Mads Hvilsom

Om FC Midtjylland og Black Wolves
master1

Re: Mads Hvilsom

Indlæg af master1 »

Spicker skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -profil-os

Fine ord fra Steinlein ang. Hvilsom.
Mener helt sikkert også vi skal give ham chancen. Der er mange superliga angribere der er kommet tilbage til suppen i en sen alder og har gjort det godt. (Hvilsom er hvad 21-22 år?)
Jeg ser helt sikkert frem til at få ham tilbage, hvis han har været med til at spille Hobro op og scoret 10-15 kasser er han sikkert fyldt med selvtillid :P
:roll: ...hmmm.....mon ikke Steinlein skal sige sådan ! Kender man ham ret, er det blot nogle ord til en journalist. Tror ikke altid på ham .......
Synes til gengæld, at det er et klogt valg, man har gjort, at lade Hvilsom blive I Hobro, hvor man viser spillene tillid, og han kan udvikle sig. ..... Bare en skam, hvis andre snupper ham, såfremt han får et godt forår.
Hvad med Lauritsen ? Mon han kommer tilbage efter nytår ? Han har efter hvad man har set på tv, spillet nogle gode kampe for Hobro ! Er klar over, at man siger ( og der bliver sagt så meget ) ......at det afhænge af, om Julle skal væk, men hvis ikke......skal Lauritsen så tilbage til en bænkeplads ?

Spicker

Indlæg af Spicker »

Jeg tror for at være helt ærlig at Lauritsen trænger til en luft forandring. Han virker til at sidde lidt fast bag Juelsgaard og skal til en klub der kan give ham fast spilletid på højeste niveau.
Om det så vil sige et år mere i Hobro hvis de rykker op, eller om han står bag ved Julle ved jeg ikke.
Jeg syntes personligt at Møller har overhalet ham indenom med kampen mod Bif.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Spicker skrev:Jeg tror for at være helt ærlig at Lauritsen trænger til en luft forandring. Han virker til at sidde lidt fast bag Juelsgaard og skal til en klub der kan give ham fast spilletid på højeste niveau.
Om det så vil sige et år mere i Hobro hvis de rykker op, eller om han står bag ved Julle ved jeg ikke.
Jeg syntes personligt at Møller har overhalet ham indenom med kampen mod Bif.
Ganske enig. Møller gør det super godt og Lauridsen er overhalet indenom. Flot gået af så ung en spiller. Lad os endelig se flere unge spillere præstere som ham. Håber at Pione Sisto også begynder at rykke sig. Han er en super dribler, men mangler overblikket med hensyn til at spille bolden, inden han selv løber i baghold og derved mister bolden.

master1

Indlæg af master1 »

Går åbenbart ganske godt for Hvilsom.......

Endnu en af 'vores' spillere på U21......hvis han da kommer tilbage til os .....

http://www.hikfodbold.dk/nyhed/Mads-Hvi ... andsholdet

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er rigtig flot, super godt gået :-)

Besvar