Stand Up Speak Up armbånd ?

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Eistorp - BW#1830

Re: Stand Up Speak Up armbånd ?

Indlæg af Eistorp - BW#1830 »

En ny måde? Nej nærmere tværtimod. Mener at de store firmaer slår plat på problemet.

Jeg tror ikke på at sådanne initiativer vil komme det til livs. Skulle en racisterne holde op med at råbe racistisk efter en spiller fordi der står en ved siden af ham med at armbånd?

Det eneste der hjælper i sådanne situationer er aktivt at skride ind imod det. Og det gør man forhåbentligt med eller uden armbånd på.

Så kan i selvfølgelig sige at overskuddet går til en fond imod racisme. Men hvad skal penge hjælpe i sådan en situation? Som sagt tidligere er det eneste der hjælper, hurtigt og koldt at skride ind i situationen, og fortælle personen at det ikke hører hjemme til en fodboldkamp.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg ved ikke om du har fundet ud af noget, men jeg skal til London med Ungdomsskolen, og da jeg selv er interresseret i sådan et armbånd kunne jeg da godt tage et ekstra sæt med!. Men det er jo stadig ikke sikkert jeg kan finde armbåndene, da London så vidt jeg ved er en stor by ;-)

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Man kunne godt forestille sig at I en dag kom forbi Oxford Street, og der ligger så vidt jeg husker en ret stor Nike biks.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Halkjær er på sagen, men jeg ved ikke lige hvornår han kommer hjem. Jeg smider lige en privat besked, hvis han ikke kunne finde en :-)

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Det er bare iorden! Men det er næste weekend vi tager afsted så jeg ved ikke om det kan nåes! Men du sender bare en privat besked hvis det skulle være ;-)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jep, jeg ved godt I skal afsted på fredag :-)

I skal se Tottenham-Fulham, right ?

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Ja det skulle vist være en af kampene! En udemærket kamp! jeg ved dog ikke lige hvad den anden kamp kommer til at blive, men det bliver måske en kamp i den andenbedste engelske række! det kan måske også blive 3 kampe, men vi for det hele at vide på mandag! Hvilke kampe så i sidste år?

Peter Ross

Re: Stand Up Speak Up armbånd ? (OT)

Indlæg af Peter Ross »

Vi så Tottenham-Birmingham (4-1) og Charlton-Wolverhampton (2-0)...

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Okay! skulle I ikke også fremlægge om nogle seværdigheder? Jeg skal fremlægge om et eller andet med 4 bogstaver, har du en ide om hvad det kunne være, for jeg har nemlig glemt det......:-D

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ja, sådan er det hvert år...

Du skal sikkert fremlægge om Soho, fremragende bydel... Der møder man sgu en del forskellige mennesker :-)

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Der var den! Soho! har hørt lidt om den, den lyder da rimelig spændende at gå igang med :-D

YahooSeeker [Bot]

Så Peter! Vi tager afsted imorgen! Er du sikker på, at jeg ikke skal kigge efter nogle armbånd? ;-)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Kig du bare efter nogle, for det seneste jeg har hørt er, at der er fuldstændig udsolgt :-)

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

Det er aveligt hvis det er rigtigt, for jeg vil da også meget gerne have sådan et armbånd! :-(

YahooSeeker [Bot]

Skal til London i morgen

Besvar