Tag en kiks
-
Martin
Re: Tag en kiks
Denis Egebæk skrev:
-------------------------------------------------------
> Martin skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hvad med Madsen - alle de ofside der var på
> ham...
> > ??? Tvivl skal gå til angrebet ikke
> forsvaret, det
> > kan man ikke sige...
>
> Vil jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke har set
> kampen
>
> > All... tager den jo med hånden, det er der
> ingen
> > tvivl om..
>
> Jo, det er der jo åbenlyst stor tvivl om. Jeg
> mener IKKE han tager den med hånden, men derimod
> med skulderen i stil med Kim Vilfort i EM finalen
> i 1992. Det mål var der vist ikke ret mange
> danskere der gerne så annulleret.
>
> > Sådan som jeg ser det straffe, jamen så er
> bolden
> > jo væk, derved ingen straffe ren
> sammenstød..
>
> Netop bolden er væk, og AR hopper dermed direkte
> ind i Santos. Det er ikke et hændeligt sammenstød
> når man hopper en halv meter op i luften og rammer
> ind i ryggen på en modstander. Desuden erkendte AR
> jo bagefter at der var klart straffespark, så
> måske er der noget om snakken?
>
> > Den sidste kunne måske forsvares, men
> dommeren
> > skulle jø nødig vise for tydeligt, at han
> var
> > købt... Så kunne der også dømmes et pr.
> gange...
>
> Hvis det er det ikke dømte straffespark til
> Silberbauer du hentyder til, så mener jeg det er
> en underdrivelse at sige at den måske kan
> forsvares. Der var tydeligt straffespark.
>
> > Hangeland skulle ihvertifald også været
> direkte i
> > bad, jeg væmmes ved at se sådan noget....
> > Men rart for FCK at få en sejr, de er jo ved
> at
> > være vant til, at de ikke selv gør sig
> fortjent
> > til det...
>
> Jep, det er en sammensværgelse. Alle er imod os,
> og det er meget synd for os. Og det hænger slet
> ikke sammen med vores mangel på evner at vi er
> placeret der hvor vi er. Det er ene og alene
> dommernes skyld!
>
>
Hele kampen igennem er dommeren på nakken af os, dette var så de noget tvivlsomme domme vi snakker om, jeg har set situationen i tv flere gange, hvor Anders efter sigende begår straffe, jeg vil bare sige, at jeg ikke tror på, at det var dømp, hvis det havde været i parken ????
Sammensværgelse ved jeg ikke, men nu har vi da efterhånden tabt nogle point her i foråret på underlige kendelser, f. eks imod Horsens... osv.. Det ærger selvfølgelig, og når man føler sig ramt, kan det da godt være man går over stregen... Men Hr. Kragh var havde ingen lige linier, der skal lægges en klar linie hele vejen igennem, hvis man vil dømme de tvivlsomme situationer, hvilket vi ikke fik en eneste gang...
Jeg tror på, at han var købt igår, om du så siger det var en sammensværgelse ved jeg ikke, men jeg er overbevidst om, at han ikke havde rent mel i posen...
Håber denne Skive knægt bliver fyret fra suppen som dommer, han er en skændel for dommerstandarten herhjemme...
> Martin skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hvad med Madsen - alle de ofside der var på
> ham...
> > ??? Tvivl skal gå til angrebet ikke
> forsvaret, det
> > kan man ikke sige...
>
> Vil jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke har set
> kampen
>
> > All... tager den jo med hånden, det er der
> ingen
> > tvivl om..
>
> Jo, det er der jo åbenlyst stor tvivl om. Jeg
> mener IKKE han tager den med hånden, men derimod
> med skulderen i stil med Kim Vilfort i EM finalen
> i 1992. Det mål var der vist ikke ret mange
> danskere der gerne så annulleret.
>
> > Sådan som jeg ser det straffe, jamen så er
> bolden
> > jo væk, derved ingen straffe ren
> sammenstød..
