Det mener jeg også, at det er mere passende at have medier på samme stedet og lad vdv nyde som publikum iaften..WBW skrev:Så tør jeg godt kalde den - VdV er FCM spiller!![]()
Lægetjek er bestået og kontrakt er underskrevet.
Godt bud er at det bliver offentliggjort i aften. VdV er ihvertfald på stadion
Transfer sommer 2016
Re: Transfer sommer 2016
Jeg er helt enig..... Og Grønkjær var vel bedst i DK fordi han fandt glæden ved spillet igenFCM2000 skrev:Ingen har sagt at Han kan komme paa sit bedste niveau, men bare 85 pct vil vaere en klar gevinst.polars skrev:Det må være åbenlyst at VdV er en lotto kupon (ligesom de fleste fodbold spillere er det). Det var Grønkjær vel også da han kom tilbage til FCK, på trods af at han kun var 28 mod VdV 32, men han havde tvivlsomme ophold i Birmingham, Atl Madrid og Stuttgart bag sig. Han gik hen og blev historiens bedste FCK spiller...
At forestille sig VdV i FCM trøje bare tæt på sit bedste niveau, er næsten sværere end at forestille sig at han flopper
Undskyld mig VdV er en hylde over Gronkjaer og Ja Gronkjaer var bedst I Danmark, men fortaeller det om niveauerne i ligaerne
Én hylde kan ikke gøre det. Der skal en Mesut Özil eller noget i den størrelse til at toppe det her, hvis nogen i fremtiden skulle få lyst.
Desuden var Grønkjær dansker. Det er svært at forestille sig fx. Arjen Robben i FCK, men det er den hylde man skal op på, hvis man skal finde en sammenligning til vdV
Desuden var Grønkjær dansker. Det er svært at forestille sig fx. Arjen Robben i FCK, men det er den hylde man skal op på, hvis man skal finde en sammenligning til vdV
Klaus Egelund er rimelig sikker på at VdV ikke bliver officiel idag.
Mine kilder siger dog det er done deal - men ikke noget om hvornår vi kan forvente ham offentliggjort
Mine kilder siger dog det er done deal - men ikke noget om hvornår vi kan forvente ham offentliggjort
-
mousebreaker
Kan sagtens være at de det er en done deal, men at man vil bevare fokus på den vigtige kamp i dag. Det er trods alt specielt at skulle præsentere en spiller af den kaliber
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Et nyt navn på en mulig transfer til os er dumpet ned fra himlen...István Ádám Kovács...Videotons nr 10...
Sjældent har en spiller på MCH Arena været så overlegen på teknik, overblik og fart! 24 år og sikkert en spiller, som gerne vil spille i Europa i denne sæson
Sjældent har en spiller på MCH Arena været så overlegen på teknik, overblik og fart! 24 år og sikkert en spiller, som gerne vil spille i Europa i denne sæson
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... nu/6223881WBW skrev:Klaus Egelund er rimelig sikker på at VdV ikke bliver officiel idag.
Rygterne om Rafael van der Vaarts skifte til FC Midtjylland tager i hvert fald til, og torsdag aften erkendte sportsdirektør Claus Steinlein, at der er realistiske muligheder for at få den hollandske superstjerne til Herning.
- Med hånden på hjertet, så begyndte det med, at han skulle se vores setup i klubben og på stadion, men jeg medgiver, det sidenhen er blevet mere realistisk, end jeg havde troet og håbet på. Han er meget positiv omkring klubben, og han vil gerne ind og lære fra sig i vores setup, men det er klart, der er noget økonomi, der skal gå op, hvis Rafael van der Vaart skal blive FCM-spiller, sagde Claus Steinlein.
Hvor tæt er I helt reelt på at få enderne til at mødes?
- Rafael har en god kontrakt i Betis, og den kan vi mildt sagt ikke hamle op med. Men vi har fået god opbakning fra sponsorerne, så vi kan strikke en fin aftale sammen, uden vi løber den store risiko med en 33-årig spiller. Så i sidste ende er det op til van der Vaart at beslutte sig, og der skal vi nok helt hen i slutningen af transfervinduet, før han gør det, sagde Claus Steinlein.
