Optakt: FCM vs. MANCHESTER UNITED

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jakla

Re: Optakt: FCM vs. MANCHESTER UNITED

Indlæg af Jakla »

Enig i valg af Mikkel Andersen. han har også noget attitude og kan dermed være en støtte til Sparv og Bak. Dahlin er en fin målmand, men med salg af Erik er der behov for noget verbalt i forsvaret og her tror jeg Mikkel er stærkere....

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Selvfølgeligt burde Mikkel Andersen starte igen, til trods for at jeg mener at Dahlin er en bedre målmand. Det burde hele holdet, da jeg ikke ser nogen der har spillet sig af tvært imod. Derud over har Dahlin og Bak også været væk en tid, så alt andet lige må de slæbe rundt på lidt rust og ser heller ikke hverken Dahlin eller eks. Bak komme ind og levere bedre pt.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jeg tvivler også på, at Dahlin er klar til torsdag. Han skulle jo ikke engang have været på bænken. Forhåbentlig er han fit til at spille reservekamp mandag. Mon ikke også Bak kan få nogle minutter der?
Forventer at Poulsen afløser Rilwan, men ellers samme start-11 i Manchester.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Jakla skrev:Enig i valg af Mikkel Andersen. han har også noget attitude og kan dermed være en støtte til Sparv og Bak. Dahlin er en fin målmand, men med salg af Erik er der behov for noget verbalt i forsvaret og her tror jeg Mikkel er stærkere....
Mikkel Andersen er FCMs svage punkt, man sidder og frygter det vaerste ved hjornespark.

Hvis Han vil vaere superligamaalmand skal Han vaere bedre. Husk i Randers kun man ikke bruge ham. Dahlin i form er en klasse bedre.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Selvfølgelig skal Dahlin lige have lov til at blive skadesfri og komme i form først. Dahlin er for mig førstevalg hvis han kommer tilbage til sit gamle jeg. Forskellen er dog ikke stor på de to efter min mening og derfor ville det være vanvittigt at gamble på Dahlin mod ManU. Desværre har vi ikke nogen bløde kampe her i opstarten som virker naturlige at rotere i.

At MA ikke kunne bruges i Randers eller England er jeg hamrende ligeglad med. Han har vist i FCM at han er en fuldgod reservekeeper som man kan stole på.

Hverken Dahlin eller Mikkel A har dog topklasse i superligaen efter min mening.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Dahlins indsatser mod Southampton overbeviste mig om, at han har topniveauet til at være en af suppens bedste. Desværre ødelægger skaderne det for ham.

Jeg mener også, Mikkel Andersen skal stå igen mod United. Dahlin er ikke i kampform.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

pr0j3ct skrev:Selvfølgeligt burde Mikkel Andersen starte igen, til trods for at jeg mener at Dahlin er en bedre målmand. Det burde hele holdet, da jeg ikke ser nogen der har spillet sig af tvært imod. Derud over har Dahlin og Bak også været væk en tid, så alt andet lige må de slæbe rundt på lidt rust og ser heller ikke hverken Dahlin eller eks. Bak komme ind og levere bedre pt.
Men vil du trods alt ikke have Poulsen ind?
Har dog svært ved at se hvem der skal ud, bliver vel enten Kadlec eller Rilwan?

Ellers er jeg enig i samme 11'er :D

Jakla

Indlæg af Jakla »

De er ikke alt for glade united fans, men roser til Sisto i deres fantråd.

http://community.manutd.com/forums/t/296322.aspx

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lund7400 skrev: Jeg har efter kampen, og i løbet af dagen i dag, noteret mig betydningen af denne sejr rent kommercielt. FCM's sejrsvideo er pt. set 2,5 mio gange, Facebook-følgerne på FCM er steget 15.000(!) eller knap 50 % siden i forgårs, og FCM er i medierne (incl. Facebook) overalt! Den eksponering er sandsynligvis mindst ligeså meget værd som de 8-10 mio gårsdagens begivenhed indtægtsførte, såfremt der er kvalitet i den kommercielle afdeling til at lave spin-off på den! Det kan være vitalt i at bringe klubben skridtet videre.
Nu har FCM 57.000 fans på Facebook, og sejrsvideoen er set 5,5 mio. gange. FCM er gået viralt. :D

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Steffen am skrev:
pr0j3ct skrev:Selvfølgeligt burde Mikkel Andersen starte igen, til trods for at jeg mener at Dahlin er en bedre målmand. Det burde hele holdet, da jeg ikke ser nogen der har spillet sig af tvært imod. Derud over har Dahlin og Bak også været væk en tid, så alt andet lige må de slæbe rundt på lidt rust og ser heller ikke hverken Dahlin eller eks. Bak komme ind og levere bedre pt.
Men vil du trods alt ikke have Poulsen ind?
Har dog svært ved at se hvem der skal ud, bliver vel enten Kadlec eller Rilwan?

Ellers er jeg enig i samme 11'er :D
Ikke nødvendigvis. Jeg syntes ikke han spillede specielt godt de sidste kampe i efteråret, hvor jeg bla. syntes at eks. Olsson var klart bedre. En Poulsen i topform og med det niveau vi ved han kan, er selvfølgelig svær at komme udenom, men er han ikke deroppe, så har jeg det fint med at han tager en tørn på bænken og lader andre komme til.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Manglen på kvalitet sidste efterår fra Jacob Poulsen side, tillægger jeg slitage både fysisk og mentalt. Det burde han være langt udover nu. Jeg ser ham som en vigtig brik på torsdag, men det er sgu svært at se hvem der skal på bænken, ud fra hvad vi så i den første kamp. Det må jeg medgive.
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

mousebreaker skrev:
Ravnen skrev:Jeg synes Kadlec gjorde det fremragende. Den friløber var et rigtig godt løb, hvis han havde været lidt mere kampskarp havde han vel nok scoret på den, eller lagt afleveringen til Sisto. Der var også momenter hvor Kadlec tydeligvis har brug for at lære sine nye medspillere at kende. Men alt i alt leverer han en fin indsats og det lover godt for fremtiden.
Du er nu en venlig mand, Ravnen :)

At kalde Kadlec's præstation fremragende er alt for venligt, men han præsterede ca hvad jeg forventede. Flere har ifbm den friløber nævnt muligheden for at spille Rilwan (ikke Sisto) Han kigger sig faktisk over skulderen hurtigt, og Rilwan er fuldstændig med, så ja han kunne godt have trillet den til højre. Jeg synes dog at en ægte målscorer skal have det i sig at han bare har fuld fokus på målmanden, bolden og få lavet en god afslutning. Ikke noget værre end at lægge en dårlig aflevering så chancen løber ud i sandet. Så hellere se at keeperen tager den enkelte gange
Ikke fordi jeg har for vane at citere mig selv :)

Se AK mod AGF. Han forsøger afleveringen på en friløber og det løber ud i sandet. Flad fornemmelse. Jeg kan bedst lide at angriberen sparker på mål medmindre risikoen for at forsvarspilleren kan lave "et stort spil" ikke er til stede. Dvs der skal slet ikke være en forsvarspiller i nærheden. Er der ikke det, så er det også kriminelt ikke at aflevere, medmindre målmanden har blottet sig big time

Besvar