Ørgaard i Onside
-
YahooSeeker [Bot]
Ørgaard på viasatsport
Altså det ser ud til, at der opkøber klar til næsten hele vores startopstilling ( i hvert fald 8 af dem), bla. Auxerre, Anderlecht, Mainz 05, Bochum og Hannover 96 skulle være interesseret.
Ørgaard siger ligefrem, at det kan godt være de snyder os alle sammen ved at købe uden at sælge, men hvis de sælger, så har han allerede kikkerten indstillet på, hvem der skal hentes - og han lover ER at truppen ikke bliver svækket.
Jeg syntes det er vildt, at der allerede er bud efter vores 18-årig Salami, hvis det er tempoet vi sælger vores akademispiller med, så skal vi vist have bygget 10 mere(-;
Ørgaard siger ligefrem, at det kan godt være de snyder os alle sammen ved at købe uden at sælge, men hvis de sælger, så har han allerede kikkerten indstillet på, hvem der skal hentes - og han lover ER at truppen ikke bliver svækket.
Jeg syntes det er vildt, at der allerede er bud efter vores 18-årig Salami, hvis det er tempoet vi sælger vores akademispiller med, så skal vi vist have bygget 10 mere(-;
-
Altoriso
Re: Ørgaard i Onside
Danny Olsen har faktisk lidt svært ved at komme på holdet i Nordsjælland for tiden, så det kunne da godt tænkes at han gerne vil igennem "talent til stjerne" maskineriet i FCM
-
Altoriso
http://www.viasatsport.com/index.php?op ... temid=1250
Her kan man se dele af interviewet som jo ligger i tråd med Vision 2011
"Vi er ikke tvunget til at sælge, og vi kan godt finde penge til at købe," forklarer FC Midtjyllands sportsdirektør Jens Ørgaard til B.T"
"Jeg har flere folk i kikkerten, der er lige så gode som dem, vi har, og jeg kan garantere Erik, at vi har et ligeså godt hold til foråret, som vi har nu"
Her kan man se dele af interviewet som jo ligger i tråd med Vision 2011
"Vi er ikke tvunget til at sælge, og vi kan godt finde penge til at købe," forklarer FC Midtjyllands sportsdirektør Jens Ørgaard til B.T"
"Jeg har flere folk i kikkerten, der er lige så gode som dem, vi har, og jeg kan garantere Erik, at vi har et ligeså godt hold til foråret, som vi har nu"
-
B
Re: Ørgaard på viasatsport
Synes ingen af dem er forstærkninger hvis ikke der sælges en spiller, som vi også tidligere har diskutteret.
Danny er vel kun interessant hvis Dennis ryger, og Bergvold er interessant hvis Mikkel ryger.
Bergvold har primært spillet venstre kant i FCK, foretrækker dog selv at spille centralt som på U-landsholdet.
Danny spiller højre kant og er også brugt lidt som angriber, ved ikke om han kan bruges på den plads Mikkel spiller, men jeg ville foretrække Bergvold der.
Må dog indrømme at mit kendskab til ynglingeholdet ikke er stor nok til at kunne udelukke, at spillere derfra kan gå direkte ind på Dennis eller Mikkels plads. Det ville selvfølgelig være helt perfekt økonomisk set.
Danny er vel kun interessant hvis Dennis ryger, og Bergvold er interessant hvis Mikkel ryger.
Bergvold har primært spillet venstre kant i FCK, foretrækker dog selv at spille centralt som på U-landsholdet.
Danny spiller højre kant og er også brugt lidt som angriber, ved ikke om han kan bruges på den plads Mikkel spiller, men jeg ville foretrække Bergvold der.
Må dog indrømme at mit kendskab til ynglingeholdet ikke er stor nok til at kunne udelukke, at spillere derfra kan gå direkte ind på Dennis eller Mikkels plads. Det ville selvfølgelig være helt perfekt økonomisk set.
