Pimpong en færdig mand i FCM?
-
Kasper_Nielsen
Re: Pimpong en færdig mand i FCM?
Jamen der kan jeg kun være enig. Der er stort set ingen af spillerne der har været stabile i år. Men der er en forskel
De har en fremtid på holdet, og de vil gøre alt for at få holdet på ret kurs igen. Pimpong derimod føler jeg er lidt ligeglad, han ved jo at han til nytår skifter til FCK som ligger nr 1, og som ikke er i krise.
Han har gang på gang bevist, at han ikke har lyst til at give den det lille ekstra i hver kamp som de andre spillere.
De har en fremtid på holdet, og de vil gøre alt for at få holdet på ret kurs igen. Pimpong derimod føler jeg er lidt ligeglad, han ved jo at han til nytår skifter til FCK som ligger nr 1, og som ikke er i krise.
Han har gang på gang bevist, at han ikke har lyst til at give den det lille ekstra i hver kamp som de andre spillere.
-
Persian_Wolf
Han er en færdig mand i FCM, men en kommende stjerne i FCK.
-
Denis Egebæk
Jeg har flere gange set Pimpong tage turen oppe fra angrebet og ned på egen banehalvdel for at sætte en tackling ind, og jeg har ikke følelsen af at han ikke gider at yde noget. Det ville da også undre mig hvis ikke ER kunne gennemskue dette.
Og så spørger jeg lige igen: hvor har du set læst/set/hørt Pimpongs udtalelser om at han håber han aldrig kommer til at score i FCM trøjen igen?
Og så spørger jeg lige igen: hvor har du set læst/set/hørt Pimpongs udtalelser om at han håber han aldrig kommer til at score i FCM trøjen igen?
-
Mose
Mine hentydninger om Pimpong går på det fakta at han går fra banen på et tidspunkt hvor jeg tror han stadig kunne have hjulpet os til en sejr.
Man kæmper til kampen er ovre, også selv om det indimellem gør ondt. Og når han kunne gå fra banen kunne han også bruges på banen.
Man kæmper til kampen er ovre, også selv om det indimellem gør ondt. Og når han kunne gå fra banen kunne han også bruges på banen.
-
Denis Egebæk
Vi bliver nok ikke enige, men jeg tror ganske enkelt ikke på at Pimpong bare ikke gad mere, og jeg tror måske det kan spille lidt ind at vi har 3 kampe de næste 10 dage, og at det måske blev vurderet at det ville være at spille hasard med helbreddet at lade Pimpong fortsætte.
Og så så jeg som tidligere nævnt, altså Pimpong hamre en knytnæve i udskiftningsboksen da han humpede ud i omklædningsrummet, som jeg tolkede som ærgrelse over ikke at kunne fuldføre kampen.
Og så så jeg som tidligere nævnt, altså Pimpong hamre en knytnæve i udskiftningsboksen da han humpede ud i omklædningsrummet, som jeg tolkede som ærgrelse over ikke at kunne fuldføre kampen.
-
Kasper_Nielsen
Denis Egebæk:
Umiddelbart efter 1-1 kampen i Ålborg i starten af sæsonen scorede pimpong. Efter kampen udtalte han til en onside repporter, at han håbede det blev sidste mål han kommer til at score i FCM trøjen. Han udtalte endvidere, at han har svært ved koncentrerer sig i klubben, når han har skrevet kontrakt med en anden.
Umiddelbart efter 1-1 kampen i Ålborg i starten af sæsonen scorede pimpong. Efter kampen udtalte han til en onside repporter, at han håbede det blev sidste mål han kommer til at score i FCM trøjen. Han udtalte endvidere, at han har svært ved koncentrerer sig i klubben, når han har skrevet kontrakt med en anden.
-
YahooSeeker [Bot]
jeg har ikk hørt det med at pimpong skulle have sagt han ikk håbede på at score flere mål for FCM men hvis han har sagt det håber jeg ER vil slå ned på det og så fyre ham jeg håber du læser her inde Erik Rasmusen hvis du gør det ska du moske kikke gamle onside udsendelser igenem for at se om det er rigtigt hvis det er det så tag en snak med ham om det vis ham klippet og spørg om han stadig mener det hvis ja fyr hvis nej smid ham på bænken
-
JesperK
Synes sgu det er ærgerligt, at han bliver sådan en pyldrerøv her til sidst. Det er ikke fordi jeg vil kræve mere af ham, fordi han flytter til FCK som sådan, men altså... var det her sket i hvilken som helst engelsk klub, var Pim røget over den engelske kanal på røv og albuer, før nogen kunne nå at sige "arbejdstilladelse".
Skete det samme ikke i en anden hjemmekamp, hvor Ulle gir ham en lammer for ikke at "trække en mand" og kæmpe det sidste, selvom han er skadet?
Derudover har jeg sgu ikke nogen kommentarer.. han har ikke spillet op til foråret - som alle andre. Og "overskuddene" er jo ikke noget nyt.
Skete det samme ikke i en anden hjemmekamp, hvor Ulle gir ham en lammer for ikke at "trække en mand" og kæmpe det sidste, selvom han er skadet?
Derudover har jeg sgu ikke nogen kommentarer.. han har ikke spillet op til foråret - som alle andre. Og "overskuddene" er jo ikke noget nyt.
-
Persian_Wolf
Ja og det er også meget tydeligt. Der er vel ik meget at sige til det. Naturligvis lidt uproffionelt, at ikke spille fuldt ud til skiftet.
Men okey, på den anden side, har pimpong måske ikk altid blevet behandlet så godt, og det kom sikkert også som et stort chok for ham, da fcm ikke ville give højere løn, til trods for hans flotte forår.
så jeg føler lidt med ham, men selvfølgelig lidt skidt han ik spiller optimalt
Men okey, på den anden side, har pimpong måske ikk altid blevet behandlet så godt, og det kom sikkert også som et stort chok for ham, da fcm ikke ville give højere løn, til trods for hans flotte forår.
så jeg føler lidt med ham, men selvfølgelig lidt skidt han ik spiller optimalt
-
Altoriso
Mon ikke det var fordi han på det tidspunkt håbede at kunne nå at skifte til FCK for efteråret... ?
Det kunne vist lige præcis nås..
Det kunne vist lige præcis nås..