Skadestuen
Re: Skadestuen
Fra dagens HF:
"Skadeslisten skrumper i øvrigt i FCM. Tim Janssen, Kolja Afriyie og Rilwan Hassan har alle gjort klare fremskridt. Kun Eyjólfur Hédinsson, Petter Andersson og Oliver Korch er ude i de næste uger, mens Pione Sisto stadig døjer med det slag, han fik over højre knæ i sidste uge."
"Skadeslisten skrumper i øvrigt i FCM. Tim Janssen, Kolja Afriyie og Rilwan Hassan har alle gjort klare fremskridt. Kun Eyjólfur Hédinsson, Petter Andersson og Oliver Korch er ude i de næste uger, mens Pione Sisto stadig døjer med det slag, han fik over højre knæ i sidste uge."
Så det skal forstås, som at Rilwan er i spil til premieren?Kent skrev:Fra dagens HF:
Der er dit gæt nok lige så godt som mit - jeg citerer bareNoe skrev:Så det skal forstås, som at Rilwan er i spil til premieren?Kent skrev:Fra dagens HF:
Hvis han er i spil, bør han nok enten få nogle minutter i dag eller på søndag mod Randers.
Det kunne jo være, at der stod mere i artiklen, end det du citeredeKent skrev: Der er dit gæt nok lige så godt som mit - jeg citerer bare
Hvis han er i spil, bør han nok enten få nogle minutter i dag eller på søndag mod Randers.
Uanset hvad, er det nok ikke en Rilwan, som brager igennem mod OB og FCK.
Aarh, mod ikke snart Tim får et ventet tilbagefald og nok også Rilwan?Kent skrev:Fra dagens HF:
Jeg kan allerede skrive nekrologen:
"Fyssen udtaler: Man ser ofte tilbagefald efter længerevarige skader, det er helt naturligt"
Sylvester Classic. Lad os da endelig tage sorgerne på forskud, hvor vi kan.
Hov hov, ved er det nu lige der har haft ja-hat på i forhold til mesterskabssnak og hvem er det nu lige der har nej-hat på der?Noe skrev:Sylvester Classic. Lad os da endelig tage sorgerne på forskud, hvor vi kan.
Angående Tim og resten af vores invaldepensionister, så kan vi lige så godt forvente og frygte det værste. Hvis man ikke har bedre bud, så er det mest korrekte altid at vejret bliver som det var dagen før
Mht. skaderne, har du historikken med dig. Det vil jeg gerne give dig. Det har jeg desværre også, når det kommer til mesterskabet 
Hvorfor vi kun kan håbe, at I begge bliver modbevist 
PH1978 skrev:Hvorfor vi kun kan håbe, at I begge bliver modbevist
Den halveg de spiller lige nu, gør mig i hvert fald ikke mere pessimistisk
Lidt nyt om Piones skade i dagens HF, hvor det desværre fremgår at det er alvorligere end først ventet. Han skal scannes en af de kommende dage, men Glen er bekymret.
Det betyder at vi er uden de første 4 valg som kantspiller i de to første kampe...... pis.
Så kan man vel glæde sig lidt over dette: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... paa-laaret
Det betyder at vi er uden de første 4 valg som kantspiller i de to første kampe...... pis.
Så kan man vel glæde sig lidt over dette: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... paa-laaret
Vil lige fra det Portugisiske knytte en kommentar til skades situationen.Kent skrev:Lidt nyt om Piones skade i dagens HF, hvor det desværre fremgår at det er alvorligere end først ventet. Han skal scannes en af de kommende dage, men Glen er bekymret.
Ja vi mangler de sædvanlige.
Specielt i kampen mod Ob kan det vise sig at være svært da vi nok skal regne med selv at skulle åbne det forsvar.
Men det overordnede koncept er sundt og virker. Kanterne er nok det sted hvor man nemmest kan sætte en ny ind.
Desuden synes jeg vi mod Spartak så en Marco Larsen der fylder pænt ud også når han kommer på kanten. Musifu fik løbet solen sort...lad os se om det holder.
Randers søndag kan give flere svar men nok ikke lige med samme intensitet.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Så er Bak ny mand på skadestuen..... fik et slag mod Spartak og knæet efterfølgende hævet op. Blev scannet i går og det kan være alt fra falsk alarm til længerevarende meniskskade. Han spiller derfor ikke i morgen.
Pione også scannet i går, men resultat foreligger heller ikke endnu.
Ingen dato på Hedis comeback.
Rilwan stod over træningen de sidste par dage i Portugal.
Kilde: HF.

Pione også scannet i går, men resultat foreligger heller ikke endnu.
Ingen dato på Hedis comeback.
Rilwan stod over træningen de sidste par dage i Portugal.
Kilde: HF.
Dagens absolut bedste nyhed er, at Rilwan er med i truppen mod Randers: http://fcm.dk/nyheder/generalprøve-mod-randers-fcKent skrev:Rilwan stod over træningen de sidste par dage i Portugal.
Det giver håb om, at han kan spille en rolle i de første kampe.
Rilwan fik 25 min - nogen der så kampen, der gider smide en kommentar om hvordan han klarede sig (også gerne lidt om Mus' præstation).Kent skrev:Dagens absolut bedste nyhed er, at Rilwan er med i truppen mod Randers: http://fcm.dk/nyheder/generalprøve-mod-randers-fcKent skrev:Rilwan stod over træningen de sidste par dage i Portugal.
Det giver håb om, at han kan spille en rolle i de første kampe.