Nogen må sku ha set noget!
-
Krankos
Re: Nogen må sku ha set noget!
Kan ikke passe det kan være nødvendigt at skulle gøre sådan... De folk der kaster med øl skulle ganske enkelt forvises, længere er den ikke...
Krankos
Krankos
-
Chap - FCM4EVER
Udover at man fik tyret 10 øl i hovedet og nakken, lagde jeg også mærke til at der på et tidspunkt var slåskamp længere nede af på Nordea. Jeg så hvert fald nogle kontrollører vælte et par folk, der åbenbart var nogle, der ikke vidste hvordan man skulle opføre sig.
Ydermere synes jeg sgu det er lidt træls, at vi ikke rigtig støttede vores hold i hele 2. halvleg. Det var selvfølgelig pga. dommeren, men stadigvæk kunne alle sagtens synge bedre med på "Dommer, vi venter udenfor" end "Always behind you..." og andre af vores egne sange. Synes det er for lamt. Men det har vel også lidt at gøre med, at der desværre ikke var nogen capo.
Til sidst pisser det mig af, at se nogle freaks løbe ind på banen. Det er der da overhovedet ingen grund til. Lagde specielt mærke til hende den fede, der løb som Dolph og prøvede på at være hooligan. Hvis jeg var kontrollør, ville jeg næsten hellere lade hende løbe end at begynde at røre ved hende.
Generelt synes jeg, at det ikke er nær så fedt at stå på Nordea, som det tidligere har været. Ofte er der total ølkast og ofte er der slåskamp. Men ved ikke om det bare er mig. Men jeg bliver selvfølgelig ved med at stå der for at støtte holdet.
Ydermere synes jeg sgu det er lidt træls, at vi ikke rigtig støttede vores hold i hele 2. halvleg. Det var selvfølgelig pga. dommeren, men stadigvæk kunne alle sagtens synge bedre med på "Dommer, vi venter udenfor" end "Always behind you..." og andre af vores egne sange. Synes det er for lamt. Men det har vel også lidt at gøre med, at der desværre ikke var nogen capo.
Til sidst pisser det mig af, at se nogle freaks løbe ind på banen. Det er der da overhovedet ingen grund til. Lagde specielt mærke til hende den fede, der løb som Dolph og prøvede på at være hooligan. Hvis jeg var kontrollør, ville jeg næsten hellere lade hende løbe end at begynde at røre ved hende.
Generelt synes jeg, at det ikke er nær så fedt at stå på Nordea, som det tidligere har været. Ofte er der total ølkast og ofte er der slåskamp. Men ved ikke om det bare er mig. Men jeg bliver selvfølgelig ved med at stå der for at støtte holdet.
-
Ravnen
Ja dem der løb på banen var da ikke alt for intelligente..
Nogen der kender dem? (har kæmpe store billeder, så kan lave et zoom hvis nogen har interesse;-)
http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri58.jpg
http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri59.jpg
http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri60.jpg

Nogen der kender dem? (har kæmpe store billeder, så kan lave et zoom hvis nogen har interesse;-)
http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri58.jpg
http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri59.jpg
http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri60.jpg
-
Kasper_Nielsen
Synes generelt også det var en ekstrem pinlig indsats af de folk, som kastede øl samt løb ind på banen for at skabe sig som idioter.
Vi kan alle blive enige om at ølkast er noget svineri og bør straffes, men jeg er bestemt ikke enig i folks antagelse om, at det er noget som tit finder sted.
Jeg synes det er yderst sjældent at det ses på Nordea og det er typisk i de kampe, hvor der er så mange folk, at kontrollørerne ikke har en chance for at udpege synderen.
Men i de tilfælde det sker kan jeg kun opfordre sidemanden til personen om, at give vagterne et praj om, hvor paddehatten befinder sig.
Vi kan alle blive enige om at ølkast er noget svineri og bør straffes, men jeg er bestemt ikke enig i folks antagelse om, at det er noget som tit finder sted.
Jeg synes det er yderst sjældent at det ses på Nordea og det er typisk i de kampe, hvor der er så mange folk, at kontrollørerne ikke har en chance for at udpege synderen.
Men i de tilfælde det sker kan jeg kun opfordre sidemanden til personen om, at give vagterne et praj om, hvor paddehatten befinder sig.
-
Kent
Udviklingen i fankulturen blev fornyligt diskuteret i denne tråd:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,269 ... #msg-27057
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,269 ... #msg-27057
-
Sir Lago
Jeg syntes ikke rigtigt at de personer, jeg så stå oppe bagved, har været herinde og kommenterer denne tråd!
Det kan godt undre mig lidt....
Det kan godt undre mig lidt....
-
Peter Ross
Måske fordi de fleste af "de personer", ikke skriver herinde ?
