EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af JBT »

Nej jeg mener sgu det er ledelsen der styrer trænerne som nikkedukker, og alt det pis med det er fællesskabet altid. Man skal ihvertfald ikke melde mere op end man kan tåle at høre igen, og det er lige præcis hvad der sker nu.Det er så kraftedme pinligt og vattet, at det hyler i hele DK. Der mangler kvalitet over hele linjen, ikke kun på banen

ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af ben2han »

joel er en ren skandale

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af JBT »

Det er Wikheim kraftedme også

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af CasperA »

Joel har aldrig været god på venstre back, men desværre mener ledelsen ikke, at vi har brug for wingback erstatninger, så han bliver nødt til at spille der, så snart vi har den mindste skade.

ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af ben2han »

JBT skrev:
8. aug 2019, 21:35
Det er Wikheim kraftedme også
enig

Spillere som joel, wickheim, sparv, frank og schultz har skuffet i aften.

schultz som har international erfaring synes jeg er meget skuffende at han er indblandet i en del mål

Jens burde have slået joel af

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af JBT »

Har han da også, jeg havde jo kaldt Joel ude i kulden for længe siden men trænerne fatter ingenting

Det bedste i aften er for mig at Poulsen sidder og hygger sig på bænken, han synes sikkert det er skide sjovt lige i aften, men jeg synes det er fantastisk ikke at se ham blive kørt total ud på røv og albuer af den midtbane… det er rart… det er rigtig rart… haha kæft en fadæse det her

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Konsulen »

Det er sgu underligt, at alle herinde synes at friholde KA for ansvar. Han har afmonteret holdet enhver farlighed - hvad er der blevet af standardsituationerne? - og hvad er det nu der er FCM’s styrke? Han formår jo ikke på nogen måde, at dyrke de enkelte spilleres styrke og sætte et hold op der fungerer

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af JBT »

Hvornår kommer der VAR i chl og el + kvalerne?

Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Lund7400 »

Skandale. Intet mindre. Jeg havde ikke det store håb inden, men denne ydmygelse frygtede jeg trods alt ikke. For det ER en ydmygelse, at tabe 2-4 hjemme, uden i øvrigt at kunne være utilfreds med cifrerne i fht kampen.

Der er så mange, som i dag ikke leverer. Wikheim, ligeglad. Sparv, langsom og urutineret ved ikke at stoppe 0-2 angrebet. Scholz af åbenlyse årsager. Joel latterliggjort. Så **** mange skuffelser.

Værst af alt er dog KA. Vi har jo for fanden intet koncept. Ingen farlighed. Det er mere jammerligt, end det var på noget tidspunkt under Thorup.

Når alt det er sagt; Respekt til Cakuste men særligt Kaba. Der var vilje og evner.

ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af ben2han »

Konsulen skrev:
8. aug 2019, 21:42
Det er sgu underligt, at alle herinde synes at friholde KA for ansvar. Han har afmonteret holdet enhver farlighed - hvad er der blevet af standardsituationerne? - og hvad er det nu der er FCM’s styrke? Han formår jo ikke på nogen måde, at dyrke de enkelte spilleres styrke og sætte et hold op der fungerer
enig i din kritik, bestemt ikke den bedste debut KA har fået internationalt med seniorholdet. Ledelsen kan ikke være tilfreds.

igen har KA fejlet i opstilling og går over til 4 4 2, måske skulle han lægge ud med 4 4 2 fremover.

man har tydelige mangler i opspillet og i at skabe chancer, når man har sparv, joel, frank, og 3 centreforsvarer stående bagud.

Joel er virkelig faldet i formen.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af bifr05t »

Jeg synes ikke at vi kan klantre spillerne for resultatet i aften. Vi startede igen (ligesom mod Malmø) med en håbløs defensiv tilgang til tingene, hvor vi ikke kom frem chancer udover på indkast og hjørnespark.

Det er først da vi er bagud 3-0 at der bliver reageret fra trænerbænken og der bliver optræk til indskiftninger. Det er sørgeligt, at vi nu skal vinde med tre mål i Glasgow for at gå videre, med mindre at kampen ender 3-5 eller mere...

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af henker »

Jeg er ihver fald Ikke imponerende!!

Det er tydeligt at vi mangler meget mere..

Teknisk

Taktisk

Først gangs berøringer

3 mands forsvar formation duer ikke.

Ja tak til flere internationale venskab kamp for at få flere erfaringer af disse punkter..

ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af ben2han »

jeg mener også at der kan sættes spørgsmålstegn med et 3 mandsforsvar, men FCM mangler også dygtige tekniske midtbanespillere, spillere som Frank, sparv, okosun og joel er ikke dygtige i opspillet, og det er her man burde sætte ind med indkøb og afgang.

Man kan også sige at frank og sparv bestemt ikke støttede forsvaret i aften.

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af HKP »

Min subjektive analyse af aftenens kamp og fcm Europa-kampagne 2019:

Ok, det er nok ikke hver dag at et skotsk hold rammer den i r... 4 ud af 5 gange.... lidt heldigt... og drengene kæmpede dog trods alt.... ¨¨

Men følgende spørgsmål skal vi nok stille os selv:

1. Skal Steinlein på ugentlig basis fremadrettet bashe FCK som værende "bange" for os / meddele at målet er 5 x CL gruppespil inden 2023, når tabloid-aviserne kommer forbi?
2. Skulle vi måske træne noget andet end stillestående lange indkast næste uge?
3. Sku man holde lysmasterne tændte lidt længere i de kommende træningsuger?
4. Var det fedt at vi fik bænket en rutineret kraft som JP de første tre runder??
5. Er der en ulempe, man skal være klar over, ved at ha en træner uden X-faktor fremfor en stor personlighed der forlanger noget af klubben? KA - no offense, men der er selvfølgelig mangler overfor en rutineret international træner.
6. Var det gennemtænkt ar skippe to gode forsvarer afsted, når de nuværende præstererer på serie-niveau når det gælder?
7. Har Joel nogensinde i sit liv trænet indlæg?
8. Scholz beviste i aften hvor lavt bundniveauet kan blive... tænk hvis han skulle spille overfor en angriber man har hørt om før en skønne dag....
9. Skulle vi overveje hvor meget Wikheim egentlig er værd for FCM....?
10. Er der nogen der har fortalt Evander, at det ikke er Brasser-bold at stoppe op hver eneste f...ing gang han modtager bolden...?
11. Gæt hvor mange kasser Rangers lavede på udebane i Luxemborg i sidste kval-runde? (0)

Tilsidst vil jeg lige nævne de spillere der præsterede lidt over 3f-bundliga-niveau: Sory, Cajuste.

Det er mere end sølle af både spillere og trænere og ledere det her..... specielt set i lyset af de overlegne meldinger vi kommer med med jævne mellemrum. Det er HELT til grin faktisk......

FCM2000
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af FCM2000 »

Ledelsen må også se ind ad, det hjælper ikke noget, at man ansætter en U19 træner som øverste chef, når man har de ambitioner som man har, nej man har brug for en mand, der ved hvad der skal til, for at kvalificerer sig til europa.

Besvar