EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC
Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC
Nej jeg mener sgu det er ledelsen der styrer trænerne som nikkedukker, og alt det pis med det er fællesskabet altid. Man skal ihvertfald ikke melde mere op end man kan tåle at høre igen, og det er lige præcis hvad der sker nu.Det er så kraftedme pinligt og vattet, at det hyler i hele DK. Der mangler kvalitet over hele linjen, ikke kun på banen
Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC
joel er en ren skandale
Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC
Det er Wikheim kraftedme også
Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC
Joel har aldrig været god på venstre back, men desværre mener ledelsen ikke, at vi har brug for wingback erstatninger, så han bliver nødt til at spille der, så snart vi har den mindste skade.
Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC
Har han da også, jeg havde jo kaldt Joel ude i kulden for længe siden men trænerne fatter ingenting
Det bedste i aften er for mig at Poulsen sidder og hygger sig på bænken, han synes sikkert det er skide sjovt lige i aften, men jeg synes det er fantastisk ikke at se ham blive kørt total ud på røv og albuer af den midtbane… det er rart… det er rigtig rart… haha kæft en fadæse det her
Det bedste i aften er for mig at Poulsen sidder og hygger sig på bænken, han synes sikkert det er skide sjovt lige i aften, men jeg synes det er fantastisk ikke at se ham blive kørt total ud på røv og albuer af den midtbane… det er rart… det er rigtig rart… haha kæft en fadæse det her
Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC
Det er sgu underligt, at alle herinde synes at friholde KA for ansvar. Han har afmonteret holdet enhver farlighed - hvad er der blevet af standardsituationerne? - og hvad er det nu der er FCM’s styrke? Han formår jo ikke på nogen måde, at dyrke de enkelte spilleres styrke og sætte et hold op der fungerer
Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC
Hvornår kommer der VAR i chl og el + kvalerne?
Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC
Skandale. Intet mindre. Jeg havde ikke det store håb inden, men denne ydmygelse frygtede jeg trods alt ikke. For det ER en ydmygelse, at tabe 2-4 hjemme, uden i øvrigt at kunne være utilfreds med cifrerne i fht kampen.
Der er så mange, som i dag ikke leverer. Wikheim, ligeglad. Sparv, langsom og urutineret ved ikke at stoppe 0-2 angrebet. Scholz af åbenlyse årsager. Joel latterliggjort. Så **** mange skuffelser.
Værst af alt er dog KA. Vi har jo for fanden intet koncept. Ingen farlighed. Det er mere jammerligt, end det var på noget tidspunkt under Thorup.
Når alt det er sagt; Respekt til Cakuste men særligt Kaba. Der var vilje og evner.
Der er så mange, som i dag ikke leverer. Wikheim, ligeglad. Sparv, langsom og urutineret ved ikke at stoppe 0-2 angrebet. Scholz af åbenlyse årsager. Joel latterliggjort. Så **** mange skuffelser.
Værst af alt er dog KA. Vi har jo for fanden intet koncept. Ingen farlighed. Det er mere jammerligt, end det var på noget tidspunkt under Thorup.
Når alt det er sagt; Respekt til Cakuste men særligt Kaba. Der var vilje og evner.
Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC
enig i din kritik, bestemt ikke den bedste debut KA har fået internationalt med seniorholdet. Ledelsen kan ikke være tilfreds.Konsulen skrev: ↑8. aug 2019, 21:42Det er sgu underligt, at alle herinde synes at friholde KA for ansvar. Han har afmonteret holdet enhver farlighed - hvad er der blevet af standardsituationerne? - og hvad er det nu der er FCM’s styrke? Han formår jo ikke på nogen måde, at dyrke de enkelte spilleres styrke og sætte et hold op der fungerer
igen har KA fejlet i opstilling og går over til 4 4 2, måske skulle han lægge ud med 4 4 2 fremover.
man har tydelige mangler i opspillet og i at skabe chancer, når man har sparv, joel, frank, og 3 centreforsvarer stående bagud.
Joel er virkelig faldet i formen.
Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC
Jeg synes ikke at vi kan klantre spillerne for resultatet i aften. Vi startede igen (ligesom mod Malmø) med en håbløs defensiv tilgang til tingene, hvor vi ikke kom frem chancer udover på indkast og hjørnespark.
Det er først da vi er bagud 3-0 at der bliver reageret fra trænerbænken og der bliver optræk til indskiftninger. Det er sørgeligt, at vi nu skal vinde med tre mål i Glasgow for at gå videre, med mindre at kampen ender 3-5 eller mere...
Det er først da vi er bagud 3-0 at der bliver reageret fra trænerbænken og der bliver optræk til indskiftninger. Det er sørgeligt, at vi nu skal vinde med tre mål i Glasgow for at gå videre, med mindre at kampen ender 3-5 eller mere...
Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC
Jeg er ihver fald Ikke imponerende!!
Det er tydeligt at vi mangler meget mere..
Teknisk
Taktisk
Først gangs berøringer
3 mands forsvar formation duer ikke.
