Ola Tidman
-
Chap - FCM4EVER
Re: Ola Tidman
Sys oxo han gjorde det fremragende. Og det er sq da klart han har nerver på når det er hans 1. kamp i lang tid. Men håber da ER blir ved med at bruge ham, for han er efter min mening 100 gange bedre end AR. Og ska oxo indrømme jeg blev total glad da jeg så det var ham der sq stå
-
E!
Re: Arvid er småskadet!
Hekler skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis der er en eneste der siger han var god idag
> så brækker jeg mig altså, der var jo intet at
> arbejde med!
Kan vi derudaf konkludere at du mener han var dårlig??
> Hvis der er en eneste der siger han var god idag
> så brækker jeg mig altså, der var jo intet at
> arbejde med!
Kan vi derudaf konkludere at du mener han var dårlig??
-
YahooSeeker [Bot]
Nej overhovedet ikke.
Jeg synes bare at han som mange har skrevet ikke var noget lys i starten af kampen, og generelt ikke havde en særlig travl dag.
Frisparksmålet, fx er sådan en som alle målmænd reder, der hvor den sad og ikke grund til særlig ros.
Jeg synes det er latterligt på den baggrund at rose præstationen, den var ikke specielt god, ej heller ringe.
Jeg synes bare at han som mange har skrevet ikke var noget lys i starten af kampen, og generelt ikke havde en særlig travl dag.
Frisparksmålet, fx er sådan en som alle målmænd reder, der hvor den sad og ikke grund til særlig ros.
Jeg synes det er latterligt på den baggrund at rose præstationen, den var ikke specielt god, ej heller ringe.
-
NME
Tidman
Hekler skrev:
> Nej overhovedet ikke.
> Jeg synes bare at han som mange har skrevet ikke
> var noget lys i starten af kampen, og generelt
> ikke havde en særlig travl dag.
Selvom han ikke havde særligt travlt, kan man vel godt vurdere at han så noget mere sikker ud end AR har gjort på de høje bolde, og at han kommunikerede bedre med forsvaret, hvis det var tilfældet?
> Frisparksmålet, fx er sådan en som alle målmænd
> reder, der hvor den sad og ikke grund til særlig
> ros.
Frisparksmålet ? De scorede da ikke på frispark..
Så jeg tager mig den frihed at tro at du mente frisparket der blev sparket nærmest lige på ham, og ikke at du mener at han burde have taget skuddet som der blev scoret på. Har jeg ret i at det er det du mener, så er jeg enig med dig..
> Jeg synes det er latterligt på den baggrund at
> rose præstationen, den var ikke specielt god, ej
> heller ringe.
Ved ikke lige om latterligt er det ord jeg vil bruge, men vi kan da godt blive enige om at der måske ikke er nogen grund til at rose Ola til skyerne efter denne kamp.. Tror bare der var mangede der blev "lettede" da det viste sig at Ola skulle stå, og derfor der er den gode stemning omkring Tidmans præstation. Synes også rosen burde gå til ER for at, tidligt på sæsonen, prøve Tidman af. Men nu må vi se om det udelukkende var pga AR's skade..
> Nej overhovedet ikke.
Selvom han ikke havde særligt travlt, kan man vel godt vurdere at han så noget mere sikker ud end AR har gjort på de høje bolde, og at han kommunikerede bedre med forsvaret, hvis det var tilfældet?
> ros.
Frisparksmålet ? De scorede da ikke på frispark..
Så jeg tager mig den frihed at tro at du mente frisparket der blev sparket nærmest lige på ham, og ikke at du mener at han burde have taget skuddet som der blev scoret på. Har jeg ret i at det er det du mener, så er jeg enig med dig..
> heller ringe.