Og der er ikke pligt, til at svare på alt.
Men ja, der var meget ølkast. Jeg spottede også en enkelt herinde fra, som ofte er meget i mod ølkast, som bevægede sig ud i denne disciplin. Han bar et 10-tal på ryggen.
Peter Ross
Og der er ikke pligt, til at svare på alt.
Men ja, der var meget ølkast. Jeg spottede også en enkelt herinde fra, som ofte er meget i mod ølkast, som bevægede sig ud i denne disciplin. Han bar et 10-tal på ryggen.
Peter Ross
-
Sir Lago
Jeg er godt klar over, at man ikke har pligt til at svare herinde...
Men den person jeg tænker på, er meget ivrig debatør herinde...
Jeg gider egentligt ikke køre mere i det her...
Næste gang må man jo bare tænke over, hvor man har tænkt sig at placerer sig....
Der er jo andre tribuner....
Men den person jeg tænker på, er meget ivrig debatør herinde...
Jeg gider egentligt ikke køre mere i det her...
Næste gang må man jo bare tænke over, hvor man har tænkt sig at placerer sig....
Der er jo andre tribuner....
-
Amby
Kontrollen gør ingenting..
Kasper_Nielsen skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Men i de tilfælde det sker kan jeg kun opfordre
> sidemanden til personen om, at give vagterne et
> praj om, hvor paddehatten befinder sig.
Og det hjælper så ingenting. Var inde og se kampen med kæresten og to venner der holder med FCK ude i siden af Nordea. De to stod i normalt tøj og var på ingen måde provokerende overfor nogen, men alligevel er der en idiot der efter FCK's første scoring kaster en øl direkte i hovedet på os fra 2 meters afstand.
Jeg går derefter ned en kontrollør,som var travlt optaget af at se bold og bliver mødt med kommentaren: "Det vil jeg ikke gøre noget ved, kan du ikke gå hen til trappen og se om der står en anden kontrollør derhenne?"
Se det pisser mig af!
Idioten gik så af sig selv 5 min efter fordi han havde smadret foden ved at sparke til bølgebryderen.
>
> Men i de tilfælde det sker kan jeg kun opfordre
> sidemanden til personen om, at give vagterne et
> praj om, hvor paddehatten befinder sig.
Og det hjælper så ingenting. Var inde og se kampen med kæresten og to venner der holder med FCK ude i siden af Nordea. De to stod i normalt tøj og var på ingen måde provokerende overfor nogen, men alligevel er der en idiot der efter FCK's første scoring kaster en øl direkte i hovedet på os fra 2 meters afstand.
Jeg går derefter ned en kontrollør,som var travlt optaget af at se bold og bliver mødt med kommentaren: "Det vil jeg ikke gøre noget ved, kan du ikke gå hen til trappen og se om der står en anden kontrollør derhenne?"
Se det pisser mig af!
Idioten gik så af sig selv 5 min efter fordi han havde smadret foden ved at sparke til bølgebryderen.
-
Amby
BW's interesse at få det stoppet
Det må vel også være i BW's interesse at få gjort noget ved det, for hvis det ikke allerede har fået folk til at flytte væk fra midten, så er det da uden tvivl en konsekvens, vi vil komme til at se.
Det ser ud til at de flere og flere kommer mere for at få en druktur end for at se bold. Pubcrawl og happy hour i loungen inden kampen har i hvert fald ingen positiv effekt på stemningen.
Midten af Nordea er jo næsten ved at ligne en døddrukken bodega mere end en tribune, der skal støtte holdet.
Det ser ud til at de flere og flere kommer mere for at få en druktur end for at se bold. Pubcrawl og happy hour i loungen inden kampen har i hvert fald ingen positiv effekt på stemningen.
Midten af Nordea er jo næsten ved at ligne en døddrukken bodega mere end en tribune, der skal støtte holdet.
-
Martin
Re: Kontrollen gør ingenting..
Amby skrev:
> Kasper_Nielsen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Men i de tilfælde det sker kan jeg kun
> opfordre
> > sidemanden til personen om, at give vagterne
> et
> > praj om, hvor paddehatten befinder sig.
>
> Og det hjælper så ingenting. Var inde og se kampen
> med kæresten og to venner der holder med FCK ude i
> siden af Nordea. De to stod i normalt tøj og var
> på ingen måde provokerende overfor nogen, men
> alligevel er der en idiot der efter FCK's første
> scoring kaster en øl direkte i hovedet på os fra 2
> meters afstand.
>
> Jeg går derefter ned en kontrollør,som var travlt
> optaget af at se bold og bliver mødt med
> kommentaren: "Det vil jeg ikke gøre noget ved, kan
> du ikke gå hen til trappen og se om der står en
> anden kontrollør derhenne?"
