Europa League 19/20
Re: Europa League 19/20
Danske spil ser os som snæver favoritter til at gå videre.
1,80 på os.
1,90 på Rangers
1,80 på os.
1,90 på Rangers
Re: Europa League 19/20
Hvilket bekræfter billedet af, at vi undervurderer os selv kraftigt herinde.
Vi er favoritter, og vi skal vise at vi kan komme forbi en ligeværdig modstander i Europa for en gangs skyld.
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: Europa League 19/20
Mon ikke danske spil har korrigeret for at det er danskere der better og flere better mere med hjertet end med hjernen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: Europa League 19/20
WilliamHill giver 1.30 for FCM sejr på torsdag og 1.90 for Rangers sejr. For dobbelt kampe giver 2 fcm sejre 2.8 og 2 Rangers sejre giver 3.75.
Re: Europa League 19/20
Muæige modstander i Playoff:
PSV-Haugesund
Legia Warszawa-Atromitios
Steaua Bukarest-Mlada Boleslav
Wolverhampton-Pyunik
Det er 2 af de stærkest seedede og 2 af de svageste seedede.
50/50 lodtrækning, og jeg er faktisk rigtig glad for at vi har 50% chance for at trække et hold, hvor kampene på forhånd er helt lige.
PSV-Haugesund
Legia Warszawa-Atromitios
Steaua Bukarest-Mlada Boleslav
Wolverhampton-Pyunik
Det er 2 af de stærkest seedede og 2 af de svageste seedede.
50/50 lodtrækning, og jeg er faktisk rigtig glad for at vi har 50% chance for at trække et hold, hvor kampene på forhånd er helt lige.
Høvdingen af Herning
Re: Europa League 19/20
Lad os bare trække de sjove, vi har det med at klare os bedst når vi ikke er favoritter 
Re: Europa League 19/20
Jeg er okay med wolverhamton, legia og steaua.. Men ikke psv!!
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Europa League 19/20
Så der lodtrækning til 4. kval runde
https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/s ... d=2001149/
EDIT:
Hvis nogen ser live lodtræningen, så er vi i gruppe 1, hvor disse numrer skal holdes øje med.
GROUP 1
Seeded
1: Pyunik (ARM) / Wolverhampton Wanderers (ENG)
2: Legia Warszawa (POL) / Atromitos (GRE)
3: FCSB (ROU) / Mladá Boleslav (CZE)
4: Haugesund (NOR) / PSV Eindhoven (NED)
Unseeded
5: Torino (ITA) / Shakhtyor Soligorsk (BLR)
6: Ventspils (LVA) / Vitória SC (POR)
7: Austria Wien (AUT) / Apollon Limassol (CYP)
8: Midtjylland (DEN) / Rangers (SCO)
https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/s ... d=2001149/
EDIT:
Hvis nogen ser live lodtræningen, så er vi i gruppe 1, hvor disse numrer skal holdes øje med.
GROUP 1
Seeded
1: Pyunik (ARM) / Wolverhampton Wanderers (ENG)
2: Legia Warszawa (POL) / Atromitos (GRE)
3: FCSB (ROU) / Mladá Boleslav (CZE)
4: Haugesund (NOR) / PSV Eindhoven (NED)
Unseeded
5: Torino (ITA) / Shakhtyor Soligorsk (BLR)
6: Ventspils (LVA) / Vitória SC (POR)
7: Austria Wien (AUT) / Apollon Limassol (CYP)
8: Midtjylland (DEN) / Rangers (SCO)
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: Europa League 19/20
FCK skal hvis de slår Røde Stjerne møde Young Boys for at komme i CL
Taber de til Røde Stjerne skal de møde Riga eller Helsinki for at komme i EL
Unægtelig en blød lodtræknng aå jeg ser det som helt sikkert at FCK kommer i et gruppespil igen igen. Man kan sige at de har skaffet sig denne bløde lodtrækning via egne resultater fra tidligere. Jeg forbander stadigvæk at vi ikke har taget vare på egne chancer de sidste 3 år i Europa. Det bider os i den grad i røven for at sige det som det er
Taber de til Røde Stjerne skal de møde Riga eller Helsinki for at komme i EL
Unægtelig en blød lodtræknng aå jeg ser det som helt sikkert at FCK kommer i et gruppespil igen igen. Man kan sige at de har skaffet sig denne bløde lodtrækning via egne resultater fra tidligere. Jeg forbander stadigvæk at vi ikke har taget vare på egne chancer de sidste 3 år i Europa. Det bider os i den grad i røven for at sige det som det er
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Europa League 19/20
Så tog Torino - Wolvverhampton.
Potentielt vild nok kamp.
Og så er Wolverhampton væk fra os
Potentielt vild nok kamp.
Og så er Wolverhampton væk fra os
Re: Europa League 19/20
Så er det godt at vi er heldige med playoff lodtrækningen, nu vi trak Rangers i Q3.
Vi skal møde vinderen af Legia Warszawa / Atromitos og starter ude.
Fremragende lodtrækning
Vi skal møde vinderen af Legia Warszawa / Atromitos og starter ude.
Fremragende lodtrækning
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: Europa League 19/20
Wup wup.
Legia Warszawa (POL) / Atromitos (GRE)
Og hjemmebane i returen.
Der burde være muligheder
Legia Warszawa (POL) / Atromitos (GRE)
Og hjemmebane i returen.
Der burde være muligheder