Ja tak til flere internationale venskab kamp for at få flere erfaringer af disse punkter..
Det er tydeligt at vi mangler meget mere..
Teknisk
Taktisk
Først gangs berøringer
3 mands forsvar formation duer ikke.
Ja tak til flere internationale venskab kamp for at få flere erfaringer af disse punkter..
Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC
jeg mener også at der kan sættes spørgsmålstegn med et 3 mandsforsvar, men FCM mangler også dygtige tekniske midtbanespillere, spillere som Frank, sparv, okosun og joel er ikke dygtige i opspillet, og det er her man burde sætte ind med indkøb og afgang.
Man kan også sige at frank og sparv bestemt ikke støttede forsvaret i aften.
Man kan også sige at frank og sparv bestemt ikke støttede forsvaret i aften.
Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC
Min subjektive analyse af aftenens kamp og fcm Europa-kampagne 2019:
Ok, det er nok ikke hver dag at et skotsk hold rammer den i r... 4 ud af 5 gange.... lidt heldigt... og drengene kæmpede dog trods alt.... ¨¨
Men følgende spørgsmål skal vi nok stille os selv:
1. Skal Steinlein på ugentlig basis fremadrettet bashe FCK som værende "bange" for os / meddele at målet er 5 x CL gruppespil inden 2023, når tabloid-aviserne kommer forbi?
2. Skulle vi måske træne noget andet end stillestående lange indkast næste uge?
3. Sku man holde lysmasterne tændte lidt længere i de kommende træningsuger?
4. Var det fedt at vi fik bænket en rutineret kraft som JP de første tre runder??
5. Er der en ulempe, man skal være klar over, ved at ha en træner uden X-faktor fremfor en stor personlighed der forlanger noget af klubben? KA - no offense, men der er selvfølgelig mangler overfor en rutineret international træner.
6. Var det gennemtænkt ar skippe to gode forsvarer afsted, når de nuværende præstererer på serie-niveau når det gælder?
7. Har Joel nogensinde i sit liv trænet indlæg?
8. Scholz beviste i aften hvor lavt bundniveauet kan blive... tænk hvis han skulle spille overfor en angriber man har hørt om før en skønne dag....
9. Skulle vi overveje hvor meget Wikheim egentlig er værd for FCM....?
10. Er der nogen der har fortalt Evander, at det ikke er Brasser-bold at stoppe op hver eneste f...ing gang han modtager bolden...?
11. Gæt hvor mange kasser Rangers lavede på udebane i Luxemborg i sidste kval-runde? (0)
Tilsidst vil jeg lige nævne de spillere der præsterede lidt over 3f-bundliga-niveau: Sory, Cajuste.
Det er mere end sølle af både spillere og trænere og ledere det her..... specielt set i lyset af de overlegne meldinger vi kommer med med jævne mellemrum. Det er HELT til grin faktisk......
Ok, det er nok ikke hver dag at et skotsk hold rammer den i r... 4 ud af 5 gange.... lidt heldigt... og drengene kæmpede dog trods alt.... ¨¨
Men følgende spørgsmål skal vi nok stille os selv:
1. Skal Steinlein på ugentlig basis fremadrettet bashe FCK som værende "bange" for os / meddele at målet er 5 x CL gruppespil inden 2023, når tabloid-aviserne kommer forbi?
2. Skulle vi måske træne noget andet end stillestående lange indkast næste uge?
3. Sku man holde lysmasterne tændte lidt længere i de kommende træningsuger?
4. Var det fedt at vi fik bænket en rutineret kraft som JP de første tre runder??
5. Er der en ulempe, man skal være klar over, ved at ha en træner uden X-faktor fremfor en stor personlighed der forlanger noget af klubben? KA - no offense, men der er selvfølgelig mangler overfor en rutineret international træner.
6. Var det gennemtænkt ar skippe to gode forsvarer afsted, når de nuværende præstererer på serie-niveau når det gælder?
7. Har Joel nogensinde i sit liv trænet indlæg?
8. Scholz beviste i aften hvor lavt bundniveauet kan blive... tænk hvis han skulle spille overfor en angriber man har hørt om før en skønne dag....
9. Skulle vi overveje hvor meget Wikheim egentlig er værd for FCM....?
10. Er der nogen der har fortalt Evander, at det ikke er Brasser-bold at stoppe op hver eneste f...ing gang han modtager bolden...?
11. Gæt hvor mange kasser Rangers lavede på udebane i Luxemborg i sidste kval-runde? (0)
Tilsidst vil jeg lige nævne de spillere der præsterede lidt over 3f-bundliga-niveau: Sory, Cajuste.
Det er mere end sølle af både spillere og trænere og ledere det her..... specielt set i lyset af de overlegne meldinger vi kommer med med jævne mellemrum. Det er HELT til grin faktisk......
Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC
Ledelsen må også se ind ad, det hjælper ikke noget, at man ansætter en U19 træner som øverste chef, når man har de ambitioner som man har, nej man har brug for en mand, der ved hvad der skal til, for at kvalificerer sig til europa.