Jeg mener heller ikke det er relevant at tale om nye spillere til midtbanen, der er vi godt besat og har VdV på vej (måske jeg kan overbevises om en kant). Jeg har mere kig på en center forsvarer der kan gå direkte ind. På den front kommer der nok ikke til at ske noget medmindre vi kommer forbi Osmanlispor. Ryger vi ud der så kommer vi jo nok til at klare og med det vi har. Det burde også være nok til at kvalificere os til Europa igen og upsiden er så at Riis vil få en masse spilletid at udvikle sig i.
Transfer sommer 2016
-
mousebreaker
Re: Transfer sommer 2016
Olsson er også meget bedre på bolden efter min mening. I stand til meget bedre at skabe ro med den måde han forstår at positionere sig. På negativ siden tæller det at han ikke rigtig evner at få et slutprodukt på. Mål og assists kommer der bare slet ikke nok af. Måske han kan lære noget af VdV NÅR - ikke hvis - han kommer til 
Jeg mener heller ikke det er relevant at tale om nye spillere til midtbanen, der er vi godt besat og har VdV på vej (måske jeg kan overbevises om en kant). Jeg har mere kig på en center forsvarer der kan gå direkte ind. På den front kommer der nok ikke til at ske noget medmindre vi kommer forbi Osmanlispor. Ryger vi ud der så kommer vi jo nok til at klare og med det vi har. Det burde også være nok til at kvalificere os til Europa igen og upsiden er så at Riis vil få en masse spilletid at udvikle sig i.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Olsson udfordring er, at han tager for mange berøringer på bolden. Ofte bliver det noget nipseri, der sænker vores spil.mousebreaker skrev:Olsson er også meget bedre på bolden efter min mening. I stand til meget bedre at skabe ro med den måde han forstår at positionere sig. På negativ siden tæller det at han ikke rigtig evner at få et slutprodukt på. Mål og assists kommer der bare slet ikke nok af. Måske han kan lære noget af VdV NÅR - ikke hvis - han kommer til![]()
Det vælter ind med billeder på facebook, af Rafael vd V. ved kontoret i Ikast 
Helt enig. Der er alt for lidt slutprodukt på Olssons spil. Og så koster han som minimum een farlig omstillingssituation per kamp, når han varmer bolden for meget og mister den på midten.Kent skrev:Olsson udfordring er, at han tager for mange berøringer på bolden. Ofte bliver det noget nipseri, der sænker vores spil.mousebreaker skrev:Olsson er også meget bedre på bolden efter min mening. I stand til meget bedre at skabe ro med den måde han forstår at positionere sig. På negativ siden tæller det at han ikke rigtig evner at få et slutprodukt på. Mål og assists kommer der bare slet ikke nok af. Måske han kan lære noget af VdV NÅR - ikke hvis - han kommer til![]()
Vi så også tydeligt i sidste EL kamp, at han ikke har modet (eller evnen) til diagonalskiftene, som JP mestrer og som er vigtig for vores spil.
Til gengæld er han - som jeg har skrevet tidligere - rigtig dygtig i presspillet.
/Cortez
Tænker altså stadig at István Kovács ville pynte gevaldigt! Ville være en konge erstatning for Pione (og royer, mabil mv)....en ægte gamechanger...Kom så steinlein puds så lige dit ungarske netværk af!
Hvor på Facebook, Ravnen?Ravnen skrev:Det vælter ind med billeder på facebook, af Rafael vd V. ved kontoret i Ikast
Det kunne være godt med lidt ekstra at skyde med mod Osmanlispor, så det ville være storartet med en transfer inden deadline for registrering.
Det var inde på "FC Midtjylland Forum". Men jeg tror der er blevet ryddet lidt ud i det, måske ligger billederne der stadig et sted.
-
mousebreaker
Har du fulgt med i hvad han ellers har bedrevet eller har du blot fået et crush pga en enkelt kamp mod FCM??Mathias skrev:Tænker altså stadig at István Kovács ville pynte gevaldigt! Ville være en konge erstatning for Pione (og royer, mabil mv)....en ægte gamechanger...Kom så steinlein puds så lige dit ungarske netværk af!
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Forelskelsen startede på MCH Arena, så et crush pga af en enkelt kamp kan man godt kalde det. Siden da har jeg dog set en del bedrifter fra ham på youtube, som bekræfter nogle af hans spidskompetencer. Han har desuden været inde om det ungarske landshold, så han må opretholde et vist niveau.
Han er 24 år - spiller i en klub vi burde kunne hente fra og dækker flere offensive positioner hvor vi er såbare.
Han er 24 år - spiller i en klub vi burde kunne hente fra og dækker flere offensive positioner hvor vi er såbare.
Forhåbentlig bliver han en god admastør for FCM efter karrieren.. Evt træner.. 
-
Jesper BW1100
Ahhh skulle vi nu ikke lige lade manden præstere på grønsværen før der snakkes ambassadør og træner (sidstnævnte ville i øvrigt nok alligevel først ske den dag helvede frøs til is)??henker skrev:Forhåbentlig bliver han en god admastør for FCM efter karrieren.. Evt træner..
Jeg er overordentlig lunken ved denne transfer, som jeg i hovedtræk ser som en ren penis-transfer fra klubbens side. Jeg har intet set hos VdV de seneste år der har overbevist mig om han har mere i tanken.
Indtil han forhåbentlig overbeviser mig om det modsatte ser jeg dette som en dyr investering, hvor valget for VdV i høj grad er bundet op på forholdet til kæresten og sønnen frem for motivationen til at spille for FCM. Det forstår jeg fuldt ud på det menneskelige plan, men som FCM-fan er det alarmerende.
Lad os bare sige jeg ikke kommer i bukserne over denne signing, men i stedet nærer en sund skepsis
Kom nu over på grøn bane, Jesper....
Man kan vælge at sige at glasset et halvt fuldt eller halvtomt.... Du vælger så det sidste...
Kunne det ikke være at de nye gode familiære rammer kunne give et gevaldigt løft?? Er han ikke personligt lidt tvunget til at vise hvad han kan efter skuffelse på skuffelse og en kæreste der præsterer på top niveau??
På med ja-hatten.... Jeg skal ud og have en ny trøje nu:-)
Man kan vælge at sige at glasset et halvt fuldt eller halvtomt.... Du vælger så det sidste...
Kunne det ikke være at de nye gode familiære rammer kunne give et gevaldigt løft?? Er han ikke personligt lidt tvunget til at vise hvad han kan efter skuffelse på skuffelse og en kæreste der præsterer på top niveau??
På med ja-hatten.... Jeg skal ud og have en ny trøje nu:-)
Hvis du som klub vender tommelfingeren nedad overfor sådan en mulighed som denne signing er, så har du ikke fortjent at agere i dansk topfodbold.... Og ja, selvfølgelig kan han blive et flop... Det kan alle spillere der koster penge ....