Flag, bannere, kaos og sang!!!
-
bw152/michael
Re: Flag, bannere, kaos og sang!!!
Hej Hoffmann.
Det som Kopi skriver passer meget godt med det jeg mener. Jeg synes at folk skal begynde at bruge deres egne flag meget mere end bare når spillerne løber ind.
Jeg synes at folk selv burde lave deres flag fremfor "bare" at købe et, for så kan man selv sætte sit eget præg på flagene. Dem der så har lavet flag skal ikke bare nøjes med at tage dem med en eller to gange.
Flag, 2-pindsflag og bannere er alt sammen med til at krydre stemningen efter min mening.
Det jeg også mener er at det ikke kun er BWtifo som skal stå for at tage flag med hver gang. De må selvfølgelig gerne tage flag med, men det jeg tænker på er at folk selv laver deres eget personlige flag som man altid har med.
Det som Kopi skriver passer meget godt med det jeg mener. Jeg synes at folk skal begynde at bruge deres egne flag meget mere end bare når spillerne løber ind.
Jeg synes at folk selv burde lave deres flag fremfor "bare" at købe et, for så kan man selv sætte sit eget præg på flagene. Dem der så har lavet flag skal ikke bare nøjes med at tage dem med en eller to gange.
Flag, 2-pindsflag og bannere er alt sammen med til at krydre stemningen efter min mening.
Det jeg også mener er at det ikke kun er BWtifo som skal stå for at tage flag med hver gang. De må selvfølgelig gerne tage flag med, men det jeg tænker på er at folk selv laver deres eget personlige flag som man altid har med.
-
SchelleBoy
Giver jer helt ret i at folk bruger deres egne flag for lidt..
Da mig og en kammerat var oppe og se en Kamp hvor vi havde taget flag med og brugte dem. Står der tit nogen børne familier bagved og bliver mega sure over vi bruger flagene. Det dækker for deres udsyn. Så det ik fedt og bruge dem når det ender med man står og diskutere med dem bag ved. De kunne jo egentlig bare flytte sig et andet sted hen og se bold med deres børn istedet for og stå på midten af Nordea.
Kan man ik løse sådan et problem på en eller anden måde ??
HADER VFF!
Da mig og en kammerat var oppe og se en Kamp hvor vi havde taget flag med og brugte dem. Står der tit nogen børne familier bagved og bliver mega sure over vi bruger flagene. Det dækker for deres udsyn. Så det ik fedt og bruge dem når det ender med man står og diskutere med dem bag ved. De kunne jo egentlig bare flytte sig et andet sted hen og se bold med deres børn istedet for og stå på midten af Nordea.
Kan man ik løse sådan et problem på en eller anden måde ??
HADER VFF!
-
Dahl Nielsen
Thomasnoerum Skrev:
-------------------------------------------------------
> jeg mener at vi gør det når spillerne kommer ind
> på banen.
Jamen, det ville jo ikke være særlig smart, da det oftest helt eller delvist ville spolere tifoen.
På udebane ville vi kunne bruge dem næsten hver gang, men på hjemmebanen ville det i hvert fald ikke være særlig smart. Men at man tog dem op i løbet af kampene, og evt. hver gang spillerne løber ind til anden halvleg, ville nu ikke være så dumt endda
> jeg mener at vi gør det når spillerne kommer ind
> på banen.
Jamen, det ville jo ikke være særlig smart, da det oftest helt eller delvist ville spolere tifoen.
På udebane ville vi kunne bruge dem næsten hver gang, men på hjemmebanen ville det i hvert fald ikke være særlig smart. Men at man tog dem op i løbet af kampene, og evt. hver gang spillerne løber ind til anden halvleg, ville nu ikke være så dumt endda
-
Thomasnoerum
okay. jeg kan godt se at det ikke ville være så smart
at gøre når spillerne kom ind.
men det kunne faktigsk være fedt som en nummer to tifo.
at gøre når spillerne kom ind.
men det kunne faktigsk være fedt som en nummer to tifo.
-
GamleHoffmann64
Kopien skrev bla;
Jeg savner specielt den enkelte person går ind og laver deres personlige 2-pindsflag eller almindelige flag, det ser super fedt ud og er temmelig nemt at lave...
God idè, men hvad nu når du inviterer til BW-Tifo om søndagen, ja BW-Tifo kunne jo evt købe nogle pinde, stof og maling hjem, der var til salg, så kunne far og søn lave deres eget to-pinds flag, UDEN at være bundet op på tifo hver weekend. Det behøver jo ikke at koste alverden, og så gik den søndag i ulvens tegn. Så kunne alle os amatører ud i flagtegning jo få lidt inspiration/hjælp fra dem i BW-Tifo?
Kan det bruges Kenneth?
Jeg savner specielt den enkelte person går ind og laver deres personlige 2-pindsflag eller almindelige flag, det ser super fedt ud og er temmelig nemt at lave...