Ved ikke lige om latterligt er det ord jeg vil bruge, men vi kan da godt blive enige om at der måske ikke er nogen grund til at rose Ola til skyerne efter denne kamp.. Tror bare der var mangede der blev "lettede" da det viste sig at Ola skulle stå, og derfor der er den gode stemning omkring Tidmans præstation. Synes også rosen burde gå til ER for at, tidligt på sæsonen, prøve Tidman af. Men nu må vi se om det udelukkende var pga AR's skade..
-
Ravnen
Re: Tidman
NME skrev:
> Hekler skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Nej overhovedet ikke.
> > Jeg synes bare at han som mange har skrevet
> ikke
> > var noget lys i starten af kampen, og
> generelt
> > ikke havde en særlig travl dag.
>
> Selvom han ikke havde særligt travlt, kan man vel
> godt vurdere at han så noget mere sikker ud end AR
> har gjort på de høje bolde, og at han
> kommunikerede bedre med forsvaret, hvis det var
> tilfældet?
Sikker ved de høje bolde er ikke ordet, han var flyvende
http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri54.jpg
Prøv at bokse med en hånd til en bold der kommer ned i et område hvor du dårligt kan bevæge dig. Tidman gjorde det flere gange, og uden optræk til farlige situationer efterfølgende
Genvalg!
> Hekler skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Nej overhovedet ikke.
> > Jeg synes bare at han som mange har skrevet
> ikke
> > var noget lys i starten af kampen, og
> generelt
> > ikke havde en særlig travl dag.
>
> Selvom han ikke havde særligt travlt, kan man vel
> godt vurdere at han så noget mere sikker ud end AR
> har gjort på de høje bolde, og at han
> kommunikerede bedre med forsvaret, hvis det var
> tilfældet?
Sikker ved de høje bolde er ikke ordet, han var flyvende
http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri54.jpg
Prøv at bokse med en hånd til en bold der kommer ned i et område hvor du dårligt kan bevæge dig. Tidman gjorde det flere gange, og uden optræk til farlige situationer efterfølgende
Genvalg!
-
Kent
NME skrev:
>Men nu må vi se om det udelukkende var pga AR's skade..
At Ola stod havde intet med at AR var skadet at gøre. Jeg tvivler på at han er skadet - jeg ved ikke hvor Hekler har den information fra, for ER nævnte intet om at AR var skadet, da han præsenterede holdopstillingen. Her blev det tværtimod helt tydeligt sagt at rokeringen på målmandsposten skete fordi AR ikke var god i feltet (og det arbejdede man naturligvis på at forbedre), og man vurderede at OT var bedre til at spille ekstra sweeper.
Den med skaden, må stå for Heklers egen regning.
Kent
>Men nu må vi se om det udelukkende var pga AR's skade..
At Ola stod havde intet med at AR var skadet at gøre. Jeg tvivler på at han er skadet - jeg ved ikke hvor Hekler har den information fra, for ER nævnte intet om at AR var skadet, da han præsenterede holdopstillingen. Her blev det tværtimod helt tydeligt sagt at rokeringen på målmandsposten skete fordi AR ikke var god i feltet (og det arbejdede man naturligvis på at forbedre), og man vurderede at OT var bedre til at spille ekstra sweeper.
Den med skaden, må stå for Heklers egen regning.
Kent
-
Ravnen
Jeg forstår heller ikke det med en skade, var det virkelig tilfældet så tror jeg ikke Erik ville have tøvet med at tage Heinze med på bænken i stedet..
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Ola Tidman ER førstevalg !
Erik Rasmussen har sagt til dagens BT:
"Ola Tidman er først nu i topform efter sine skader i foråret og er nu førstevalg i mål. Indtil han eventuelt spiller sig af igen."
"Ola Tidman er først nu i topform efter sine skader i foråret og er nu førstevalg i mål. Indtil han eventuelt spiller sig af igen."
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Ola Tidman ER førstevalg !
Haleluja
-
YahooSeeker [Bot]
Hekler skrev:
> Nej overhovedet ikke.
>
>
> ros.
>
> heller ringe.
