Crystal palace er jo også Premier league, det er jo bare et andet tempo end suppen så jeg er ikke sikker på hvor relevant det er ifht. os.FCM2000 skrev: ↑30. apr 2018, 17:46På det punkt er vi enig, men for nogle er dødbolde det eneste i verden. Men jeg så nu gerne Okosun frem for en drachmann, for drachman kan heller ikke meget med foden og slet ikke noget med hovedet.Spicker skrev: ↑30. apr 2018, 17:35Jeg vil da sige at det er mere nødvendigt at få en til at sparke boldene (hvis man mangler det) end det er at få endnu en tonser ind på holdet.FCM2000 skrev: ↑30. apr 2018, 16:54ham her er interessant, hvis man vil dødbolde
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -hovedpine
Ja Okosun er dygtig på låget og han passer dermed perfekt ind i Horsens' stil men jeg tror ikke han vil passe så godt ved os.
Jeg syntes vi mangler en til at se de gode afleveringer og slå de rigtige bolde ala Polle.
Om Kaan, Baidoo eller en helt tredje (eller om der skal en til udefra) ved jeg desværre ikke nok om vores akademister om.
Jeg så Crystal Palaces kamp her i weekenden, og ja det går bare hurtigere og de er langt mere boldsikre end Sparv, Del hende, MDT, Frank og Drachman mv.
Hvis Sparv, Dal Hende Drachmann og Frank havde niveauet til Crystal Palace var de nok ikke ved os, i hvert fald ikke længe.