Transfer sommer 2019
Re: Transfer sommer 2019
Jeg gad vide, hvor længe man har kigget efter en CM? Er det først efter, at Priske er kommet til, eller er det ifbm., at man har set at Okosun ikke var, hvad man håbede? Længe kan det næsten ikke være.
Min pointe er, jeg håber, at man prioriterer den rigtige over, om han kommer i dette vindue. Hvis man har udset sig nogen ala med Kaba, så er tålmodighed en dyd. Den signing må vi simpelthen ikke gå galt i byen med, og hvis det betyder længere ventetid, so be it.
Min pointe er, jeg håber, at man prioriterer den rigtige over, om han kommer i dette vindue. Hvis man har udset sig nogen ala med Kaba, så er tålmodighed en dyd. Den signing må vi simpelthen ikke gå galt i byen med, og hvis det betyder længere ventetid, so be it.
-
Densestar7430
Der SKAL en kant ind. Forestil jer det scenarie, at Awer bliver skadet i landholdspausen (7-9-13). Så sårbare må vi bare ikke være på enkelte pladser!
-
Densestar7430
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/soe ... -angriber/
Dovbyk til Sønderjyske på leje! IMO rigtig positivt vi kunne finde en superliga klub til ham. Nu må han vise, at han kan spille sig på holdet dernede, hvis ikke han kan det, så er der i hvert fald langt til vores.
Der står dog ikke noget om længden på perioden?
Dovbyk til Sønderjyske på leje! IMO rigtig positivt vi kunne finde en superliga klub til ham. Nu må han vise, at han kan spille sig på holdet dernede, hvis ikke han kan det, så er der i hvert fald langt til vores.
Der står dog ikke noget om længden på perioden?
Han er udlejet resten af denne sæson, frem til juni 2020
Hvis rygtet om Marcondes har noget på sig, må det være fordi man mener, han kan dække en kant i efteråret, og så kommer David hjem til januar.
Det kan jeg på papiret godt se fornuften i, men jeg er i tvivl om Marcondes' kvaliteter som udpræget kant. Han skal vide, at hans job ikke er at fedte rundt og lave tricks centralt i banen. Det har vi folk til.
Hvis vi skal hente en fløj, så skal vi have en lynhurtig assistmaskine, der kan sætte en mand og fodre Kaba med gode indlæg.
Det er jo faktisk den nye Jonas Borring, vi mangler.
Note til mig selv: Hvad render Borring egentlig rundt og laver lige nu...
Det kan jeg på papiret godt se fornuften i, men jeg er i tvivl om Marcondes' kvaliteter som udpræget kant. Han skal vide, at hans job ikke er at fedte rundt og lave tricks centralt i banen. Det har vi folk til.
Hvis vi skal hente en fløj, så skal vi have en lynhurtig assistmaskine, der kan sætte en mand og fodre Kaba med gode indlæg.
Acebone skrev: ↑2. sep 2019, 10:33Hvis rygtet om Marcondes har noget på sig, må det være fordi man mener, han kan dække en kant i efteråret, og så kommer David hjem til januar.

Vi skal vel have en kant og det forlyder, at Randers nu kun kræver 6 mio. for Saba. Han kender ligaen samt kulturen og bør vel kunne integreres forholdsvis ubesværet. Måske ikke så spændene og eksotisk, som at hente en vis navn består af 10-15 sydlandsk klingende navne, men et forholdsvis billigt og sikkert kort.
Leverpostej. Vi er ikke Brøndby.O skrev: ↑2. sep 2019, 10:43Vi skal vel have en kant og det forlyder, at Randers nu kun kræver 6 mio. for Saba. Han kender ligaen samt kulturen og bør vel kunne integreres forholdsvis ubesværet. Måske ikke så spændene og eksotisk, som at hente en vis navn består af 10-15 sydlandsk klingende navne, men et forholdsvis billigt og sikkert kort.
