Det er et amatørteater af værste skuffe, det vi ser i Viborg i disse dage. Efter de i sidste sæson opnåede den bedste placering nogensinde, så har de ikke formået at få dette udnyttet til noget positivt i klubben. Tværtimod er sidste sæsons succes blevet en katalysator for interne magtkampe og inkompetence.
Jeg ved ikke helt hvad det er, der er gået galt, men måske har man troet at det var let at tiltrække spillere, når man havde haft en god sæson, og derfor ikke gjort det nødvendige hårde arbejde. Reelt set har klubben vel kun mistet 2 spillere fra start-eleveren, og de er sådan set erstattet. Hvis man så bare havde haft en smule talentarbejde, havde man haft unge kræfter, der kunne fylde truppen op. Men der er nok gået intern magtkamp i den, hvor Flemming og Ove har været oppe at tottes - og dermed endte med at trække hinanden med ned i faldet.
Det er sådanne forhold der gør, at Viborg ikke kan blive en reel magtfaktor. Det ledelsesmæssige er simpelthen ikke godt nok. Hvis man sammenligner med OB, så var Riochs udfald stort set magen til Oves, men der er der åbenbart mere styr på de interne linier (den samlede sejr over Hibs hjalp nok også på det).
Kent
Uro i viborg.
-
Vinding
Re: Ove og Flemming fyret
Hvor er det bare sjovt, nu man ikke kan klare VFF.
Håber at de går helt i sænk over det her.
Mon ikke at man skal spille på Horsens i næste runde.
Vinding
Håber at de går helt i sænk over det her.
Mon ikke at man skal spille på Horsens i næste runde.
Vinding
-
Klauzito
Re: Ove og Flemming fyret
Det mener alle i og omkring VVF vist, han har efter sigende været på trapperne til en fyreseddel længe.
Jeg er egentlig mere overrasket over at Morten Jensen ikke også ryger, men ledelsen i VFF må jo værdsætte en svag mand som chef
Jeg er egentlig mere overrasket over at Morten Jensen ikke også ryger, men ledelsen i VFF må jo værdsætte en svag mand som chef
-
YahooSeeker [Bot]
Morten Jensen
Klauzito skrev:
-------------------------------------------------------
> > Jeg er egentlig mere overrasket over at Morten
> Jensen ikke også ryger, men ledelsen i VFF må jo
> værdsætte en svag mand som chef
Hvad får dig til at sige han er svag?
Jeg har da indtrykket af at det gennem det sidste år har været Morten Jensen der har været manden der har drevet klubben fremad.
> > Jeg er egentlig mere overrasket over at Morten
> Jensen ikke også ryger, men ledelsen i VFF må jo
> værdsætte en svag mand som chef
Hvad får dig til at sige han er svag?
Jeg har da indtrykket af at det gennem det sidste år har været Morten Jensen der har været manden der har drevet klubben fremad.
-
Martin
Re: Morten Jensen
Hekler skrev:
> Klauzito skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > > Jeg er egentlig mere overrasket over at
> Morten
> > Jensen ikke også ryger, men ledelsen i VFF må
> jo
> > værdsætte en svag mand som chef
>
> Hvad får dig til at sige han er svag?
> Jeg har da indtrykket af at det gennem det sidste
> år har været Morten Jensen der har været manden
> der har drevet klubben fremad.
>
>
>
>
> "Hvad fremtiden angår, er det din opgave ikke at
> forudse den, men at gøre den mulig." - Antoine de
> Saint-Exupéry.
Jeg synes bestemt også det ville være en fatal brøler for VFF, hvis de skilte sig af med Morten, han har fået virksomheden på ret køl igen, og VFF er jo faktisk en overskudsvirksomhed, med en ganske fin økonomi, og samtidig har de fået fornuftige tilførsler af spillere igennem Mortens tid...
Ove ser jeg ikke som noget tab, javel han har skabt nogle resultater, men udviklingsmæssigt, så ser det jo ikke specielt god ud for dem...
Flemming: har vel ikke gjort sit arbejde grundigt nok, så det er vel bare det..
Jeg anser Flemming som den der skulle tage noget af arbejdspresset fra Morten, men det har han bare ikke kunnet, at han så også skulle overtagé noget fra Ove, som alligevel holder snart er vel også ganske naturligt...
> Klauzito skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > > Jeg er egentlig mere overrasket over at
> Morten
> > Jensen ikke også ryger, men ledelsen i VFF må
> jo
> > værdsætte en svag mand som chef
>
> Hvad får dig til at sige han er svag?
> Jeg har da indtrykket af at det gennem det sidste
> år har været Morten Jensen der har været manden
> der har drevet klubben fremad.
>
>
>
>
> "Hvad fremtiden angår, er det din opgave ikke at
> forudse den, men at gøre den mulig." - Antoine de
> Saint-Exupéry.
Jeg synes bestemt også det ville være en fatal brøler for VFF, hvis de skilte sig af med Morten, han har fået virksomheden på ret køl igen, og VFF er jo faktisk en overskudsvirksomhed, med en ganske fin økonomi, og samtidig har de fået fornuftige tilførsler af spillere igennem Mortens tid...
Ove ser jeg ikke som noget tab, javel han har skabt nogle resultater, men udviklingsmæssigt, så ser det jo ikke specielt god ud for dem...
Flemming: har vel ikke gjort sit arbejde grundigt nok, så det er vel bare det..
Jeg anser Flemming som den der skulle tage noget af arbejdspresset fra Morten, men det har han bare ikke kunnet, at han så også skulle overtagé noget fra Ove, som alligevel holder snart er vel også ganske naturligt...