>
> Netop bolden er væk, og AR hopper dermed direkte
> ind i Santos. Det er ikke et hændeligt sammenstød
> når man hopper en halv meter op i luften og rammer
> ind i ryggen på en modstander. Desuden erkendte AR
> jo bagefter at der var klart straffespark, så
> måske er der noget om snakken?
>
> > Den sidste kunne måske forsvares, men
> dommeren
> > skulle jø nødig vise for tydeligt, at han
> var
> > købt... Så kunne der også dømmes et pr.
> gange...
>
> Hvis det er det ikke dømte straffespark til
> Silberbauer du hentyder til, så mener jeg det er
> en underdrivelse at sige at den måske kan
> forsvares. Der var tydeligt straffespark.
>
> > Hangeland skulle ihvertifald også været
> direkte i
> > bad, jeg væmmes ved at se sådan noget....
> > Men rart for FCK at få en sejr, de er jo ved
> at
> > være vant til, at de ikke selv gør sig
> fortjent
> > til det...
>
> Jep, det er en sammensværgelse. Alle er imod os,
> og det er meget synd for os. Og det hænger slet
> ikke sammen med vores mangel på evner at vi er
> placeret der hvor vi er. Det er ene og alene
> dommernes skyld!
>
>
Hele kampen igennem er dommeren på nakken af os, dette var så de noget tvivlsomme domme vi snakker om, jeg har set situationen i tv flere gange, hvor Anders efter sigende begår straffe, jeg vil bare sige, at jeg ikke tror på, at det var dømp, hvis det havde været i parken ????
Sammensværgelse ved jeg ikke, men nu har vi da efterhånden tabt nogle point her i foråret på underlige kendelser, f. eks imod Horsens... osv.. Det ærger selvfølgelig, og når man føler sig ramt, kan det da godt være man går over stregen... Men Hr. Kragh var havde ingen lige linier, der skal lægges en klar linie hele vejen igennem, hvis man vil dømme de tvivlsomme situationer, hvilket vi ikke fik en eneste gang...
Jeg tror på, at han var købt igår, om du så siger det var en sammensværgelse ved jeg ikke, men jeg er overbevidst om, at han ikke havde rent mel i posen...
Håber denne Skive knægt bliver fyret fra suppen som dommer, han er en skændel for dommerstandarten herhjemme...
-
Tom
Kom nu ind i kampen.
Dommeren er ung og laver en del fejl - det gør alle dommere og man skal´dommer naturligvis vænne sig til tempoet i SAS ligaen.
Det er da morsomt som i giver skylden på alle andre end jeres spillere...
Hvorfor er der ingen der har kommenteret at Erik Rasmussen forhindrede et hurtigt indkast til FCK? Fair play ?
Så kan man læse at jeres sportsdirektør er sur på dommeren - han er ubetinget et kæmpe tudefjæs... hvem husker ikke hans svada mod Fisker efter pokalfinalen som i også tabte...
Han må lære at ikke alt går hans vej - sådan er det og det nytter ikke at give en ung dommer skylden ...
Dommeren er ung og laver en del fejl - det gør alle dommere og man skal´dommer naturligvis vænne sig til tempoet i SAS ligaen.
Det er da morsomt som i giver skylden på alle andre end jeres spillere...
Hvorfor er der ingen der har kommenteret at Erik Rasmussen forhindrede et hurtigt indkast til FCK? Fair play ?
Så kan man læse at jeres sportsdirektør er sur på dommeren - han er ubetinget et kæmpe tudefjæs... hvem husker ikke hans svada mod Fisker efter pokalfinalen som i også tabte...
Han må lære at ikke alt går hans vej - sådan er det og det nytter ikke at give en ung dommer skylden ...
-
Tom
Til Bruno.....
Hvis jeg var dig ville jeg holde lidt igen med at beskylde dommeren for bestikkelse.... det kan faktisk give hæfte i op til 9 måneder,,,
-
Kasper_Nielsen
Man kan ikke bruge hangelands højde som undskyldning for albuen i hovedet på Agbetu.