>
Nu kan man tydelig høre at du aldrig har stået mellem stængerne i en kamp, du har kun et split sek. at reagere på. Prøv det engang hvis du får chancen for sjov, du blir mega overrasket
> Nej overhovedet ikke.
>
>
> ros.
>
> heller ringe.
>
Nu kan man tydelig høre at du aldrig har stået mellem stængerne i en kamp, du har kun et split sek. at reagere på. Prøv det engang hvis du får chancen for sjov, du blir mega overrasket
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg ved bare at han ved slutningen af træningen brokkede sig når han gik ned i venstre side. Jeg tror heller ikke nødvendigvis det var grunden til skiftet, men når nu Ola er helt over sin fingerskade, og Arvid har ondt, så gør det jo heller ikke valget sværere.
-
YahooSeeker [Bot]
Redninger
Den sad næsten midt på, jeg havde vel reddet den ved at stå stille, alene fordi min bredskulderethed sidder lidt lavt 
-
Altoriso
Den bold gik lige imod ham, som han helt sikkert havde forventet med den opdækning han havde valgt, så det havde da været lidt ringe, hvis han ikke havde taget den ( Skov havde nok grebet ham ud... )
MEN alligevel er det flot at han trods alt holder hovedet koldt i denne meget hektiske afslutningsfase, så thumbs up herfra !
MEN alligevel er det flot at han trods alt holder hovedet koldt i denne meget hektiske afslutningsfase, så thumbs up herfra !
-
Ravnen
Altoriso skrev:
> Den bold gik lige imod ham, som han helt sikkert
> havde forventet med den opdækning han havde valgt,
> så det havde da været lidt ringe, hvis han ikke
> havde taget den ( Skov havde nok grebet ham ud...
> )
>
> MEN alligevel er det flot at han trods alt holder
> hovedet koldt i denne meget hektiske
> afslutningsfase, så thumbs up herfra !
Hmmm... jeg synes det er lidt nedværdigende overfor ham at affeje en redning på den måde. Når frisparket er så tæt på som det var tilfældet har målmanden ekstrem kort tid til at beslutte sig for hvilken vej han vil reagere, desuden kan bolden nemt ramme en i muren og ændre retning i et splitsekund. Jeg synes det var flot taget.
Der hvor han for alvor overbeviste mig var nu mere hans indgreb ved høje bolde, har efterhånden et par gange linket til nogle billeder hvor han på et meget lille område kommer meget højt op og effektivt for bokset bolden væk, det kræver timing og et godt blik at gøre det, og det var værd at lægge mærke til at bolden blev bokset ordentligt væk og ikke efterfølgende udgjorde en fare, det er desværre der AR ofte fejler hvor han ikke får bolden ordentligt væk.
> Den bold gik lige imod ham, som han helt sikkert
> havde forventet med den opdækning han havde valgt,
> så det havde da været lidt ringe, hvis han ikke
> havde taget den ( Skov havde nok grebet ham ud...
> )
>
> MEN alligevel er det flot at han trods alt holder
> hovedet koldt i denne meget hektiske
> afslutningsfase, så thumbs up herfra !
Hmmm... jeg synes det er lidt nedværdigende overfor ham at affeje en redning på den måde. Når frisparket er så tæt på som det var tilfældet har målmanden ekstrem kort tid til at beslutte sig for hvilken vej han vil reagere, desuden kan bolden nemt ramme en i muren og ændre retning i et splitsekund. Jeg synes det var flot taget.
Der hvor han for alvor overbeviste mig var nu mere hans indgreb ved høje bolde, har efterhånden et par gange linket til nogle billeder hvor han på et meget lille område kommer meget højt op og effektivt for bokset bolden væk, det kræver timing og et godt blik at gøre det, og det var værd at lægge mærke til at bolden blev bokset ordentligt væk og ikke efterfølgende udgjorde en fare, det er desværre der AR ofte fejler hvor han ikke får bolden ordentligt væk.