Daugaard forhandler med OB.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kasper_Nielsen

Re: Daugaard forhandler med OB.

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Ah det er fandme noget lort, hvis vi både mister Daugaard og Bak. Så er vores forsvar da helt smadret.

Kent

Indlæg af Kent »

Rolig nu. Det kunne tænkes at de bare var ude at se på lidt bold. Desuden så kender de jo fx Kim Olsen.

HauG

Indlæg af HauG »

Kan godt være OB (rioch) melder ud at de vil være med helt oppe hvor BIF og FCK er, men jeg tror aldrig at Bak vil skifte til OB... Hvorfor skulle han det... Trup mæssigt mener jeg FCM mindst macher OB (som efter min mening har en rimelig smal trup). Hvis Bak skifter til andre indlandske klubber, bliver det til en af de to store... Måske han for tiden er en mand BIF kunne bruge efter som Nielsen render ind i masser af skader og trond andersen vel kun "ser" fodbold....

Men der er kun én 32 og håber det bliver til udlandet når han engang skal skydes af...

Pacman

Indlæg af Pacman »

HauG skrev:
-------------------------------------------------------
Trup mæssigt mener jeg FCM mindst macher OB (som efter min mening har en rimelig
smal trup).

17 point mindre er ikke i nærheden af at matche OB. Hvis Trupperne mindst er lige gode, må man håbe at der er nogle med ansvar der bliver fyret. For det er ikke godt nok. Sangen om alle diverse skader kan vel ikke bruges når OB har en endnu smallere trup.

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Normalt er jeg ikke typen som piver over skader mm. Og jeg skulle da også mene, at vi er godt dækket ind til de værste skadesscenarier.

Men du skal tænke på, at vi i efterårsdelen af sæsonen faktisk gennemsnitlig havde mellem 9-12 skader pr. kamp. Og dette er jo direkte voldsomt.

Det resulterede i, at vi fra kamp til kamp stillede med vidt forskellige kæder, således at spillerne aldrig blev spillet helt sammen. Der taler jeg f.eks. om bagkæden, som stort set ikke var den samme i to kampe i træk i efterårssæsonen. Det gav en masse mål i vores ende.

A.MiCCelSen

Indlæg af A.MiCCelSen »

Der var flere fcm-spillere tilstede under OB kampen, så tror ikke man skal lægge så meget i det.

sakset fra OB-debatforum

Mike

Indlæg af Mike »

Herfra skal lyde et stort tak til Daugaard for hans kæmpe insats. Ikke mindst her i foråret hvor han har taget ansvar og gået forest hver gang. Held og lykke fremover!!

Lyrsholt

Indlæg af Lyrsholt »

det lød nærmest som en nekrolog - ér han gledet ud af hænderne på FCM, eller er det omvendt psykologi ?

Mike

Indlæg af Mike »

Hmm, ja det er jo lige det.....

Besvar