Tja, det kan også godt ske, at det er for lavt et ambitionsniveau, men ser hellere ham, end ingen, tilført truppen. Vi er noget sårbare, hvis ikke der kommer et alternativ til kanten, men lad os se hvad tiden bringer.SimonH skrev: ↑2. sep 2019, 10:58Leverpostej. Vi er ikke Brøndby.O skrev: ↑2. sep 2019, 10:43Vi skal vel have en kant og det forlyder, at Randers nu kun kræver 6 mio. for Saba. Han kender ligaen samt kulturen og bør vel kunne integreres forholdsvis ubesværet. Måske ikke så spændene og eksotisk, som at hente en vis navn består af 10-15 sydlandsk klingende navne, men et forholdsvis billigt og sikkert kort.
okay. Jeg har det modsat. Hellere ingen end saba. Vi har en kæmpetrup, og der er altså flere som godt kan spille på kanten hvis det skal være (brumado, frank). Der er ikke mange så kampe før vintervinduet. Som ledelsen og Graversen også selv sagde i går, hvis vi skal have noget ind, så skal det være top kvalitet til start 11'eren. Det ville Saba på ingen måde tilføre.O skrev: ↑2. sep 2019, 11:10Tja, det kan også godt ske, at det er for lavt et ambitionsniveau, men ser hellere ham, end ingen, tilført truppen. Vi er noget sårbare, hvis ikke der kommer et alternativ til kanten, men lad os se hvad tiden bringer.SimonH skrev: ↑2. sep 2019, 10:58Leverpostej. Vi er ikke Brøndby.O skrev: ↑2. sep 2019, 10:43Vi skal vel have en kant og det forlyder, at Randers nu kun kræver 6 mio. for Saba. Han kender ligaen samt kulturen og bør vel kunne integreres forholdsvis ubesværet. Måske ikke så spændene og eksotisk, som at hente en vis navn består af 10-15 sydlandsk klingende navne, men et forholdsvis billigt og sikkert kort.
Graversen siger også her i denne artikel, at man går efter topkvalitet på kanten eller den centrale midtbane https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... 80f987cc0/
Når man kigger på den bænk, som vi stillede med i går, synes jeg overhovedet ikke, at vi har en "kæmpe trup". Vi er ekstremt sårbare på flere positioner, hvor en skade eller karantæne kan gøre, at vi skal bruge en alternativ spiller på den pågældende position, hvilket ikke er optimalt.SimonH skrev: ↑2. sep 2019, 11:31okay. Jeg har det modsat. Hellere ingen end saba. Vi har en kæmpetrup, og der er altså flere som godt kan spille på kanten hvis det skal være (brumado, frank). Der er ikke mange så kampe før vintervinduet. Som ledelsen og Graversen også selv sagde i går, hvis vi skal have noget ind, så skal det være top kvalitet til start 11'eren. Det ville Saba på ingen måde tilføre.
Graversen siger også her i denne artikel, at man går efter topkvalitet på kanten eller den centrale midtbane https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... 80f987cc0/
Det bliver spændende at se, hvad dagen bringer.
Casper Tengstedt udlejes til FC Nürnberg.
God erfaring til ham
God erfaring til ham
-
Densestar7430
Jeg synes desværre vi kommer til, at se en kende dumme ud ift. vores europæiske kampagne, hvis vi ikke får afskibbet MDH.
Han var fit og vi manglede ham. Vi spillede endda 2 spillere i uvant position for at kompensere for det.. Og nu med han sansyneligvis med at blive? - Det ser umiddelbart skidt ud..
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dal ... tte-i-fcm/
Han var fit og vi manglede ham. Vi spillede endda 2 spillere i uvant position for at kompensere for det.. Og nu med han sansyneligvis med at blive? - Det ser umiddelbart skidt ud..
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dal ... tte-i-fcm/
Den kampagne ser dum ud, lige meget om MDH ryger eller ejDensestar7430 skrev: ↑2. sep 2019, 12:48Jeg synes desværre vi kommer til, at se en kende dumme ud ift. vores europæiske kampagne, hvis vi ikke får afskibbet MDH.
-
Densestar7430
Du har ret. En kende dummeRE!Flemse skrev: ↑2. sep 2019, 12:56Den kampagne ser dum ud, lige meget om MDH ryger eller ejDensestar7430 skrev: ↑2. sep 2019, 12:48Jeg synes desværre vi kommer til, at se en kende dumme ud ift. vores europæiske kampagne, hvis vi ikke får afskibbet MDH.![]()