God idè, men hvad nu når du inviterer til BW-Tifo om søndagen, ja BW-Tifo kunne jo evt købe nogle pinde, stof og maling hjem, der var til salg, så kunne far og søn lave deres eget to-pinds flag, UDEN at være bundet op på tifo hver weekend. Det behøver jo ikke at koste alverden, og så gik den søndag i ulvens tegn. Så kunne alle os amatører ud i flagtegning jo få lidt inspiration/hjælp fra dem i BW-Tifo?
Kan det bruges Kenneth?
-
kopien
jo ideen er såmænd ganske god, har også været oppe at vende før og det er noget vi har taget op til overvejelse...
Dog kan jeg ikke helt forstå hvorfor man skal INVITERES til at lave noget, det jeg lidt savner er at folk selv tager initiativ til at lave et banner eller 2-pindsflag, der er heldigvis nogle få der har gjort det med en rimelig portion succes, og det er der jeg så utrolig gerne ville vi kom hen engang...
Nemlig at folk selv tog initiativ og gjorde noget et par stykker samlet eller hos sig selv...
Dog kan jeg ikke helt forstå hvorfor man skal INVITERES til at lave noget, det jeg lidt savner er at folk selv tager initiativ til at lave et banner eller 2-pindsflag, der er heldigvis nogle få der har gjort det med en rimelig portion succes, og det er der jeg så utrolig gerne ville vi kom hen engang...
Nemlig at folk selv tog initiativ og gjorde noget et par stykker samlet eller hos sig selv...
-
Altoriso
Tifosøndag
Idéen er jo specielt god, hvis det bliver en fælles koordineret indsats fra BW og FCM´s side
- Der indkøbes materiale til et fælles estimeret antal ( + lidt ekstra.. )
- Der annonceres om Tifo-søndag alle de steder der kan - Sted loungen eller en messehal
- Det koster en pris som indbefatter lidt mad og drikke ( en pris som bruges til at dække lidt af materialeudgifterne, men virker retfærdigt, da man nu får så meget ud af det: flag, banner samt lidt mad og drikke)
- der bliver samtidigt mulighed for at snakke tifo, BW og se et par af spillerne, Erik Rasmussen m.fl. lave deres flotte bannere
Det hele skal naturligvis opreklameres, da FCM ligger til at få deres bedste sæson nogensinde
Værsgo, så er det bare at sætte i gang
- Der indkøbes materiale til et fælles estimeret antal ( + lidt ekstra.. )
- Der annonceres om Tifo-søndag alle de steder der kan - Sted loungen eller en messehal
- Det koster en pris som indbefatter lidt mad og drikke ( en pris som bruges til at dække lidt af materialeudgifterne, men virker retfærdigt, da man nu får så meget ud af det: flag, banner samt lidt mad og drikke)
- der bliver samtidigt mulighed for at snakke tifo, BW og se et par af spillerne, Erik Rasmussen m.fl. lave deres flotte bannere
Det hele skal naturligvis opreklameres, da FCM ligger til at få deres bedste sæson nogensinde
Værsgo, så er det bare at sætte i gang
-
GamleHoffmann64
kopien Skrev:
> jo ideen er såmænd ganske god, har også været oppe
> at vende før og det er noget vi har taget op til
> overvejelse...
>
> Dog kan jeg ikke helt forstå hvorfor man skal
> INVITERES til at lave noget, det jeg lidt savner
> er at folk selv tager initiativ til at lave et
> banner eller 2-pindsflag, der er heldigvis nogle
> få der har gjort det med en rimelig portion
> succes, og det er der jeg så utrolig gerne ville
> vi kom hen engang...
>
> Nemlig at folk selv tog initiativ og gjorde noget
> et par stykker samlet eller hos sig selv...

> overvejelse...
>
> vi kom hen engang...
>
-
YahooSeeker [Bot]
GamleHoffmann64 Skrev:
> Må man svine VFF på 2-pindsflag?
Det er obligatorisk! I hvert fald til en Viborg kamp
> Må man svine VFF på 2-pindsflag?
Det er obligatorisk! I hvert fald til en Viborg kamp
-
Jannick
kopien Skrev:
> overvejelse...
Er der så blevet taget en beslutning?
> vi kom hen engang...
Nu skal du jo også huske, at det ikke er alle, der har plads til at male et banner på 1x4m hjemme i lejligheden, eller for den sags skyld har en symaskine stående.
BW-Tifo har midlerne til at give folk muligheden for at komme igang. Derfor kan jeg ikke forstå, hvorfor I ikke forsøger at påvirke folk. Det kunne jo være, at det smittede af på resten af tribunen, når folk ser, at andre er begyndt at komme med forskellige flag og bannere.
Desuden ville et arrangement i loungen måske give idéer til BW-Tifo, som ellers ikke ville komme frem. Om ikke andet ville BW-Tifo få muligheden for at præsentere sig uden, at folk skal forpligte sig til noget.
I sidste ende kan jeg ikke se, at BW-Tifo har noget at miste. Så det er da et forsøg værd.