-
Fodboldfan
Sgu lidt ærgerligt at det skal tage 3 uger+ inden vi kan få en afgørelse. For det hindrer jo også andre transfers (selvom jeg faktisk tror at der er spærret for flere transfers fra Benhams side, VdVs transfer er ekstraordinær og sponsorerne betaler).
Det kan være at VdV's kriterium er at vi kommer i EL gruppespil?
Det kan være at VdV's kriterium er at vi kommer i EL gruppespil?
Bør vi dropper vdv og fokusere os på at købe rigtig kvalitet spiller som dækker ind til sårbare område.. ?? Eller bør vi nikker ja til at lade vdv stjæle tung omkring det hele.. Økonomisk, omklædningsrum, på og udenfor banen osv osv?? Hirakter kan vel tage skade af hvis vi får ham ind??
Vi skal da have fat i ham nummer 10, Kovacs, som gjorde det ualmindeligt vanskeligt for os i aftenens kamp. Han kan dække hullet efter Sisto og koster vel kun en brøkdel, af hvad der kom i kassen ved det salg. Som han kørte rundt med modspillere, ledte han mine tanker hen på Zidan-æraen.
Ja, ham og så vdv.... Så begynder det at ligne noget.... Bare lidt foruroligende at vi ikke har et "Kampfschwein" som kan råbe de andre op, når der bliver fejlet så graverende som idag... Men er altså også lidt trænernes opgave.... Her kan Thorup også udvikle sig...
Både Bak og Thorup stod og var ved at råbe lungerne ud af flere omgange under det meste af kampen.HKP skrev:Ja, ham og så vdv.... Så begynder det at ligne noget.... Bare lidt foruroligende at vi ikke har et "Kampfschwein" som kan råbe de andre op, når der bliver fejlet så graverende som idag... Men er altså også lidt trænernes opgave.... Her kan Thorup også udvikle sig...
Halsti lignede en våd lottokupon i går. Hans start har ikke været særligt god. Jeg er skuffet over manden på banen med mest erfaring ikke træder mere i karakter. Det gælder iøvrigt også Johan D .
-
mousebreaker
What!!?!?JBT skrev:Halsti lignede en våd lottokupon i går. Hans start har ikke været særligt god. Jeg er skuffet over manden på banen med mest erfaring ikke træder mere i karakter. Det gælder iøvrigt også Johan D .
Jesus, jeg gider ikke trolls.
Halsti var ligesom de fleste pivringe i aftes. Det er så også første kamp han har deltaget i hvor hans præstation har fået os til at savne Sparv. Indtil videre har han været over al forventning.
Johan D får os videre i går. Måske ikke så spektakulært som Rønnøw for Brøndby, ikke desto mindre redder han røven på vores spillere der rendte rundt som hovedløse kyllinger i 73 minutter mens de er 11 mod 10
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Jeg er sgu bare ikke enig en aften som den i går. Generelt heller ikke, de to burde om nogle træde mere i karakter.
Hvordan du mener Johan ligefrem redder os er mig en gåde, han var vel gennemsnitlig. Men hver sin smag, jeg mener der skal mere til end at løbe inde på den defensive og aldrig nå en tackling. Sådan så det groft sagt ud i går.
Bevares, det kommer nok når haslti finder rytmen på holdet, men igen, det jeg mener i går er, at han alene burde kunne hive alle spillerne op (fra banen vel og mærke) alene med hans erfaring.
Jeg vil se mere og det skal være bedre.
Hvordan du mener Johan ligefrem redder os er mig en gåde, han var vel gennemsnitlig. Men hver sin smag, jeg mener der skal mere til end at løbe inde på den defensive og aldrig nå en tackling. Sådan så det groft sagt ud i går.
Bevares, det kommer nok når haslti finder rytmen på holdet, men igen, det jeg mener i går er, at han alene burde kunne hive alle spillerne op (fra banen vel og mærke) alene med hans erfaring.
Jeg vil se mere og det skal være bedre.