Transfer sommer 2016
Re: Transfer sommer 2016
Hvis vi bliver ved med at have dårlig resultater i superligaen, så er det langt endnu befre at sende gamle rotter ude af port og sætter 50-75% u19 ind så bliver jeg mindre flov over dårlig stime i superligaen.. Plus raus med thorup. Hans filosofi passer simpelthen ikke til FCM dna
Tak,mærkeligt nok lytter intern til min ønsktræk..O skrev:Sæt dem til salg på DBA - så skal du nok få dem solgt.henker skrev:så opfylder min ønske om at sælg pusic dog nu mangler jeg bare at sælge big Paul, Poulsen og Thorup... de skal ude af porten.
Det virker desværre ikke sådan. At anføreren slår op i banen på den måde, peger på at han også er har mistet motivationen. En skam, at Bach Bak ikke kan komme på banen, skralde en modstander ned og sætte medspillerne på plads.FCM2000 skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/jako ... rtemaaned/
De er godt selv klar over at det er galt
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Administrator
Nu kan jeg ikke lige greje om det er bevidst du normalt skriver Poul om Paul. Nu har jeg imidlertid set at du godt kan stave hans navn rigtigt, så ser jeg meget gerne at du gør det fremover.FCM2000 skrev:Pusic er ikke lige så høj som Paul, så Pusic passer ikke ind i spillestillen med lange bolde op i hovedet på angriberen, det er jo det Jess vil.Cortez skrev:At Pusic ikke passer ind i vores spillestil fordrer at vi har en. Der er altså et eller andet helt galt i truppen - og har været det siden Thorup kom til. Kære ledelse: Få lige kigget på de problemer, der åbenlyst er på holdet. Fra mit synspunkt (og fra en del andres qua skriverierne herinde) så ser det udefra altså ud til at alt sejler!
/Cortez
Det mindste vi kan gøre herinde er at omtale spillerne med deres rigtige navne og undgå negative øgenavne. Det er selvfølgelig tilladt at komme med negative indlæg om spillernes præstationer, men hold lige tungen lige i munden og vis respekt.
Tror sgu jeg har skrevet Poul mange gange. Var ganske enkelt ikke klar over at Paul er det rigtige navn. Og det er ikke for at være disrespektfuld. Jeg vidste ganske enkelt ikke bedre.
/Cortez
/Cortez
Pusic har da hvad jeg ved hele tiden ønsket at komme videre til en større liga!
Mener næsten at det lå i kortene allerede da han skrev med os!
Det overrasker på ingen måde mig, og forstår heller ikke jer der straks skal tørre den af på andre end Pusic selv
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... fem-mio-kr
Mener næsten at det lå i kortene allerede da han skrev med os!
Det overrasker på ingen måde mig, og forstår heller ikke jer der straks skal tørre den af på andre end Pusic selv
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... fem-mio-kr
Det er da ikke med vilje at Onuacho omtales som du nævner og det er da ikke negativt (jeg er da i farten også i tvivl). Så vidt jeg ved er der ingen herinde der bruger øgenavne til spillerne. Men OK hvis et bogstav er et problem.Administrator skrev:Nu kan jeg ikke lige greje om det er bevidst du normalt skriver Poul om Paul. Nu har jeg imidlertid set at du godt kan stave hans navn rigtigt, så ser jeg meget gerne at du gør det fremover.FCM2000 skrev:Pusic er ikke lige så høj som Paul, så Pusic passer ikke ind i spillestillen med lange bolde op i hovedet på angriberen, det er jo det Jess vil.Cortez skrev:At Pusic ikke passer ind i vores spillestil fordrer at vi har en. Der er altså et eller andet helt galt i truppen - og har været det siden Thorup kom til. Kære ledelse: Få lige kigget på de problemer, der åbenlyst er på holdet. Fra mit synspunkt (og fra en del andres qua skriverierne herinde) så ser det udefra altså ud til at alt sejler!
/Cortez
Det mindste vi kan gøre herinde er at omtale spillerne med deres rigtige navne og undgå negative øgenavne. Det er selvfølgelig tilladt at komme med negative indlæg om spillernes præstationer, men hold lige tungen lige i munden og vis respekt.
Min kone kalder også Pusic for Putin og Sisto for Pisto. Det er sgu da sødt.
Hold da op, det er så sko du går i hr. administrator, hvad så dem der kalder Jacob Poulsen for Polle ? er du ikke nød til at holde en objektiv linje ??tatoo skrev:Det er da ikke med vilje at Onuacho omtales som du nævner og det er da ikke negativt (jeg er da i farten også i tvivl). Så vidt jeg ved er der ingen herinde der bruger øgenavne til spillerne. Men OK hvis et bogstav er et problem.Administrator skrev:Nu kan jeg ikke lige greje om det er bevidst du normalt skriver Poul om Paul. Nu har jeg imidlertid set at du godt kan stave hans navn rigtigt, så ser jeg meget gerne at du gør det fremover.FCM2000 skrev:
Pusic er ikke lige så høj som Paul, så Pusic passer ikke ind i spillestillen med lange bolde op i hovedet på angriberen, det er jo det Jess vil.
