Opstilling i morgen ?
-
Takito
Re: Opstilling i morgen ?
Det håber og tror jeg også på... Han er i hvertfald begyndt at vise lidt skarphed. samt jeg synes at hans og bak's samarbejder fungerer ganske godt
-
Kasper M
Ja meget nem at overbevise ! Men at han er den mest målfarlige ! Det er ikke rigigt. Der har vi en Mikkel Thygesen og en Kristian Bak som jeg synes er betydligt mere målfarlig end Dennis Sørensen. Og der kan du ikke overbevise mig på nogen måde ! 
-
Takito
Du kan da bare kigge på topscorelisten
der ligger han nr 2
Så må han da betragtes som vores mest målfarlige spiller... plus det mål han lavede mod Vålerenga
-
Kasper M
De mål han har lavet er bare nogen hvor han har stået inde i boksen og kunne trille den ind over stregen. Han laver ikke noget forarbejde til målene. Hvorimod de mål Mikkel Thygesen laver der laver han sgu næsten alt forarbejdet selv og hamre den i kassen. Det er en mand jeg vil sige er målfarlig.
-
Takito
En mand er vel lige så målfarlig om han står på stregen og putter den ind eller om han løber 70 meter med og scorer.. Stod han ikke på stregen og prikkede den ind.. Så var der ikke scoret.. Man kan altid diskutere klasse mål osv.. Men det var jo ikke det som snakken bød på
-
Kasper M
årh jeg gider ikke disuktere med dig mere
Du skal bare ha ret. Men lad os se idag. Jeg sætter 100 kr. på Thygesen som første og eneste målscorer idag.
1-0 i dag og vi er med i midten igen.
1-0 i dag og vi er med i midten igen.
-
Arff
Truppen !
Målmænd
1. Anders Rasmussen
16. Ola Tidman
Forsvarer
9. Rasmus Daugaard
12. Jesper Mikkelsen
15. Nicolai Jørgensen
19. Leon Jessen
22. Rasmus Grønberg Hansen
Midtbane
5. Christian Traoré
10. Michael Hansen
21. Mikkel Thygesen
26. Ajilore Oluwafemi
27. Simon Poulsen
Angreb
7. Claus Madsen
11. Razak Pimpong
24. Dennis Sørensen
32. Kristian Bak Nielsen
Dette er truppen til kampen imod OB !
Forsvaret ser lidt tynd ud efter min menging !
Støt Holdet , Støt Erik !
1. Anders Rasmussen
16. Ola Tidman
Forsvarer
9. Rasmus Daugaard
12. Jesper Mikkelsen
15. Nicolai Jørgensen
19. Leon Jessen
22. Rasmus Grønberg Hansen
Midtbane
5. Christian Traoré
10. Michael Hansen
21. Mikkel Thygesen
26. Ajilore Oluwafemi
27. Simon Poulsen
Angreb
7. Claus Madsen
11. Razak Pimpong
24. Dennis Sørensen
32. Kristian Bak Nielsen
Dette er truppen til kampen imod OB !
Forsvaret ser lidt tynd ud efter min menging !
Støt Holdet , Støt Erik !
-
Kasper M
Re: Truppen !
Lidt ??? Det ser meget tyndt ud ! Men Traoré bliver vel også sendt ned i forsvaret !
-
jakob88
Re: Truppen !
Ja forsvaret ser ret tyndt ud.... Jeg håber at Leon Jessen får venstre back, for ellers er vi ekstremt svækket på den plads....
Nikolaj Jørgensen skal spille på midtbanen hvis han overhovedet skal spille nogen steder på vores hold....
Nikolaj Jørgensen skal spille på midtbanen hvis han overhovedet skal spille nogen steder på vores hold....