Håber Marcondes viser sig at blive et hit, han må da have været gennem smart odds maskinen nogle gange.
Transfer sommer 2019
Re: Transfer sommer 2019
Må have været en morsom dobbeltrolle for Ankersen, sportschef for det sælgende hold og formand for det købende 
Håber Marcondes viser sig at blive et hit, han må da have været gennem smart odds maskinen nogle gange.
Jeg ved sgu snart ikke hvad man skal sige til smart odds maskinen. Synes ikke vi er lykkedes med ret meget den sidste tid. Den har i alle tilfælde fundet et par flop - Dovbyk, Kraev
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Det kan vel også skyldes spillestilen. Lad os se og følge Dovbyk i Sønderyske, måske han kan shine der, for så er det spillestilen der gør forskellen.
Man kan sige meget om Marcondes, men her har vi en spiller, der har brændt ligaen af før, en sublim højreskøjte og målnæse. Det er allerede en kæmpe forstærkning i sig selv. Så kan man tale nok så meget om xG dit og dat. Han skulle være i kampform og klar til træde ind med det samme. Jeg kan allerede forestille mig den 'Brazil-connection' mellem ham og Evander.
-
mousebreaker
Selvflg var 17 mål og 7 assist et udtryk for orkan i ryggen. Ligesom med robert skov sidste sæson. Mindre kan også gøre det og man kommer ikke til at ramme de monstersæsoner hvis man ikke selv har bragt sig i position til at få medvinden.Noe skrev: ↑2. sep 2019, 19:45Så trækker jeg nej-hatten ned om ørerne. Alt peger på, at hans seneste sæson i FCN var en markant overpræstation ifht. xG og andre underliggende stats. I Brentford (som niveaumæssigt ikke burde være det store spring) har han være en regulær katastrofe, både bedømt på bagvedliggende og synlige stats. Det stinker desværre af, at noget andet er glippet i sidste øjeblik, og at vi får lov at flytte Marcondes fra London i stedet. Frygten er naturligvis, at vi skal aftage Brentfords flops fremover. Ham her kan imo kun overraske positivt.
Det med frygten for at skulle overtage Brentfords flops kan du godt pakke væk. Kommer aldrig til at blive sådan.
Vi ved ikke om Marcondes bliver en succes i FCM, men muligheden foreligger og det KAN ende med en stor upside for både FCM, Marcondes og Brentford. Brentford har med garanti en fin klausul, for vi skal huske at skepsis tæller begge veje. Handlen er nødt til at være fin for alle tre parter.
Marcondes har aldrig været min kop the, men jeg stoler på at de mennesker der er omkring både Brentford og FCM har set nok af Marcondes til at vide hvordan han mentalt er skruet sammen. Modgang har han haft masser af.
Man kan også forestille sig at man mener han er for dygtig en spiller at sige farvel til. Så er FCM jo en god løsning. Benham siger jo ikke farvel til upsiden på den måde.
Senest rettet af mousebreaker 2. sep 2019, 21:28, rettet i alt 1 gang.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Jeg er glad for Marcondes handel og håber og tror, at han kan hjælpe og forstærke os, til angrebet på endnu et mesterskab.
Viasat fulgte Marcondes, da han var ved at skifte til Brentford for et par år siden, er ret interessant at se nu:
https://www.youtube.com/watch?v=rBQIgRxAwxw
Benham har blandt andet noteret sig, at Marcondes kom til utroligt mange målchancer, så man var ikke kun fokuseret på alle de mål, han lavede. Er også interessant at se, at Brentfords scout ser ham som 10'er eller 8'er, sekundært som 9'er eller kant.
https://www.youtube.com/watch?v=rBQIgRxAwxw
Benham har blandt andet noteret sig, at Marcondes kom til utroligt mange målchancer, så man var ikke kun fokuseret på alle de mål, han lavede. Er også interessant at se, at Brentfords scout ser ham som 10'er eller 8'er, sekundært som 9'er eller kant.
Jf ekstrabladet har de interviewet Marcondes og der er tale om leje. Det synes jeg virkeligt er meget problematisk at FCM skal give spilminutter en en brentford spiller!
Mon der er købsoption...?
Mon der er købsoption...?
BT har ellers sagt hele aftenen at det ikke er leje, men et køb
Senest rettet af Matjavsen 2. sep 2019, 21:50, rettet i alt 2 gange.
-
Steffen am
Dovbyk og Kraev er da for tidligt at sige ja eller nej til.
Sørloth, Wikheim, Mabil og Sparv synes jeg nu har været okay.
Olsson kom også på landsholdet, selvom matched ikke var perfekt.
Kadlec og Drexler tjente vi gode penge på.
Interviewet er ikke vist endnu, men står i opdateringen..
https://ekstrabladet.dk/eblive/transfer/
Ja, lejeaftale indtil nytår. Ingen meldinger om købsoption. :/
Mærkelig disponering, virker som en soleklar vennetjeneste, mht. leje. Så kunne man jo ligeså godt se de unges vej fuldt ud. Er der en købsoption på ham? Evt med direkte videresalg for øje.
Senest rettet af JBT 2. sep 2019, 22:06, rettet i alt 1 gang.
Det er uden tvivl en lappeløsning efter salget af Wiekhim.
Så kan isaksen blive spillet ind til efter nytår
Så kan isaksen blive spillet ind til efter nytår