Zidan solgt... Nu officielt
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Zidan solgt... hvad får vi egentligt?
FCM får et sted mellem 12 og 16 mio.. Det har været fremme i div. aviser dengang han blev lejet ud..
-
Fc-Arne
Re: Zidan solgt - fan'fucking'tastisk
Hmm...I følge Claus Elgaard og tv2 sporten fik FCM 25 millioner kr. for ham..det stemmer ikke helt overens.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: 25 milloner
Tv 2 siger at Werder Bremen gav 25 millioner for Mohammed Zidan!
-
MikeBruski
FCM underskud?
800.000 var beløbet der var fremme i medierne da Zidan blev lejet.. det var penge som Bremen ville betale for at leje Zidan, og det halve års løn som FCM har sparet på Zidan
3 millioner er det Bremen har købt ham for...
det er de oplysninger jeg har. om de 800.000 stadigtvæk holder da han allerede har underskrevet i stedet for at vente til 1 juli, aner jeg ikke.
ligemeget hvordan man regner og lægger sammen, så er en ting klart, det er den største handel i FCM's historie, og det er jeg sikker på at man vil føle snart, i form af nyere faciliceter eller spiller indkøb.
men, hvormeget var det nu underkudet i FCM var på? 10 eller 7 mill?
3 millioner er det Bremen har købt ham for...
det er de oplysninger jeg har. om de 800.000 stadigtvæk holder da han allerede har underskrevet i stedet for at vente til 1 juli, aner jeg ikke.
ligemeget hvordan man regner og lægger sammen, så er en ting klart, det er den største handel i FCM's historie, og det er jeg sikker på at man vil føle snart, i form af nyere faciliceter eller spiller indkøb.
men, hvormeget var det nu underkudet i FCM var på? 10 eller 7 mill?
-
Per E.
Re: FCM underskud?
MikeBruski skrev:
-------------------------------------------------------
>
> men, hvormeget var det nu underkudet i FCM var på?
> 10 eller 7 mill?
Det er kun ledelsen der ved det endnu. Du bliver nødt til at vente indtil regnskabet bliver offentliggjort op til generalforsamling midt i april.
vi har tidligere skrevet på ulvegraven et sted mellem 7 og 10 mio. kr.
Per E.
bw # 29
-------------------------------------------------------
>
> men, hvormeget var det nu underkudet i FCM var på?
> 10 eller 7 mill?
Det er kun ledelsen der ved det endnu. Du bliver nødt til at vente indtil regnskabet bliver offentliggjort op til generalforsamling midt i april.
vi har tidligere skrevet på ulvegraven et sted mellem 7 og 10 mio. kr.
Per E.
bw # 29