Det var tydeligt, at han slog ham bevist i hovedet, efter at bolden var sparket væk. Det ses i øvrigt tit hos FCK
Jeg kan huske sidste gang vi spillede på SAS arena i ligaen mod FCK, hvor Linderoth 3 gange i kampen bevidst slog pimpong i hovedet, hvor bolden slet ikke var i nærheden.
Lær dog hvad fair play betyder.
Det var tydeligt, at han slog ham bevist i hovedet, efter at bolden var sparket væk. Det ses i øvrigt tit hos FCK
Jeg kan huske sidste gang vi spillede på SAS arena i ligaen mod FCK, hvor Linderoth 3 gange i kampen bevidst slog pimpong i hovedet, hvor bolden slet ikke var i nærheden.
Lær dog hvad fair play betyder.
-
Kasper_Nielsen
Synes også lige jeg vil nævne over for jer Jyde-FCKer og den brøkdel KBH-FCKer der er, at Jens Ørgaards udmeldinger i pressen er noget mere moderate end jeres elskede Jens Christian Holmstrøm, som jeg mener har sparket en kameramand i sverige?
Ligeledes har han for åben skærm udtalt sig ekstremt dårlig om en nyansat træner (Ståle).
Så finder jeg det også lidt ironisk, at i kalder os tudefjæse omkring dommeren, når i selv for ikke ret lang tid siden, lavede en tifo med en avisartikel omkring en dommer, som i følte jer snydt af.
Efter kampen så man også Don Ø stå og skabe sig over dommerpræstationen.
Jeg synes da, at den måde vi har vist vores frustration på er vand i forhold til jeres piveri.
Kast aldrig med sten, når man selv bor i et glashus.
Ligeledes har han for åben skærm udtalt sig ekstremt dårlig om en nyansat træner (Ståle).
Så finder jeg det også lidt ironisk, at i kalder os tudefjæse omkring dommeren, når i selv for ikke ret lang tid siden, lavede en tifo med en avisartikel omkring en dommer, som i følte jer snydt af.
Efter kampen så man også Don Ø stå og skabe sig over dommerpræstationen.
Jeg synes da, at den måde vi har vist vores frustration på er vand i forhold til jeres piveri.
Kast aldrig med sten, når man selv bor i et glashus.
-
Den Sønderjydske Københavner
ikke noget - ligesom at du i tv kan se hvad der sker. Dommeren har et split sekund til at afgøre hvad der skal dømmes.
-
Denis Egebæk
Damsgaard skrev:
> Det var så det første indlæg jeg svarede på.
>
Jeg skriver at JØ (igen) har udtalt sig pinligt i pressen, og du skriver at der var klokkeklart straffespark. Hvor er sammenhængen?
> Men hvis JØ er pinlig, hvad kalder du så JCH?
Hvis du med JCH men Niels-Christian Holmstrøm, kan jeg kun give dig ret i at han ofte også er pinlig at høre på. Men det har intet med denne sag at gøre.
At NCH ofte er pinlig og arrogant at høre på undskylder da ikke at JØ går ud og tuder i pressen.
> Det var så det første indlæg jeg svarede på.
>
Jeg skriver at JØ (igen) har udtalt sig pinligt i pressen, og du skriver at der var klokkeklart straffespark. Hvor er sammenhængen?
> Men hvis JØ er pinlig, hvad kalder du så JCH?
Hvis du med JCH men Niels-Christian Holmstrøm, kan jeg kun give dig ret i at han ofte også er pinlig at høre på. Men det har intet med denne sag at gøre.
At NCH ofte er pinlig og arrogant at høre på undskylder da ikke at JØ går ud og tuder i pressen.