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg håber vi sælger Dennis Sørensen, da han er en af de " ældre spiller", så kan vi sætte Agbetu på højrekanten evt. prøve B. Collins. Hvis vi beholder Thyge, så har vi jo både en central og en højrekantsspiller - selvfølgelig helst central. Måske hvis Røll viser sig, at blive god så kan ham måske blive aktuel.
Så syntes jeg også, at vi kan sælge Kristian Bak, hvor vi kan sætte Troest og Reid ind central.
Thygesen syntes jeg først skal afsted, når denne sæson er slut, så vi kan bygge noget nyt op i pausen.
Hvis Simon Poulsen ryger, så er der sikkert også et par år mere i Klaus Madsen til at supplere Leon Jessen.
Femi og Salami må altså vente lidt endnu for dem ved jeg ikke, hvem kan gå ind og erstatte.
Så syntes jeg også, at vi kan sælge Kristian Bak, hvor vi kan sætte Troest og Reid ind central.
Thygesen syntes jeg først skal afsted, når denne sæson er slut, så vi kan bygge noget nyt op i pausen.
Hvis Simon Poulsen ryger, så er der sikkert også et par år mere i Klaus Madsen til at supplere Leon Jessen.
Femi og Salami må altså vente lidt endnu for dem ved jeg ikke, hvem kan gå ind og erstatte.
-
Mose
Vi skal ikke kaste flere mil. efter Danny Olsen.
Hvis han er så god, hvorfor starter han så ikke inde hver gang?
Kan vi bytte ham med Traore lyder det mere rimeligt.
Hvis han er så god, hvorfor starter han så ikke inde hver gang?
Kan vi bytte ham med Traore lyder det mere rimeligt.
-
YahooSeeker [Bot]
Mose Skrev:
-------------------------------------------------------
> Vi skal ikke kaste flere mil. efter Danny Olsen.
>
> Hvis han er så god, hvorfor starter han så ikke
> inde hver gang?
>
> Kan vi bytte ham med Traore lyder det mere
> rimeligt.
Ja, og så kan de sende Morten Nordstrand samme vej til gengæld for at får Røll(o;
> Vi skal ikke kaste flere mil. efter Danny Olsen.
>
> Hvis han er så god, hvorfor starter han så ikke
> inde hver gang?
>
> Kan vi bytte ham med Traore lyder det mere
> rimeligt.
Ja, og så kan de sende Morten Nordstrand samme vej til gengæld for at får Røll(o;
-
kenny
hvorfor er det vildt? alle kan jo se hans kæmpe talent...udenlanske klubber vil også gerne hente helt unge spillere dels pga prisen.....men jeg håber ikke de sælger ham nu,når man tænker på vi kun får 45% af salgssummen
-
YahooSeeker [Bot]
kenny Skrev:
> hvorfor er det vildt? alle kan jo se hans kæmpe
> talent...udenlanske klubber vil også gerne hente
> helt unge spillere dels pga prisen.....men jeg
> håber ikke de sælger ham nu,når man tænker på vi
> kun får 45% af salgssummen
Jeg syntes, bare det er vildt, at en spiller på 18 år på mindre end en ½ sæson imponere i en sådan grad, at udenlandske opkøber allerede står klar. Men ok det er jo ikke første gang i denne sæson, at udlandet har været ude efter vores helt unge spiller fx Lille ( tror jeg det var) fra Frankrig.
Jeg mindes mest ellers interessen har være for vores noge ældre spiller fx Ambrocius, Allan Bak og Skoubo - ok, jeg skal nok bare til at vend mig til, at vores akademi er så velfungerende, så der kommmer langt flere slag og udlejninger af så unge ( og yngre) spiller
> hvorfor er det vildt? alle kan jo se hans kæmpe
> talent...udenlanske klubber vil også gerne hente
> helt unge spillere dels pga prisen.....men jeg
> håber ikke de sælger ham nu,når man tænker på vi
> kun får 45% af salgssummen
Jeg syntes, bare det er vildt, at en spiller på 18 år på mindre end en ½ sæson imponere i en sådan grad, at udenlandske opkøber allerede står klar. Men ok det er jo ikke første gang i denne sæson, at udlandet har været ude efter vores helt unge spiller fx Lille ( tror jeg det var) fra Frankrig.
