Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
HKP

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af HKP »

Okay, ikke en spiller man falder på halen over, men er vel bedre end ingenting.... Hvorfor ikk Vibe nu da Brentford alligevel ikke har nogen chancer....?

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

WBW skrev:
henker skrev:fcm har jo lukket kassen - så det er mere tale om som leje - hvad med jean ruiz? linus wahlqvist? lisandro Martinez? de er kæmpe unge talenter..
Kassen er ikke lukket, hvis de rigtige muligheder åbner sig.
Ja det er jo så et spørgsmål hvordan man skal tolke sådan en udmelding :)

Klart at man ikke vil sige nej hvis Kompany kommer og tilbyder sig gratis og til lav løn. Men vil man handle hvis man får en 28-årig centerforsvarer med masser af bundesliga erfaring, som blinker med stort grønt lys hos SmartOdds for en 6-8 mio kroner?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

WBW

Indlæg af WBW »

mousebreaker skrev:
WBW skrev:
henker skrev:fcm har jo lukket kassen - så det er mere tale om som leje - hvad med jean ruiz? linus wahlqvist? lisandro Martinez? de er kæmpe unge talenter..
Kassen er ikke lukket, hvis de rigtige muligheder åbner sig.
Ja det er jo så et spørgsmål hvordan man skal tolke sådan en udmelding :)

Klart at man ikke vil sige nej hvis Kompany kommer og tilbyder sig gratis og til lav løn. Men vil man handle hvis man får en 28-årig centerforsvarer med masser af bundesliga erfaring, som blinker med stort grønt lys hos SmartOdds for en 6-8 mio kroner?
Kort svar, ja.

Dermed ikke sagt at det er noget vi skal forvente. Der arbejdes med mange ting, men meget skal gå vores vej, før der kommer nyt til klubben. Sker det, bliver det dog en klar forstærkning, da det er dette Steinlein søger.

JBT

Indlæg af JBT »

Jeg håber det er sandt. Specielt da de andre klubber nu begynder at røre på sig, og forstærke i sidste øjeblik, med hvad end de har luret på. Hvis ikke der kommer en reaktion bliver vi sat endnu længere tilbage, hvis det kun hedder salg og udleje.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kan være jeg har misset det, men er der mange af de andre der har oprustet da (bortset fra FCK)?

Som jeg lige ser det er FCK, VFF, de 3 oprykkere og måske AGF blevet stærkere

FCN og måske AaB står lidt svagere

BIF, OB, EfB, RFC, SDR er status quo eller tæt på status quo.
http://www.bold.dk/transfers/superligaen/

Men det kan selvfølgelig nå at ændre sig med 30 timer tilbage af vinduet.

___

Generelt vil jeg sige at det har været skuffende spilmæssigt på det sidste, men tror hele stadig på truppen har noget kvalitet der kan forløses og uden Europe League burde truppen også kunne klare omfanget af kampe og opnå medaljer,
samtidig med at evt. nye spillere vil tage spilletid fra talenterne.

Dog hvis både Kadlec og Pusic ryger, virker det dog nærliggende med en ny angriber. Må indrømme jeg ikke har den helt store fidus til Paul.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... forhandler
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nsferemner

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Nu er Kadlec så også på vej væk?!? Så er vores offensiv jo helt smadret.
Han siger til Tipsbladet, at FCM og Sparta Prag taler sammen, men han forholdet sig roligt til klubberne er enige og han selv kan begynde forhandlinger.
FCM!
FCM!
FCM!

Sahl

Indlæg af Sahl »

tubbe93 skrev:Nu er Kadlec så også på vej væk?!? Så er vores offensiv jo helt smadret.
Han siger til Tipsbladet, at FCM og Sparta Prag taler sammen, men han forholdet sig roligt til klubberne er enige og han selv kan begynde forhandlinger.
Man må håbe på, at det her ikke sker hvis du spørger mig. Kadlec ville under en anden spillestil være super god! (jeg synes han har været god når vi har spillet 4-4-2) men manglet meget i været defensive udgangspunkt med ham alene på top eller på kanten.

Det virker også mystisk det vi har gang i. Hvorfor er det vi så gerne vil af med vores 2 bedste angribere? Vil man satse på Paul.... Og de rygter der har været om Zohore håber jeg ikke er sandt, hvis det er på bekostning af f.eks. Kadlec.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

tubbe93 skrev:Nu er Kadlec så også på vej væk?!? Så er vores offensiv jo helt smadret.
Jeg synes det er rystende, Pusic leder efter en klub og Kadlec venter på svar fra agent, Ureña strøg tidligere.

