Europa League 19/20

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Matjavsen
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Europa League 19/20

Indlæg af Matjavsen »

Danske spil ser os som snæver favoritter til at gå videre.
1,80 på os.
1,90 på Rangers

SimonH
Indlæg: 1193
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Europa League 19/20

Indlæg af SimonH »

Matjavsen skrev:
2. aug 2019, 12:25
Danske spil ser os som snæver favoritter til at gå videre.
1,80 på os.
1,90 på Rangers
Hvilket bekræfter billedet af, at vi undervurderer os selv kraftigt herinde.
Vi er favoritter, og vi skal vise at vi kan komme forbi en ligeværdig modstander i Europa for en gangs skyld.

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Europa League 19/20

Indlæg af mousebreaker »

Mon ikke danske spil har korrigeret for at det er danskere der better og flere better mere med hjertet end med hjernen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Vijen
Indlæg: 1169
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Europa League 19/20

Indlæg af Vijen »

SimonH skrev:
2. aug 2019, 12:57
Matjavsen skrev:
2. aug 2019, 12:25
Danske spil ser os som snæver favoritter til at gå videre.
1,80 på os.
1,90 på Rangers
Hvilket bekræfter billedet af, at vi undervurderer os selv kraftigt herinde.
Vi er favoritter, og vi skal vise at vi kan komme forbi en ligeværdig modstander i Europa for en gangs skyld.
WilliamHill giver 1.30 for FCM sejr på torsdag og 1.90 for Rangers sejr. For dobbelt kampe giver 2 fcm sejre 2.8 og 2 Rangers sejre giver 3.75.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 864
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Europa League 19/20

Indlæg af Saemala »

Muæige modstander i Playoff:

PSV-Haugesund
Legia Warszawa-Atromitios
Steaua Bukarest-Mlada Boleslav
Wolverhampton-Pyunik

Det er 2 af de stærkest seedede og 2 af de svageste seedede.
50/50 lodtrækning, og jeg er faktisk rigtig glad for at vi har 50% chance for at trække et hold, hvor kampene på forhånd er helt lige.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4358
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Europa League 19/20

Indlæg af Ravnen »

Lad os bare trække de sjove, vi har det med at klare os bedst når vi ikke er favoritter :-)

SimonH
Indlæg: 1193
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Europa League 19/20

Indlæg af SimonH »

Ravnen skrev:
2. aug 2019, 22:39
Lad os bare trække de sjove, vi har det med at klare os bedst når vi ikke er favoritter :-)
Vores lodtrækning i 3. runde er nu sjov nok for kvalifikationen.
Lads os trække et kedeligt hold tak ;)

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Europa League 19/20

Indlæg af henker »

Jeg er okay med wolverhamton, legia og steaua.. Men ikke psv!!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Europa League 19/20

Indlæg af Steffen am »

Så der lodtrækning til 4. kval runde
https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/s ... d=2001149/

EDIT:
Hvis nogen ser live lodtræningen, så er vi i gruppe 1, hvor disse numrer skal holdes øje med.

GROUP 1
Seeded
1: Pyunik (ARM) / Wolverhampton Wanderers (ENG)
2: Legia Warszawa (POL) / Atromitos (GRE)
3: FCSB (ROU) / Mladá Boleslav (CZE)
4: Haugesund (NOR) / PSV Eindhoven (NED)
Unseeded
5: Torino (ITA) / Shakhtyor Soligorsk (BLR)
6: Ventspils (LVA) / Vitória SC (POR)
7: Austria Wien (AUT) / Apollon Limassol (CYP)
8: Midtjylland (DEN) / Rangers (SCO)

SimonH
Indlæg: 1193
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Europa League 19/20

Indlæg af SimonH »

Undgå 1 og 4 ;)

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Europa League 19/20

Indlæg af mousebreaker »

FCK skal hvis de slår Røde Stjerne møde Young Boys for at komme i CL
Taber de til Røde Stjerne skal de møde Riga eller Helsinki for at komme i EL

Unægtelig en blød lodtræknng aå jeg ser det som helt sikkert at FCK kommer i et gruppespil igen igen. Man kan sige at de har skaffet sig denne bløde lodtrækning via egne resultater fra tidligere. Jeg forbander stadigvæk at vi ikke har taget vare på egne chancer de sidste 3 år i Europa. Det bider os i den grad i røven for at sige det som det er
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Europa League 19/20

Indlæg af Steffen am »

Så tog Torino - Wolvverhampton.
Potentielt vild nok kamp.

Og så er Wolverhampton væk fra os :)

SimonH
Indlæg: 1193
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Europa League 19/20

Indlæg af SimonH »

Så er det godt at vi er heldige med playoff lodtrækningen, nu vi trak Rangers i Q3.

Vi skal møde vinderen af Legia Warszawa / Atromitos og starter ude.

Fremragende lodtrækning

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Europa League 19/20

Indlæg af Steffen am »

Wup wup.
Legia Warszawa (POL) / Atromitos (GRE)

Og hjemmebane i returen.

Der burde være muligheder

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Europa League 19/20

Indlæg af ABT »

Sådan! Legia eller Atromitos - Bedst mulige lodtrækning!
/ ABT

Billede

Besvar