forhold til Jan Frederiksen.

I mine øjne er der faktisk ikke en venstreback i Danmark, der er stærk nok til vores hold, og så samtidig indenfor vores økonomiske råderum.
Det skulle da lige være Peter C. i FCK, men han er vist også efterhånden fast mand derovre, så det bliver nok ikke til noget ;-)

Peter Ross - Flot Herning, I gjorde mig stolt med jeres præstation i aften !! :-S

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> I mine øjne er der faktisk ikke en venstreback i
> Danmark, der er stærk nok til vores hold, og så
> samtidig indenfor vores økonomiske råderum.
> Det skulle da lige være Peter C. i FCK, men han er
> vist også efterhånden fast mand derovre, så det
> bliver nok ikke til noget ;-)

Med mindre altså at FCK vitterligt henter Niclas Jensen hjem...???

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Det kunne selvfølgelig være, men der tror jeg stadig FCK vil holde på PC som reserve, og så lade Rooba og Saarinen smutte til højestbydende.

Peter Ross

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Hvis NJ kommer tilbage til FCK ville det selvfølgelig være optimalt for klubben at have PC i reserve, men jeg tænkte nu også mere på om PC selv har lyst til igen at blive degraderet, og måske mere havd lyst til at komme væk.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Spørgsmålet er tilsvarende også om Flemming Østergaard vil lade PC gå ?

Men jeg tror da også det er de færreste som gider være reserve, når de er gode nok til en anden SAS-ligaklub. Det skulle da lige være pga. pengene.

Peter Ross

Besvar