-
Denis Egebæk
B skrev:
> Er egentlig ligeglad med at dommeren forærer jer
> sejren, vi kan ikke bruge pointene til noget. Men
> når Københavnere og wannabe Københavnere dukker op
> her på siden for at håne, kan jeg da ikke andet
> end at sende en venlig hilsen til
> Messias......træls når man kommer udenfor den
> lille andedam, hvor Don Ø ikke længere er øverste
> instans.
Hallo!!!!
Jeg er IKKE FCK´er. Jeg er fuldgyldigt medlem af BW og har været det siden starten!
> Er egentlig ligeglad med at dommeren forærer jer
> sejren, vi kan ikke bruge pointene til noget. Men
> når Københavnere og wannabe Københavnere dukker op
> her på siden for at håne, kan jeg da ikke andet
> end at sende en venlig hilsen til
> Messias......træls når man kommer udenfor den
> lille andedam, hvor Don Ø ikke længere er øverste
> instans.
Hallo!!!!
Jeg er IKKE FCK´er. Jeg er fuldgyldigt medlem af BW og har været det siden starten!
-
Denis Egebæk
Hallo!!!!
Jeg er IKKE FCK´er. Jeg er fuldgyldigt medlem af BW og har været det siden starten
Jeg er IKKE FCK´er. Jeg er fuldgyldigt medlem af BW og har været det siden starten
-
fadlaa
Du skrev at du var fuldgyldig medlem af BW. og når jeg hører begrebet fuldgyldigt bliver brugt tænker jeg altid på rockerne. Deraf min lille joke med ulverygmærket. sorry hvis det var lidt indforstået
-
RRathe
Nu må folk sku da tage sig sammen.
den eneste situation der kan diskuteres er fck's første mål, men på onsides slow billeder kan man se at den rammer skulderen.
Alt andet er en stor gang tuderi.
FCK havde scoret de mål alligevel.
den eneste situation der kan diskuteres er fck's første mål, men på onsides slow billeder kan man se at den rammer skulderen.
Alt andet er en stor gang tuderi.
FCK havde scoret de mål alligevel.
-
Glen
Med hensyn til Messias - var det vist ikke kun FCK der ment han var en dårlig dommer:
UEFA erkender fejl i Messias-sag
15. feb. 2006 17.56 Int. fodbold
Det europæiske fodboldforbund erkender fejl i sagen om dommeren Matthew Messias, der dømte FC Københavns famøse UEFA Cup-kamp i efteråret mod Hamburger SV.
UEFA kritiserer i en fire sider lang rapport både eget dommerudvalg og det engelske fodboldforbund, der glemte at informere UEFA om, at dommeren Matthew Messias ikke længere dømte i Premier League.
Messias er ikke længere at finde på UEFA-listen over topdommere, og kommer derfor ikke mere til at dømme på højeste niveau.
Hvis i mener at dommeren igår var korrupt og uden kompetence til at dømme i superligaen må FCM som klub jo ingive en klage. Det skal dog nævnes at dommeren igår i onside fik karakteren 7 ligesom dommeren i AAB-VVF, samt en mere jeg ikke kan huskee.
UEFA erkender fejl i Messias-sag
15. feb. 2006 17.56 Int. fodbold
Det europæiske fodboldforbund erkender fejl i sagen om dommeren Matthew Messias, der dømte FC Københavns famøse UEFA Cup-kamp i efteråret mod Hamburger SV.
UEFA kritiserer i en fire sider lang rapport både eget dommerudvalg og det engelske fodboldforbund, der glemte at informere UEFA om, at dommeren Matthew Messias ikke længere dømte i Premier League.
Messias er ikke længere at finde på UEFA-listen over topdommere, og kommer derfor ikke mere til at dømme på højeste niveau.
Hvis i mener at dommeren igår var korrupt og uden kompetence til at dømme i superligaen må FCM som klub jo ingive en klage. Det skal dog nævnes at dommeren igår i onside fik karakteren 7 ligesom dommeren i AAB-VVF, samt en mere jeg ikke kan huskee.