Min kone kalder også Pusic for Putin og Sisto for Pisto. Det er sgu da sødt.
Tilbage til sporet hvad med at sende Pusic til Esbjerg og tage et byt med Jeppe Andersen ?
Men Pusic vil nok heller til et andet land ?
-
Densestar7430
Iflg. Bold, så afviser Schøne ikke at skifte til Danmark. Han er 30 år, så der skulle stadig gerne være 3 gode år i ham.
Kunne han løse nogle af vores offensive problemer? Eller er han for meget ala VdV?
Spændende tanke med et Ajax light hold
Kunne han løse nogle af vores offensive problemer? Eller er han for meget ala VdV?
Spændende tanke med et Ajax light hold
Så må de godt 25.000 mennesker, der hedder Poul her i landet, da være godt sure på deres forældre, hvis det ligefrem er et både negativt og disrespektfuldt navn ...Administrator skrev: Nu kan jeg ikke lige greje om det er bevidst du normalt skriver Poul om Paul. Nu har jeg imidlertid set at du godt kan stave hans navn rigtigt, så ser jeg meget gerne at du gør det fremover.
Tænkte det kunne være fint at bruge transfertråden til transfersnak igen. Vi har nu kunfå dage tilbage af vinduet, og vi har nogle huller som skal dækkes.
Forsvar: Vi mangler en leder i forsvaret, som kan genskabe den stabilitet vi havde tidligere.
Drømmen: Bjelland – har alt det (og mere til) som vi har brug for. Vil sikkert kun komme på tale på lejebasis, men bestemt en spiller vi burde takke ja til.
Realistisk: Bodurov – har vist at han kan være stå imod det han vil møde i superligaen. En dygtig duelspiller og med en stor erfaring. Fri Transfer – dog sikkert højt lønnet.
Alternativ: Mads Fenger – Hans kontrakt med Randers synger på sidste vers. Er en type vi godt kunne bruge og for ham ville FCM være et godt udstillingsvindue til at komme videre.
Midtbane:
Drømmen: István Kovács – 24 år gammel og vi kender ham fra da han for en stund lavede MCH Arena om til Cirkus Benneweis. Kørte egenhændigt rundt med alt og alle. Kovacs har de spidskompetencer 1-1 som vi mangler efter at Pione forlod os.
Realistisk: Efter at have set Rømer/Halsti niveauet på den defensive midtbane, må dette være et sted man kigger. Halsti bliver ikke bedre af at vi vender det blinde øje til at han var en fejl, og Rømer…ja han har bare ikke niveauet til et top 4 hold. Hvem det kunne være er så spørgsmålet…
Angreb:
Såfremt Pusic finder en ny klub i dette vindue, MÅ Steinlein ud og finde en erstatning. Spørgsmålet er om tilladelsen til at Pusic aktivt må søge en ny klub, betyder at en ny angriber er fundet…
Forsvar: Vi mangler en leder i forsvaret, som kan genskabe den stabilitet vi havde tidligere.
Drømmen: Bjelland – har alt det (og mere til) som vi har brug for. Vil sikkert kun komme på tale på lejebasis, men bestemt en spiller vi burde takke ja til.
Realistisk: Bodurov – har vist at han kan være stå imod det han vil møde i superligaen. En dygtig duelspiller og med en stor erfaring. Fri Transfer – dog sikkert højt lønnet.
Alternativ: Mads Fenger – Hans kontrakt med Randers synger på sidste vers. Er en type vi godt kunne bruge og for ham ville FCM være et godt udstillingsvindue til at komme videre.
Midtbane:
Drømmen: István Kovács – 24 år gammel og vi kender ham fra da han for en stund lavede MCH Arena om til Cirkus Benneweis. Kørte egenhændigt rundt med alt og alle. Kovacs har de spidskompetencer 1-1 som vi mangler efter at Pione forlod os.
Realistisk: Efter at have set Rømer/Halsti niveauet på den defensive midtbane, må dette være et sted man kigger. Halsti bliver ikke bedre af at vi vender det blinde øje til at han var en fejl, og Rømer…ja han har bare ikke niveauet til et top 4 hold. Hvem det kunne være er så spørgsmålet…
Angreb:
Såfremt Pusic finder en ny klub i dette vindue, MÅ Steinlein ud og finde en erstatning. Spørgsmålet er om tilladelsen til at Pusic aktivt må søge en ny klub, betyder at en ny angriber er fundet…
fcm har jo lukket kassen - så det er mere tale om som leje - hvad med jean ruiz? linus wahlqvist? lisandro Martinez? de er kæmpe unge talenter..
Kassen er ikke lukket, hvis de rigtige muligheder åbner sig.henker skrev:fcm har jo lukket kassen - så det er mere tale om som leje - hvad med jean ruiz? linus wahlqvist? lisandro Martinez? de er kæmpe unge talenter..
En kilde har til middag fortalt at hvis et salg af Pusic lykkes, kan et lejemål af Kenneth Zohore fra Cardiff komme på tale for resten af sæsonen, en spændende spiler som har mange kvaliteter som tror vil passe godt ind med VDV.