>
> Se det pisser mig af!
>
> Idioten gik så af sig selv 5 min efter fordi han
> havde smadret foden ved at sparke til
> bølgebryderen.
Synes du skal sende det direkte til FCM.... Det kan ikke have sin rigtighed...
Folk der smider med øl burde smides ud, ingen dør af det, men hold fast hvor bliver man sur når man bliver ramt af de dyre dråber... Man må bare konstaterede, at det ikke kun er dommeren der fik en hjerneblødning på sas arena i torsdags...
> Kasper_Nielsen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Men i de tilfælde det sker kan jeg kun
> opfordre
> > sidemanden til personen om, at give vagterne
> et
> > praj om, hvor paddehatten befinder sig.
>
> Og det hjælper så ingenting. Var inde og se kampen
> med kæresten og to venner der holder med FCK ude i
> siden af Nordea. De to stod i normalt tøj og var
> på ingen måde provokerende overfor nogen, men
> alligevel er der en idiot der efter FCK's første
> scoring kaster en øl direkte i hovedet på os fra 2
> meters afstand.
>
> Jeg går derefter ned en kontrollør,som var travlt
> optaget af at se bold og bliver mødt med
> kommentaren: "Det vil jeg ikke gøre noget ved, kan
> du ikke gå hen til trappen og se om der står en
> anden kontrollør derhenne?"
>
> Se det pisser mig af!
>
> Idioten gik så af sig selv 5 min efter fordi han
> havde smadret foden ved at sparke til
> bølgebryderen.
Synes du skal sende det direkte til FCM.... Det kan ikke have sin rigtighed...
Folk der smider med øl burde smides ud, ingen dør af det, men hold fast hvor bliver man sur når man bliver ramt af de dyre dråber... Man må bare konstaterede, at det ikke kun er dommeren der fik en hjerneblødning på sas arena i torsdags...
-
kopien
hvorfor ikke bare nævne et navn hvis det er sådan et problem for dig?
-
Xort
Tja nu stod jeg selv bagerst på nordea og fik selv et halvt krus øl i hovedet da vi scorede.. og må ærligt indrømme at det pissede mig meget af at jeg skulle gå at lugte af øl fordi idioten havde lyst til at kaste det i hovedet af mig..
men hva nu vidste jeg ikke hvem fyren var og når jeg så sammentidigt stod og kiggede ham ind i maven pga hans størrelse, tja så turde jeg sådan set ikke at gøre så meget.
SÅ desværre blev han ikke stoppet..
men hva nu vidste jeg ikke hvem fyren var og når jeg så sammentidigt stod og kiggede ham ind i maven pga hans størrelse, tja så turde jeg sådan set ikke at gøre så meget.
SÅ desværre blev han ikke stoppet..
-
Sir Lago
Det er sådan set heller ik noget problem længere.... Jeg skal bare til at finde ud af om jeg gider stå midt i asa eller om jeg skal smutte over på en anden tribune.... Det er sgu bare ærgeligt, at sådan noget svineri foregår. Og det kan jeg jo se her i tråden, at jeg ikke er den eneste der syntes.
Det er jo også sådanne ting, der sagtens kan starte ballade og slåskampe. Og når vagterne så ikke engang tør smide folk ud... Tjaa så beder man jo også selv om det!
Og personen jeg så stå helt oppe under taget var såmen Hekler... Efter min mening, må han ha set noget, på et eller andet tidspunkt! Det regnede ned over os, ved hver af målene, samt ved det røde kort! Det er sgu i orden hvis han ikke har set noget... Men nogen må ha set det.... Nu var Hekler den eneste, jeg lagde mærke til, da jeg ikke kender navne på alle personer omkring BW.
Og ja jeg er irreteret over det! Min mobil blev ødelagt under ølbrusebadet. Og, ja det pisser mig altså temmeligt meget af!
Det er jo også sådanne ting, der sagtens kan starte ballade og slåskampe. Og når vagterne så ikke engang tør smide folk ud... Tjaa så beder man jo også selv om det!
Og personen jeg så stå helt oppe under taget var såmen Hekler... Efter min mening, må han ha set noget, på et eller andet tidspunkt! Det regnede ned over os, ved hver af målene, samt ved det røde kort! Det er sgu i orden hvis han ikke har set noget... Men nogen må ha set det.... Nu var Hekler den eneste, jeg lagde mærke til, da jeg ikke kender navne på alle personer omkring BW.
Og ja jeg er irreteret over det! Min mobil blev ødelagt under ølbrusebadet. Og, ja det pisser mig altså temmeligt meget af!
-
Sir Lago
Så skal du jo gå ned til vagterne og melde ham.... Nå nej det virker jo heller ikke.......