Tilbage Paul der ikke dur og Mads Døhr fra U19

Og Steinlein går efter gruppespil næste år :shock:

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Sahl skrev: Det virker også mystisk det vi har gang i. Hvorfor er det vi så gerne vil af med vores 2 bedste angribere? Vil man satse på Paul.... Og de rygter der har været om Zohore håber jeg ikke er sandt, hvis det er på bekostning af f.eks. Kadlec.
Ja virker godt nok mærkeligt, og håber godt nok heller ikke på Zohore,
så alligevel hellere Paul eller for den sags skyld, Thycosen, Thomsen eller Marco Larsen på toppen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Hold da op, så er der sku europæisk gruppespil til Sparta Prag
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ord-kadlec

Hvis vi til gengæld kan tjene 15 millioner på at have Kadlec et halvt år og så beholde Pusic er det måske ikke helt skeløjet?

Sahl

Indlæg af Sahl »

Steffen am skrev:
Sahl skrev: Det virker også mystisk det vi har gang i. Hvorfor er det vi så gerne vil af med vores 2 bedste angribere? Vil man satse på Paul.... Og de rygter der har været om Zohore håber jeg ikke er sandt, hvis det er på bekostning af f.eks. Kadlec.
Ja virker godt nok mærkeligt, og håber godt nok heller ikke på Zohore,
så alligevel hellere Paul eller for den sags skyld, Thycosen, Thomsen eller Marco Larsen på toppen.
Jeg kan godt være bange for, at det betyder man tror meget på Thorup.
Jeg er ikke fan af Zohore! synes det er en dårlig signing hvis det er i stedet for Kadlec og Pusic. (så er vi for alvor svækket) men Thorup ønsker ikke, at bruge Pusic og vil ikke bruge Kadlec i et 4-4-2 system (så han ikke er alene i front) Med Zohore kan vi spille bolden langt....

Sahl

Indlæg af Sahl »

Steffen am skrev:Hold da op, så er der sku europæisk gruppespil til Sparta Prag

Hvis vi til gengæld kan tjene 15 millioner på at have Kadlec et halvt år og så beholde Pusic er det måske ikke helt skeløjet?
Jeg vil hellere vi beholder ham. Hvis vi får gang i ham og hele holdet bliver det ikke bare 15 mil overskud.. Synes det virker tosset, men hvem ved måske er det Sisto beløb (ellers er det ikke, at smadre transferrekord) men hvem kan vi få af samme kvalitet?

974

Indlæg af 974 »

For mig virker det til at der er mulighed for, at der ikke sker så meget på transfersiden i dette vindue!
Måske kommer der en angriber ind, hvis Pusic bliver solgt (til ca. 5 millioner jf. tidligere prisskilt i sommers)
Zohore på rygtebørsen?

Dernæst tror jeg at man vil bruge denne sæson til at modne hele den gruppe af dygtige U19 spillere, som netop er kommet op

Jeg kan egentlig godt lide det på en eller anden måde!

Sparv kommet forhåbentligt snart tilbage og sammen med Van der Vaart tror jeg, at de kan styre skibet fint i mål til en Europa-kvalifikation til næste år - Og hvad vi så ellers kan opnå af topplacering og evt. pokalsucces må tiden vise :-)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Hvad med Brock Madsen?

Er skuffet hvis Kadlec smutter efter 8 måneder, når man havde jagtet ham igennem 3 vinduer.

Skal love for at der er udsalg.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Sahl skrev:
Steffen am skrev:Hold da op, så er der sku europæisk gruppespil til Sparta Prag

Jeg vil hellere vi beholder ham. Hvis vi får gang i ham og hele holdet bliver det ikke bare 15 mil overskud.. Synes det virker tosset, men hvem ved måske er det Sisto beløb (ellers er det ikke, at smadre transferrekord) men hvem kan vi få af samme kvalitet?
Gav FCM ikke 15 mill kr. for ham ?

Kan se noget i det hvis han sælges for 3 mill euro plus 10 pct vidersalgklaus.

Salg af Pusic og Kadlec bør mindst give 20 mill kr.

køb af f.eks. Bubacarr Sanneh Horsens, Jeppe Andersen Esbjerg og en klasseangriber + evt leje af en ekstra angriber ?

Låst