Pivekoncert mod Pimpong - Skandaløst

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Glen

Re: Pivekoncert mod Pimpong - Skandaløst

Indlæg af Glen »

Du skriver "en klub man gerne vil måle sig selv med og gerne vil udfordre i kampen om guldet" Tror du ikke bare Pim har været lidt mere realistisk end fansene i FCM og erkendt at vejen til Guld og europæisk fodbold er større i FCK end i FCM?

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Jeg piftede af Pimpong, jeg piftede af Rathe og jeg forbeholder mig retten til at pifte af hvilken som helst spiller der ikke er i FCM trøjen.

Jeg sang for mit hold fra 68. minut til slutfløjtet uden stop selvom vi var bagud 0-4, imens, imens der blev leget hvem-kan-nå-ud-til-bilen-først på de to langsider og Nordea.

Hvem fanden er det der er til grin her?

Lund

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Jo det tror jeg da, og jeg forstår ham da 100%
Men det er jo heller ikke det emne jeg snakker om. Snakken går på hvorfor der bliver piftet af Pimpong og ikke af Rathe, Sand og From i sønderjyskE.

Chap - FCM4EVER

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Persian Wolf -> For det første, så skal Pimpong sgu ikke værdsættes en skid, han begyndte pludselig at spille total ringe, da hans kontrakt med FCK blev en realitet. For det andet, kan du ikke bare være ligeglad med om der bliver pevet af folk? Du kan da bare lade være hvis du ikke synes det er i orden. Så er den ikke længere.

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Og for det 3. udtalte Pimpong at han ikke ville skifte til andre danske klubber, da dette ville forringe hans muligheder for et udlandseventyr....
Han krævede for meget i løn til hvad FCM kunne betale og derfor skiftede han til FCK, trods hans tidligere udtalelser...

Desuden synes jeg det er helt fint at Ørgaard ikke hoppede med på hans urimeligt høje lønkrav, husk han kun præsterede i en ½ sæson af de 5 år han var hos os....

Piv piv pim....

Ege

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Thomas Lund skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg piftede af Pimpong, jeg piftede af Rathe og
> jeg forbeholder mig retten til at pifte af hvilken
> som helst spiller der ikke er i FCM trøjen.
>
> Jeg sang for mit hold fra 68. minut til
> slutfløjtet uden stop selvom vi var bagud 0-4,
> imens, imens der blev leget
> hvem-kan-nå-ud-til-bilen-først på de to langsider
> og Nordea.
>
> Hvem fanden er det der er til grin her?
>
> Lund

Sådan skal det lyde formand!.
Spillere der ikke dedikerer sig 100% for MIN klub, skal ikke forvente MIN sympati. Det var det som skete med DingDong, da kontrakten med FCK var i hus, sked han højt og flot på engagementet i FCM.

Keep the faith
Smørtyven - Klamme Spar-fans, bliv på jeres pladser!!!

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Jeg synes ikke folk skal glemme hvad han sagde efter AaB kampen i starten af efteråret. "Jeg håber aldrig jeg kommer til at score for FCM igen, nu hvor jeg skal til FCK. Jeg kan ikke koncentrere mig her i klubben mere." Desuden sagde han også til Ørgaard, at han ikke yndede at spille for fcm mere, et halvt år før kontraktudløb.

Ligeledes kan jeg fremhæve viborg kampen hvor vi tabte 0-1 hjemme, hvor pimpong et kvarter før tid går ud af kampen, trods han fint kunne løbe. SKANDALØST.

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Hvis det du skriver passede, så kunne det da godt være at det var for meget at pibe.

Men, nu er det jo sådan at Pim og Ørgaard havde lavet en aftale om, at skulle han skifte til en anden klub, så var det i udlandet, og man ville holde sommerferie og tale samme om det igen efter ferien. Den aftale holdt Pim jo som bekendt ikke.

Og Pim, var ligeledes blevet tilbudt en kontrakt, med samme økonomiske vilkår som den han blev tilbudt i FCK, men her valgte Pim altså FCK fremfor FCM.

Desuden leverede Pim en meget dårlig indstilling, efter han havde skrevet med FCK, om det var fordi han havde skrevet med fck er jeg ikke klar over, men trods alt ikke helt utænkeligt.

Så jeg syntes det er helt fint at pibe af ham.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Nej. det tror jeg du har misforstået. Ørgaard bekendtgjorde først da Pim HAVDE skrevet med fck at han havde tilbudt det samme i løn. og på det tidspunkt var det jo ganske gratis for ørgaard at lukke ud.

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Nielsen skrev:
> Men, nu er det jo sådan at Pim og Ørgaard havde
> lavet en aftale om, at skulle han skifte til en
> anden klub, så var det i udlandet, og man ville
> holde sommerferie og tale samme om det igen efter
> ferien. Den aftale holdt Pim jo som bekendt ikke.

Kilde?

> Og Pim, var ligeledes blevet tilbudt en kontrakt,
> med samme økonomiske vilkår som den han blev
> tilbudt i FCK, men her valgte Pim altså FCK
> fremfor FCM.

Kilde?

> Desuden leverede Pim en meget dårlig indstilling,
> efter han havde skrevet med FCK, om det var fordi
> han havde skrevet med fck er jeg ikke klar over,
> men trods alt ikke helt utænkeligt.

Han spillede 11 kampe efter offentliggørelse af kontrakten med FCK, og i flere af de kampe var det altså ikke bare Pimpong der leverede en indsats under hvad man kunne forvente.

YahooSeeker [Bot]

Pivekoncert = max pres

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Thomas Lund skrev:
> Jeg piftede af Pimpong, jeg piftede af Rathe og
> jeg forbeholder mig retten til at pifte af hvilken
> som helst spiller der ikke er i FCM trøjen.
>
> Jeg sang for mit hold fra 68. minut til
> slutfløjtet uden stop selvom vi var bagud 0-4,
> imens, imens der blev leget
> hvem-kan-nå-ud-til-bilen-først på de to langsider
> og Nordea.
>
> Hvem fanden er det der er til grin her?
>
> Lund

Jeg havde sku også piftet af Pim.
Det handler for mig ikke en skid om hvad den ene eller anden har gjort, det handler om at sætte max pres på en spiller.

Hvis jeg er rask søndag skal jeg nok også synge smædesange om Ove P. hvis lysten kommer over mig.

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Det var det der blev fortalt til sponsorene. Hvor Ørgaard også fortalte at det var første gang han var blevet skuffet så meget af en spiller.

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Det var nu ikke min opfattelse, men måske.

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Jeg skrev heller ikke at det kun var Pim der spillede skidt, men det var altså ikke alle kampe vi spillede dårlig i !

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Ja så forstår jeg så bare ikke hvorfor at pim nærmest kom grædende ud fra kontraktforhandlingerne med Ørgaard. Hvis ørgaard mener at han har tilbudt det samme som fck.

Besvar