TV3+ De tre første runder

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: AaB - FCM TV-kamp...

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Tudefjæs!
Det er sku da ikke rart at høre e loppe gø.

Hvis klubberne sætter krav om hvad der skal vises, så er det nok en helt anden pris TV vil gi. I sidste ende mener de nok det bedst betaler sig på denne måde.

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

TV køber jo rettigheden til alle kampene i Sas-ligaen på en gang, og så vidt jeg ved uddeles tvpengene til holdene i sas-ligaen i forhold til hvor tit de er på tv. Derfor mener jeg det er rimeligt at stilde spørgsmålstegn ved om dette er rimeligt.

Hvis tv selskabet vælger at fremhæve enkelte hold, er det så rimeligt at de skal have tv pengene også? Som jeg ser på tv situationen så er meldingen fra TV3 klar : Hvis du ikke holder med fck eller bif, så skal du betale mere for at se dit hold på tv.

Er det rimeligt at jyder og fynboer skal købe super sas liga for at følge deres hold mens sjællænderne kan nøjes med lavprispakken?

Personligt er jeg ligeglad jeg er på stadion, men i forhold til tv penge mener jeg denne at denne polariserede fremvisning af Sas ligaen skader den danske fodbold mindst lige så meget som Microsoft skader computerindustrien.

Glen

Indlæg af Glen »

HauG skrev:
-------------------------------------------------------
> Helt enig det er fint de viser AaB-FCM, jeg håber
> det bliver istedet for FCN-FCK, da denne kamp ikke
> umiddelbart er den fedeste kamp når AaB - FCM og
> Efb - BiF spiller...

De viser højst sansynlig AaB-FCM samt FCN-FCK. Jeg tror godt du kan forvente at EFB - BIF bliver flyttet, Problemet er, at EFB spiller udekamp i 1. kvalrunde til UEFA Cup'en torsdag den 28. juli, og at BIF skal spille returkamp i 2. kvalrunde til CL tirsdag eller onsdag den 2. eller 3. august. Følgelig ønsker Esbjerg ikke at spille ligakampen lørdag, og Brøndby vil af gode grunde ikke spille ligakampen søndag... DBU er nu bedt om at flytte kampen væk fra den pågældende weekend.

Besvar