Transfer sommer 2016
Re: Transfer sommer 2016
Øv!
FCK har ifølge rygter Jores Okore til lægetjek!
Lupus1999 skrev:Øv!
Ja forfærdeligt
Lad dem få ham. Han er overvurderet og er blevet ødelagt af skader. Steinlein har sagt, at vi ikke får nogen forstærkninger nu. Skal det så forstås sådan, at vi henter en hel masse ind?
- UlvenFraNord
CL åbner vel også døren for FCK. Lad os håbe det kommer til at koste dem i ligaen..
Der er vel ikke nogen grund længere til at vi skal have nye spillere. Europa er mistet, og vores nuværende trup er vel top 4.
Vi trænger vel egentlig kun til at få en ny mental træner ind. Ring til bs igen, ham var spillerne rigtig glad for sidst. Nå nej ham har Glen også taget med til AGF.
Vi trænger vel egentlig kun til at få en ny mental træner ind. Ring til bs igen, ham var spillerne rigtig glad for sidst. Nå nej ham har Glen også taget med til AGF.
Det var så vidt jeg husker kun frem til denne sommer - ved ikke om man har forlænget aftalenVijen skrev:Vi trænger vel egentlig kun til at få en ny mental træner ind. Ring til bs igen, ham var spillerne rigtig glad for sidst. Nå nej ham har Glen også taget med til AGF.
Ved sgu heller ikke hvor pokkers godt det er med typer som BS, som dog sikkert kan gøre en del fine mentale ting ved nogle af spillerne
Okore til FCK!
Steinlein hent Bjelland fra Brentford. Han sidder alligevel på bænken.
Ledertype, der virkelig kan styre defensive og som vil gøre Kian god igen.
Jeg FCK og Brøndby handler nu.Lupus1999 skrev:Okore til FCK!
Hvis det er rigtigt at FCM holder sig i ro, så må Steinlein jo håbe alt går godt, spørgsmålet er jo om man i det hele taget kan pege på Steinlein, for er det dikteret ovenfra, så kan han ikke gøre meget.
Der hvor jeg er mest bekymret er på Banggards plads.
synes at det er fandeme pinlige at FCM ikke kan følge med fck... jeg havde faktiske regnede med at boielsen og okore kunne komme til fcm..
som jeg hvade skrev herinde for en stykke tid siden.. dog vælger Steinlein venter med til sidste minut.. fuck dog nu af Steinlein o Thorup.. !!
som jeg hvade skrev herinde for en stykke tid siden.. dog vælger Steinlein venter med til sidste minut.. fuck dog nu af Steinlein o Thorup.. !!
må nu erkender at fck har laver en virkelige super signe her i sommer transfeer.. surt show!!henker skrev:synes at det er fandeme pinlige at FCM ikke kan følge med fck... jeg havde faktiske regnede med at boielsen og okore kunne komme til fcm..
- Administrator
Vi overholder bare vores udstukne strategi. Kontinuitet fremfor udskfitning.
Det siger også en hel del om din anskuelse af klubberne. Hvis FCK for alvor vil have en bestemt spiller, er der ikke en snebolds chance i helvede for, at vi får ham.henker skrev:synes at det er fandeme pinlige at FCM ikke kan følge med fck... jeg havde faktiske regnede med at boielsen og okore kunne komme til fcm..
-
mousebreaker
Ja det er helt vildt at vi ikke bare kan følge med FCk. Det er simpelthen så vildt latterligt. Jeg kan simpelthen heller ikke forstå at vi ikke snart får udvidet stadion så vi overgår parken i tilskuerkapacitet. 45,000 tilskuere kan vi sagtens bære. Vi skal sgu ikke ligge under for nogen. Fucking Steinlein og Ankersen fatter ikke en brik. Vi bør købe Pogba, Higuain og Suarez, det må helt oplagt. Med de signings så skal vi nok få det nye stadion fyldt næsten 25% op. Benham skal sgu ikke tro han bestemmer noget her, bare fordi manden har smidt et 3-cifret million beløb efter FCM, giver det ham ikke ret til at stille krav. Så fucking Steinlein, få nu købt de tre. Når vi nu er i gang så må det også være oplagt at købe Vincent Kompany. Så kan de der FCK bare komme an. Simpelthen bare så vildt at fucking Steinlein og fucking Ankersen ikke har fået fat i dem endnu. Havde de nu bare købt dem før vi skulle mød Tyrkiet så var vi også kommet i Europa League. Så kunne FCK bare komme an. De skal sgu ikke tro vi ikke kan følge med demhenker skrev:synes at det er fandeme pinlige at FCM ikke kan følge med fck... jeg havde faktiske regnede med at boielsen og okore kunne komme til fcm..
