Osorio var vores bedste mand. Klart bedstr. At tage ham ud er en katastrofe. Han var tændt, men snak da med ham hvis det er det. Håbløst. TT er berømmet for at ændre kampr i halvlegen. Det har han også gjort i dag.
Noget fucking lort
Osorio var vores bedste mand. Klart bedstr. At tage ham ud er en katastrofe. Han var tændt, men snak da med ham hvis det er det. Håbløst. TT er berømmet for at ændre kampr i halvlegen. Det har han også gjort i dag.
Vi glemte også dommeren i dag, jeg kritiserer normalt ikke dommere, men ham her i dag, havde ikke den bedste dag på kontoret.mousebreaker skrev: ↑21. aug 2024, 23:02Ser svært ud. Men hvis TT holder hovedet koldt i pausen dernede, og ikke gør noget dumt, så har vi en pæn chance.
Brynhildsen, Askildsen, Chili
Chili gjorde det godt med scoringen, men det er altså ikke den kvalitet man gerne vil have på bænken i et CL playoff opgør.
Ja, det er en fin pointe. Vores hjørnespark er uopfindsomme og ensformige, og det beror alene på tilfældigheder om en chance kommer ud af det. Det kan gøres meget bedre, og lige på det punkt burde Juninho på en back være en fordel.
Helt enig.FCM2000 skrev: ↑21. aug 2024, 23:07Vi glemte også dommeren i dag, jeg kritiserer normalt ikke dommere, men ham her i dag, havde ikke den bedste dag på kontoret.mousebreaker skrev: ↑21. aug 2024, 23:02Ser svært ud. Men hvis TT holder hovedet koldt i pausen dernede, og ikke gør noget dumt, så har vi en pæn chance.
Chili gjorde det godt med scoringen, men det er altså ikke den kvalitet man gerne vil have på bænken i et CL playoff opgør.
mousebreaker skrev: ↑22. aug 2024, 06:31Helt enig.FCM2000 skrev: ↑21. aug 2024, 23:07Vi glemte også dommeren i dag, jeg kritiserer normalt ikke dommere, men ham her i dag, havde ikke den bedste dag på kontoret.mousebreaker skrev: ↑21. aug 2024, 23:02Ser svært ud. Men hvis TT holder hovedet koldt i pausen dernede, og ikke gør noget dumt, så har vi en pæn chance.
Jeg sad med den fornemmelse, at han omkring de små frispark dømte kraftigt imod os. Vi får jo nærmest ingen tvivlskendelser. Det var vildt frustrerende.
Ærgeligt, at ledelsen ikke addresseret vores åbenlyse problemer på backs. CS var en god løsning til suppen, men ikke berrettiget der hvor vi har mest brug for det.
En lejeaftale burde have været mulig i det mindste, til den ene eller anden side. Det ender måske med at koste et par hundrede mio.
Vi var heldige med, at Ferencvaros’ førsteangriber ikke var klar, ellers var vi slet ikke i CL-kvallen længere. Mod Slovan er vi heldige med at de ikke scorer mindst 2. Bare fordi man ikke har løst problemet på backs. Smerteligt.
Frem i banen spiller vi i virkelig godt i første halvleg. Det bedste set meget længe.
Vi har stadig en fin mulighed. Velsagtens 40-45%.
Ja jeg synes godt nok også vi er svage på dødbold. Og bruger enorm meget tid på det.
Det er Byskov til gengæld igen - det glæder jeg mig personligt over. Men han ligner altså desværre ikke en mand, som TT for alvor kigger mod