Kanon flot spillet af FCM(--:

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Clemme

Re: Charlton

Indlæg af Clemme »

Efter hvad vi kunne opsnappe af manden i Charlton jakken, Så var han kommet for at se på blandt andet Mikkel thygesen. Om der så er noget der fører til noget, men en bytte handel med en ny målmand ville ikke være verdens dårligste.

Clemme #2166

Xort

Skal vi så snakke fans nu?

Indlæg af Xort »

Nu har jeg desværre ikke været på stadionet siden vi spillede mod brøndby først på sæssonen.. og var derfor spændt på at høre hvordan det var der ude...
Må starte med at sige at det er længe siden jeg har følt så godt en stemning... og ja selvfølgelig hjælper de 2 hurtige mål meget på det hele.. men selv efter udligningen var stemningen god... selv uden capo'er blev der råb og sunget højt det meste af tiden.. dog var jeg endnu engang skuffet over at folk kommer så sent ud fra fanloungen...

Jeg bed mærke i at sangene næsten altid sluttede når trommespilleren stoppede... måske det er det vi skal arbejde med.. at kunne synge videre uden ham... (intet negativt til ham om det)

Peter Ross

Re: Skal vi så snakke fans nu?

Indlæg af Peter Ross »

Det kan jeg overhovedet ikke erklære mig enig i.

Midt i 1. halvleg var der en periode på 5-8 minutter, hvor der overhovedet ikke blev sunget, og det er sgu ikke acceptabelt.

Jeg synes det var direkte pinligt, så få folk der sang med. Kun sporadisk kunne folk få hænderne op af lommen, og når det skete, var det kun i meget kort tid, inden de igen skulle varmes.
Men det er bestemt ikke kun i går det var for ringe af folk, også i søndags mod Randers var stemningen dernede, hvor den knap kan blive ringere. Hvad er grunden til, at folk ikke synger med mere ? Er det for koldt ? Er de nye sange for dårlige ? Er spillet for dårligt ? (Burde absolut IKKE være problemet. Man skal yde for at nyde !)

Peter Ross

Besvar