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Var vores strategi ikke også at komme 10 % stærkere ud af vert transfer vindue, samt at indtægter på transfers skulle bruges på netop de 10 % til forstærkninger ?Administrator skrev:Vi overholder bare vores udstukne strategi. Kontinuitet fremfor udskfitning.
-
mousebreaker
Da Benham trådte til sagde han at alt hvad vi fik ind i transferindtægter ville blive geninvesteret i spillertruppen. Han ville have truppen op i niveau så Europa League var en realistisk mulighed. Men det var kun i det vindue det var gældende. Siden da har der været et pænt beløb efter vores standarder som vi kunne bruge på spillere og derfor var det også en realistisk målsætning at blive 5-10% stærkere i hvert vindue.mnm123 skrev:Var vores strategi ikke også at komme 10 % stærkere ud af vert transfer vindue, samt at indtægter på transfers skulle bruges på netop de 10 % til forstærkninger ?Administrator skrev:Vi overholder bare vores udstukne strategi. Kontinuitet fremfor udskfitning.
Jeg forestiller mig at Benham nu mener at vi har en trup der er god nok kvalitetsmæssigt til at kvalificere os til Europa via superligaen. At han godt ved at muligheden for at konkurrere med FCK ikke er favorabel lige nu uanset hvor mange skillinger han ville spendere (inden for rimelighedens grænser). Samtidig med har vi et kuld unge spillere som der er store forhåbninger til. De skal udvikles. Det er jo en af hovedårsagerne til at han købte klubben. Akademiet. Samtidig med har vi lige tjent en god skilling i Europa og på Sisto salg og skåret væsentlige udgifter væk på løn til fodboldspillere med glasben. Der er altså en smule ro på driften.
Summa sumarum, så er det fornuftigt nok at geare en smule ned nu, tvinge de her jyske fodboldledere med mangel på økonomisk sans, til at få styr på driften, nu hvor tallene i hvert fald ikke burde være blodrøde. Få de nye talenter ind i varmen, giv dem noget spilletid. Vi var seedet til gruppespillet og selv hvis Benham havde sagt god for at bruge eks 15 mio på nye spillere til start 11eren så ville det kun give få % til succesraten for en kvalificering til gruppespillet. Det Benham gør her er ganske fornuftigt set fra et forretningsmæssigt synspunkt. At jeg så gerne havde set ham åbne sækken og lade os bruge alle pengene fra Sisto salget, det er så en anden ting (jeg vil jo gerne se os drøne derud af). Bruge pengene fra Sisto salget, det er nok det Bo Olesen, Jens Ørgaard og hvad de ellers har heddet i FCMs ledelse ville have gjort. Og noteret et nyt solidt 2-cifret million underskud.
Så når vi ikke vil bruge penge (eller rettere, Benham ikke vil) så kan vi glemme alt om at blive 5-10% bedre i hvert vindue. Det er utopi. Så glem de gamle udmeldinger som blev meldt ud da det var realistisk og virkeligheden var en anden. Vi står i en ny virkelighed. Sådan er det at have en ejer på.
Hvis vi kigger på vores trup med åbne øjne så burde den være i stand til at tage en 2. plads hjem i ligaen. Vi har godt nok en manco i midterforsvaret men det er vist også det. Ellers ser det ganske fint ud med spillermaterialet. Vi mangler blot en træner der kan få holdet til at fungere. Det er nok i virkeligheden der det hele halter.
"There is a disconnect in what we know and what we do!