Jannick
> overvejelse...
Er der så blevet taget en beslutning?
> vi kom hen engang...
Nu skal du jo også huske, at det ikke er alle, der har plads til at male et banner på 1x4m hjemme i lejligheden, eller for den sags skyld har en symaskine stående.
BW-Tifo har midlerne til at give folk muligheden for at komme igang. Derfor kan jeg ikke forstå, hvorfor I ikke forsøger at påvirke folk. Det kunne jo være, at det smittede af på resten af tribunen, når folk ser, at andre er begyndt at komme med forskellige flag og bannere.
Desuden ville et arrangement i loungen måske give idéer til BW-Tifo, som ellers ikke ville komme frem. Om ikke andet ville BW-Tifo få muligheden for at præsentere sig uden, at folk skal forpligte sig til noget.
I sidste ende kan jeg ikke se, at BW-Tifo har noget at miste. Så det er da et forsøg værd.
Jannick
-
bw152/michael
Kunne det ikke være noget for BWTIFO at bruge de næste par søndage til at folk kunne komme ud og lave deres eget flag, når folk så har gjort det ville mange nok blive og hjælpe til med andre ting som i mangler hjælp til.
Kunne det ikke være en mulighed eller skal der laves så meget at der ikke er tid til det andet?
Kunne det ikke være en mulighed eller skal der laves så meget at der ikke er tid til det andet?
-
Dahl Nielsen
bw152/michael Skrev:
> Kunne det ikke være noget for BWTIFO at bruge de
> næste par søndage til at folk kunne komme ud og
> lave deres eget flag, når folk så har gjort det
> ville mange nok blive og hjælpe til med andre ting
> som i mangler hjælp til.
> Kunne det ikke være en mulighed eller skal der
> laves så meget at der ikke er tid til det andet?
Ideen med en "lav dit eget flag/banner"-dag er god, men i øjeblikket kan vi i hvert fald ikke gøre det. Loungen flyder med diverse vi har gang i (kan jo ikke afsløre hvad), og generelt er den også stadig lidt smårodet, så derfor er det ikke muligt lige nu. Baren/køkkenet flyder også med en masse forskelligt...
Men måske senere..?
> Kunne det ikke være noget for BWTIFO at bruge de
> næste par søndage til at folk kunne komme ud og
> lave deres eget flag, når folk så har gjort det
> ville mange nok blive og hjælpe til med andre ting
> som i mangler hjælp til.
> Kunne det ikke være en mulighed eller skal der
> laves så meget at der ikke er tid til det andet?
Ideen med en "lav dit eget flag/banner"-dag er god, men i øjeblikket kan vi i hvert fald ikke gøre det. Loungen flyder med diverse vi har gang i (kan jo ikke afsløre hvad), og generelt er den også stadig lidt smårodet, så derfor er det ikke muligt lige nu. Baren/køkkenet flyder også med en masse forskelligt...
Men måske senere..?
-
Thomas Lund
Jeg mener at det er oplagt at lave sådan en dag. Dog er tidspunktet ikke det rette da hverken hjemmesiden eller Ulvegraven er velbesøgt på dette tidspunkt hvilket vil resultere i et meget begrænset besøgstal.
Men med den rette eksponering, information om arrangementet og forberedelse kunne det blive en succes, som måske kunne gentages. Måske første gang en lørdag i starten af forårssæsonen.
Lund
Men med den rette eksponering, information om arrangementet og forberedelse kunne det blive en succes, som måske kunne gentages. Måske første gang en lørdag i starten af forårssæsonen.
Lund
-
bw152/michael
Jeg synes det er en god idé at vente til i starten af forårssæsonen, hvis man så fastlagde en dag kunne der jo også blive reklameret meget for arrangementet ved de første hjemme- og udekampe
Jeg tror det ville være en succes, da mange nok ikke rigtigt gider til at gå i gang derhjemme og bare alene eller med nogle få kammerater. Tror der ville komme mange til sådan et arrangement.
Jeg tror det ville være en succes, da mange nok ikke rigtigt gider til at gå i gang derhjemme og bare alene eller med nogle få kammerater. Tror der ville komme mange til sådan et arrangement.
-
Leifcool
Jannick Skrev:
> Nu skal du jo også huske, at det ikke er alle, der
> har plads til at male et banner på 1x4m hjemme i
> lejligheden, eller for den sags skyld har en
> symaskine stående.
Alle har sq da 1x4 meter, det er bare at komme i gang.
Se evt. her hvordan det kan gøres.
http://www.farligefrank.dk/bannerproduktion.htm
> Nu skal du jo også huske, at det ikke er alle, der
> har plads til at male et banner på 1x4m hjemme i
> lejligheden, eller for den sags skyld har en
> symaskine stående.
Alle har sq da 1x4 meter, det er bare at komme i gang.
Se evt. her hvordan det kan gøres.
http://www.farligefrank.dk/bannerproduktion.htm