Dårligt fan klub

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Dårligt fan klub

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

14 så det er pæn svært

Søren Ross

Indlæg af Søren Ross »

Du har vel et par venner med til bold der kan hjælpe dig med at råbe lidt ?
Du får ihvertfald ikke meget ud af at brokke dig herinde..
Halvdelen af dem der læser/skriver herinde er jo ikke til kampene eller på Nordea..

Søren Ross/ Elementerne !

YahooSeeker [Bot]

nej, oki jo har nogle med, men de gider ikke råbe nogle gange

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Simon Møller:

Nu ved jeg ikke lige hvor tit du befinder dig på SAS og for den sags skyld udebanekampe.

Men jeg synes generelt at vi i fanklubben er gode til, at få råbt alle navnene op inden kampen. Og det gælder også de nye spillere. Jeg mindes tit at have råbt "Marc Møller".

Men ja, stemningen før kampen i går var noget tavs. Men derfra og til at sige at vi er en dårlig fanklub, det er mig uforståeligt.

BW#3340

Re: Dårligt fan klub OT

Indlæg af BW#3340 »

Hej igen Simon.

Jeg har lige et helt andet spørgsmål til dig (derofr står der OT):

Kunne det være en god ide at have en "ungdomsfraktion" i BW? Måske kunne I have jeres eget sted i nærheden af de gamle BW-tosser. Bare en ide, hvis du og andre unge kan lide den, kan I jo prøve at foreslå bestyrelsen i BW det. Lund er du klar!

Hilsen Evo.

YahooSeeker [Bot]

ja en rigtig god ide, hvis det kun var i går så er det en oki stemning skal med til kbh så kan jeg jo lige høre men oki rigtig god ide

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

Ok, så tænk over, hvordan det hele kunne være, hvis I fik lov at bestemme. Hvilke aktiviteter kan I lave, mødes I inden kampene som de gamle osv osv. Skriv derefter jeres forslag til bestyrelsen. Tænk også lige over, om har brug for lidt "voksenhjælp" i specielle tilfælde. Måske vil nogen af os gamle træde til, hvis I spørger pænt ;-)

Husk lige på, at I ikke kan lave aktiviteter, der koster penge, for BW har jo ikke en pose fuld af guld. Det gælder ikke kun for jer, men også for de gamle i BW.

God vind!

Hilsen Evo.

Jesper - BW415

Re: Dårligt fan klub (OT: stemningen i går)

Indlæg af Jesper - BW415 »

Kasper_Nielsen skrev:

> Men ja, stemningen før kampen i går var noget
> tavs. Men derfra og til at sige at vi er en dårlig
> fanklub, det er mig uforståeligt.

Til gengæld synes jeg da at stemningen i går var bedre end meget længe set, til trods for at vandet piskede ned (ja ja, ved godt det ik er Ikast længere...), resultatet svigtede og til trods for at kun 5500 valgte at møde op...

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Det med en slags ungdomsfraktion har før været oppe og vende, så måske var det med Simons hjælp, at der kom lidt gang i planerne igen !

Så op på mærkerne Simon - det er fedt med nogle unge der også har lyst til at markere sig lidt !

LyNeT-DK

Dårligt fan klub

Indlæg af LyNeT-DK »

Du vil gerne have vi råber din storebrors navn op .. :-)
Hvis vi råber de andre op, så råber vi vel osse Marcs op ?

E!

Re: Dårligt fan klub 2xOT

Indlæg af E! »

Var det dig der rendte rundt i hans trøje fra Moskva kampen??

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

Slap lige af - lille LyN og store E!

Vi andre har holdt os på et venskabeligt niveau i denne tråd, nu der endelig er en ung fyr, der bevæger sig ind i ulvehulen. Man kan angribe en debattørs relation til spillerne, hvis vedkommende er bare nogenlunde voksen, men lad dog den her 14-årige være! Hvis Simon er den jeg tror, er han en fuldstændig fodbold-gal ung fyr, der selv spiller og som også ELSKER FCM.

Gå i flæsket på nogle af de andre på graven. - Eller som man siger, slå ikke på nogen, der er væsentlig mindre end dig selv.

Hilsen Evo.

E!

Indlæg af E! »

Der var nu ikke ment noget i den retning du læser det som, det var bare fordi jeg havde set en i Møllers hvide trøje på Nordea - så kunne det jo være ham.

LyNeT-DK

Rolig! ;)

Indlæg af LyNeT-DK »

BW#3340 > Rolig! Jeg kender ham! ;-) . Men jeg mener bare at hvis vi råber alle spillernes navne op, undtagen Marcs, så ville det da osse virke lidt underligt ? :S

Besvar