Jeg mindes mest ellers interessen har være for vores noge ældre spiller fx Ambrocius, Allan Bak og Skoubo - ok, jeg skal nok bare til at vend mig til, at vores akademi er så velfungerende, så der kommmer langt flere slag og udlejninger af så unge ( og yngre) spiller
-
mick
Hvis man har lidt indsigt i fodbold,ved man også at bergvold ville være en kæmpe forstærkning. Ikke bare på bagggrund af igår,men igennem en årrække har han været et af danmarks største talenter og han har VIRKELIG kæmpe potentiale. Hans teknik er blændende og især hans venstre ben falder i øjnene. Jeg vil vove at sige at hvis han havde spillet i en anden dansk SAS liga klub,ville han være en kæmpe profil i ligaen lige nu.
-
Kent
Brian Skrev:
> Hva´ for noget med at vi kun får 45% af
> salgssummen?????
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,36245
> Hva´ for noget med at vi kun får 45% af
> salgssummen?????
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,36245
-
Claus J
topscore Skrev:
> Jeg håber vi sælger Dennis Sørensen, da han er en
> af de " ældre spiller", så kan vi sætte Agbetu på
> højrekanten evt. prøve B. Collins. Hvis vi
> beholder Thyge, så har vi jo både en central og en
> højrekantsspiller - selvfølgelig helst central.
> Måske hvis Røll viser sig, at blive god så kan ham
> måske blive aktuel.
Cristian Olsen udtaler i ulvehylet at han faktisk spillede højrekant i Middelfart, så lad os da bare prøve ham der. Jeg er ligeglad med fra hvilken plads han scorer målene fra!
> Så syntes jeg også, at vi kan sælge Kristian Bak,
> hvor vi kan sætte Troest og Reid ind central.
Måske lidt tideligt med så unge spillere på midten. Traore kunne være en mulighed sammen med Troest.
> Thygesen syntes jeg først skal afsted, når denne
> sæson er slut, så vi kan bygge noget nyt op i
> pausen.
>
> Hvis Simon Poulsen ryger, så er der sikkert også
> et par år mere i Klaus Madsen til at supplere Leon
> Jessen.
>
> Femi og Salami må altså vente lidt endnu for dem
> ved jeg ikke, hvem kan gå ind og erstatte.
Traore og Jesper Mikkelsen kan begge afløse den ene af dem.
> Jeg håber vi sælger Dennis Sørensen, da han er en
> af de " ældre spiller", så kan vi sætte Agbetu på
> højrekanten evt. prøve B. Collins. Hvis vi
> beholder Thyge, så har vi jo både en central og en
> højrekantsspiller - selvfølgelig helst central.
> Måske hvis Røll viser sig, at blive god så kan ham
> måske blive aktuel.
Cristian Olsen udtaler i ulvehylet at han faktisk spillede højrekant i Middelfart, så lad os da bare prøve ham der. Jeg er ligeglad med fra hvilken plads han scorer målene fra!
> Så syntes jeg også, at vi kan sælge Kristian Bak,
> hvor vi kan sætte Troest og Reid ind central.
Måske lidt tideligt med så unge spillere på midten. Traore kunne være en mulighed sammen med Troest.
> Thygesen syntes jeg først skal afsted, når denne
> sæson er slut, så vi kan bygge noget nyt op i
> pausen.
>
> Hvis Simon Poulsen ryger, så er der sikkert også
> et par år mere i Klaus Madsen til at supplere Leon
> Jessen.
>
> Femi og Salami må altså vente lidt endnu for dem
> ved jeg ikke, hvem kan gå ind og erstatte.
Traore og Jesper Mikkelsen kan begge afløse den ene af dem.